به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

تارتار: فدراسیون باید با باشگاه نفت مذاکره می‌کرد

تارتار: فدراسیون باید با باشگاه نفت مذاکره می‌کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد،‌ فدراسیون فوتبال با انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حق مربیان ایرانی جفا کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با تسنیم در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی و انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر راهی جز حمایت کردن نداریم، چون ما ایرانی هستیم و تیم ملی این کشور برای‌مان مهم است. البته اعتقادم این است که بابت این انتخاب در حق مربیان ایرانی جفا شد. ما در ایران مربیانی داریم که کیفیت و کارنامه بالاتری دارند و خودشان را در این چند سال ثابت کرده‌اند. من بابت این انتخاب دلگیر و ناراحتم. البته چون زمان زیادی تا ادامه مسابقات باقی مانده است، انتقاد می‌کنم. شاید اگر نزدیک مسابقات بودیم، حرفی نمی‌زدم.

وی در ادامه افزود: اگر به جام جهانی نرویم دودش به چشم ما می‌رود و در حال حاضر باید از تیم ملی حمایت کنیم. من برای اسکوچیچ احترام خاصی قائلم و شخصیت این مربی فوق‌العاده است، ولی در ایران مربیانی داریم که شایسته حضور در تیم ملی بودند. اگر کی‌روش یا ویلموتس انتخاب می‌شوند جایی برای انتقاد وجود ندارد، ولی فدراسیون با این انتخاب در حق مربیان ایرانی جفا کرد. واقعاً چرا نباید چنین فرصتی در اختیار یک مربی ایرانی قرار بگیرد تا در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان تیم ملی کار کردن با اسکوچیچ را می‌پذیرند؟»، تصریح کرد: من نمی‌دانم شخصیت اسکوچیچ در تمرینات یا بازی‌ها چگونه است. قطعاً هر مربی کاراکتر خاص خودش را دارد، ولی بازیکنان تیم ملی که با مربیان بزرگی کار کرده‌اند حاضر به پذیرفتن هر مربی نیستند. با این حال برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مشکلی در امر هدایت تیم ملی نداشته باشد.

تارتار در مورد اینکه فدراسیون به یکباره از مربی ایرانی به مربی خارجی رسید، تصریح کرد: نحوه این انتخاب هم درست نبود. به‌هرحال اسکوچیچ با باشگاه صنعت نفت قرارداد داشت و بحث بیماری و مشکلات این مربی طرح شد، ولی چند روز بعد این مربی با فدراسیون قرارداد امضا کرد. بهتر بود از همان اول همه چیز صادقانه جلو می‌رفت و اگر فدراسیون خواهان اسکوچیچ بود، با باشگاه صنعت نفت مذاکره می‌کرد، همان‌طور که در مورد انتخاب قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان مذاکره کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
خیلی این مربی دمش گرم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
خدا اموات آقای تارتار رو بیامرزه. به قول ایشون فدراسیون باید درخصوص مردک کروات با باشگاه صنعت (همانند باشگاه سپاهان) مذاکره میکرد.ولی از اونجاییکه مسئولین باشگاه صنعت شل و وارفته هستن فدراسیون تره هم براشون خورد نمیکنه!!
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
جناب رحیم زهیوی مهاجم خوب و باوقار خوزستانی به تیم خودت نفت مسجدسلیمان خوش آمدی پیشاپیش حضورت رو در نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم امیدوارم شما بهمراه همشهری سوسنگردی خود در نفت مسجدسلیمان بهترین زوج خط حمله رو تشکیل بدهید از حضورت سپاسگزارم.
تهران بهمن ماه ۹۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
فدراسیون و مافیای فوتبال موفقیتهای صنعت نفت را برنمیتابید و لذا اینگونه با نامردی به روند موفقیت صنعت نفت خیانت کرد و نتیجه اش را هم دیدیم و تیم را متلاشی کردن و اما درمورد اینکه آقای تارتار گفته اند که مربیان ایرانی از اسکوچیچ بهتر بودن باید بیاد بیاورد که همین اسکوچیچ تیمهای دو مربی مد نظر تیم ملی یعنی قلعه نوعی و گل محمدی را با اونهمه مهره و پول شکست داده بود و روزی هم که صنعت نفت به نفت مسجدسلیمان باخت دقیقا بخاطر نامردی اسکوچیچ بود که در بین دو نیمه از بازیکنا خداحافظی میکند و تمرکز و رحیه تیم را به هم ریخت . هرچند اسکوچیچ در حق صنعت نفت جفا و نامردی کرد ولی با توجه به مشکلات جذب مربیان خارجی بزرگتر و دو مربی ایرانی که با اون بازیکنان اسمی و اونهمه پول به تیم اسکوچیچ باخته بودن انتخاب او برای تیم ملی بهترین و عاقلانه ترینکار بود . مربی بزرگ مربی هست که با یک تیم ندار و با بازیکنایی جوان و بینام بتواند بگونه ای موفق شود که در بین چهار تیم بالای جدول قرا بگیرد . خدا را شاهد میگیرم اگه این شرایط برای صنعت نفت ایجاد نمیشد قطعا یا قهرمان میشدیم و یا حداقل سهمیه میگرفتیم. اونهایی هم که از انتخاب ایشان انتقاد میکنن اگر همین اسکوچیچ سرمربی یکی از دو تیم لنگ و کیسه بود هیچ انتقادی صورت نمیگرفت . من اگه جای اسکوچیچ بودم بسیاری از بازیکنای فعلی تیم ملی را که باعث اون باختهای تحقیرآمیز شدن و احتمال سرکشی در تیم ملی را دارن کنار میزدم و از بازیکنای جوان ولی با انگیزه و موفق برخی تیمهای دیگه مثل همین صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان و .... استفاده میکردم .
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
این اسکوچیچ دوزاری با کمک مافیای دلالی تهران سرمربی تیم ملی شد خبرگزاریها و فضای مجازی خوب افشاگری کردن واقعا مربی که از طریق این آدمهای فاسد به نیمکت تیم ملی رسیده چه فاجعه ای تو تیم ملی ببار میاره لیست تیم ملی رو دلالها انتخاب میکنند از این ببعد هرکی بیشتر پول بده میره تو ترکیب تیم ملی حیف حیف حیف کارلوس کیروش کجا و این ادمهای فاسد دوزاری کجا
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
به رحیم زهیوی خوش آمد میگویم ایشالله با موفقیت. بله متاسفانه بقول آقای تارتار اونها از سپاهان میترسن با او مذاکره کردن برا مربی تیم ملی ولی خوزستان آبادان حقش خوردن دین بچه های آبادان گردن اون دزدها. متاسفم.
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
باسلام....آینده دست خداست. وانشااله تیم ملی صعود کند.. اما فکرنکنم نتیجه بگیریم.. اسکوچیچ ب دلایلی برا این صندلی کوچک است وحتما روسیاه میشه و با ذلت از ایران میره..چون خیانت کرد ونمک نشناس.. ضمنا همه موفقیتهای صنعت را بحساب اسکوچیچ ومدیریت فاسدنذارید.. تیم جوان وپرتلاش.. بومی.. تماشاگر متعصب ووو.... ازعوامل موفقیت تیم هم بودند...یاحق
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
سلام
خوزستان اسپورت ایا صحت داره که رحیم زهیوی به نفت مسجد سلیمان پیوست
مدیر پایگاه
سلام
در تمرینات شرکت کرده. هنوز قرارداد امضا نکرده است.


  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها