به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیگ امید؛ شکست نفت اهواز و فولاد خوزستان

لیگ امید؛ شکست نفت اهواز و فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر امید مغلوب حریفان شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران روز شنبه با انجام دو بازی دیگر ادامه یافت تا پرونده‌ی هفته بیستم این دوره از رقابت‌ها بسته شود.

هفته بیستم در شرایطی سپری شد که دو نماینده خوزستان در بازی‌های روز گذشته متحمل شکست شدند و در این هفته از مسابقات امتیازی کسب نکردند.

تیم امیدهای فولاد خوزستان در مصاف با مس رفسنجان با یک گل شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد. محمد صفری گل برتری تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

امیدهای نفت اهواز هم در مقابل تیم مدعی سپاهان اصفهان با 4 گل مغلوب شد. محمد گلی جانی، امیرحسین کرباسپی، مهران کاظمی و علیرضا صادقی گل‌های سپاهان را وارد دروازه نفت اهواز کردند.

دو هفته دیگر به پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر امید باقی مانده و امیدهای فولاد خوزستان کماکان از شانس قهرمانی برخوردار است.

نتایج بازی‌های هفته بیستم و جدول رده‌بندی این دوره را مرور کنید.

* مس رفسنجان 1 – فولاد خوزستان 0
* نفت اهواز 0 – سپاهان اصفهان 4
* نشاط ساری 0 – پارس جنوبی جم 3
* ذوب آهن اصفهان 0 – مس کرمان 0
* نساجی مازندران 0 – تراکتورسازی تبریز 0
* شاهین بوشهر 3 – خونه به خونه بابل 0 (عدم حضور تیم میهمان)

لیگ امید؛ شکست نفت اهواز و فولاد خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
وقتی تیم امید فولاد تو کورس قهرمانی و یه بازی بسیار حیاتی داره، و آقای نکونام مانع رفتن بهترین مهاجم این تیم به کرمان میشه یعنی چی ، بعد جالب اینه که این بازیکن نه کارتش با بزرگا صادر شده نه اسمش تو لیست بزرگاست، چه میشه تصور کرد از این حرکت، نگید مگر یه بازیکن چقد مهمه در کالبد یک تیم ، جای تامل داره !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
چرا نباید اجازه داده بشه که بازیکنای خوب این تیم برن رفسنجان ،بعدش بازیکن رو نگه بداریی برا بازی دوستانه !!!!!!! اجازه ندی بازیکن تیم همراهی تیمش کنه ،شما که هرچی خواستین براتون تهیه کردین،آقایون کادر بزرگا، شما که از چند روز قبل تر میفرستنتون تبریز برای بازی مقابل تراکتور ،بیش از ۲۰۰ میلیون هزینه میکنید، شماکه برا نیم فصلتون بازیکن میلیاردی گرفتن،چرا چشم موفقیت تیم های پایه رو ندارید ،کل فصل دوتا لباس درست به کادرهای زحمتکش پایه ندادین ،حداقل نمک سر زخماشون نپاشید و همراهی کنید ،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها