به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

نفت 0 – سپاهان 0؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

نفت 0 – سپاهان 0؛ تساوی در بازی کم‌حادثه

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه 17 بهمن 98 – ساعت: 16
نفت مسجدسلیمان 0 – سپاهان اصفهان 0
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا طاهرخانی
اخطار: میثم نقی‌زاده (نفت) – شایان مصلح، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده (سپاهان)
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، پیام ملکیان، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، سعید کریمی (70- مهدی رستمی)، صادق صادقی، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، احمد الجبوری (67- امید سینگ) و احسان تأییدی (46- سجاد جعفری)
سرمربی: مهدی تارتار

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، امید نورافکن، محمد طیبی، شایان مصلح (78- مهدی ترکمان)، رضا میرزایی، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد محبی، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی (63- محسن الغسانی) و علی قربانی (46- ولادیمیر کومان)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که این فصل در هیچ‌کدام از دیدارهای خانگی مغلوب حریفان نشده بود، برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در بازی‌های داخل خانه و کسب سه امتیاز این مسابقه، روبروی تیم مدعی سپاهان قرار گرفت. مهدی تارتار برای این بازی چند تغییر در ترکیب تیمش انجام داد، سپاهانی‌ها هم در غیاب کی‌روش استنلی به مسجدسلیمان آمده بودند تا از تیم سخت‌کوش نفت امتیاز بگیرند و به پرسپولیس نزدیک شوند.

بازیکنان دو تیم در نیمه نخست یک بازی پایاپای و نزدیک را به نمایش گذاشتند؛ در اکثر دقایق توپ در میانه میدان ضربه می‌خورد و خطرات زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد. جدی‌ترین فرصت تیم سپاهان ضربه سر علی قربانی در دقیقه 22 بود و بهترین موقعیت گلزنی نفت مسجدسلیمان در دقیقه 43 به وجود آمد که ضربه سر حسین ابراهیمی از فاصله چند قدمی دروازه سپاهان با واکنش دیدنی پیام نیازمند دفع شد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که مهدی تارتار و امیرقلعه‌نویی دست به یک تعویض در ترکیب تیم‌هایشان زده بودند تا در این 45 دقیقه به دنبال کسب سه امتیاز باشند. مهم‌ترین موقعیت گلزنی این نیمه را ولادیمیر کومان بازیکن تعویضی سپاهان خلق کرد که شوت خطرناک این بازیکن در دقیقه 55 با واکنش دیدنی احمد گوهری روانه کرنر شد و در دقیقه 90 نیز شوت زمینی محمد محبی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. در سمت مقابل نیز تلاش بازیکنان نفت برای رسیدن به دروازه سپاهان نتیجه‌ای نداشت و این دیدار با نتیجه صفر – صفر مساوی به پایان رسید.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه رایگان بود و هواداران بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه می‌شدند.
* تماشاگران زیادی از بازی امروز استقبال نکردند. باشگاه نفت مسجدسلیمان از سازمان لیگ درخواست کرده بود زمان برگزاری مسابقه تغییر کند که با این درخواست موافقت نشد.
* مجید عیدی مدافع راست نفت مسجدسلیمان و کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان به دلیل محرومیت در میدان حضور نداشتند.
* تعدادی از طرفداران تیم سپاهان که از اصفهان به خوزستان سفر کرده بودند، با حضور در ورزشگاه تیم‌شان را همراهی کردند.
* احمد گوهری دروازه‌بان جدید تیم نفت مسجدسلیمان که در نیم‌فصل به این تیم پیوست، برای نخستین بار در ترکیب زردپوشان به میدانرفت.
* هواداران نفت مسجدسلیمان در اواخر نیمه اول شعارهایی علیه محمد طیبی سر دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
بازی سردی بود زیاد موقعیت نداشتیم بهرحال مساوی هم بد نیست چون تو اصفهان هم از سپاهان امتیاز گرفتیم
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
حقیقتا من ازمساوی راضی ام....بقول حضرت فردوسی که گفت... با زر توان لشکر آراستن... نفت مسجدسلیمان آنقدر کم بضاعت است که حتی بازیکنان نیم فصل اول را نتوانست نگه دارد .. مگرچقدر انتظارمان باید بیشتر سرمایه مان باشد... خدایی تااینجا به نفت باید هزارافرین گفت.....اما ..اما انتظارمان ازفولاد کاملا بجاست... فولاد با 6اکادمی بعنوان پشتوانه فولادنوین هم هست...قدمت زیاد درلیگ دوقهرمانی...معدن استعداد که تشنه مدیران ومربیان لایق است ورزشگاه اختصاصی ..و...و.. اینها سرمایه هایی هستند که سرخابی ها درخواب هم نمی بینند... خب معلومه این لباس برای نکونام بسیاربسیار گشاد است... بخدااین اصلا توهین به نکونام نیست بلکه واقعیت محض است....مثلا اگر بگوییم کارمند عادی شهرداری نمیتواند رییس جمهور شود توهین کرده ایم...نه هرگز... خب نکونام هم نمیتواند سرمربی فولادشود....فولاد را بدست یک مربی خوب کاربلد دهید که همه پشتوانه های تیم را هم ببیند هم بفهمد تا خروجی خوب داشته باشد.... بخدا انوقت فولاد بسیار بسیار سودمالی میبرد وبرای قهرمانی میجنگد با همین بضاعت اکادمی های خودش...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
کسانی که موندن خونه و بازی دوتا تیم حکومتی و تهرانی رو نگاه کردند و بجای اینکه بیان تیم شهر خودشون رو تشویق کنن الان چیزی گیرتون اومد موندین و بازی تیمهای تهرانیه لنگ و کیسه تهران رو نگاه کردین
همون تیمهای تهرانی وقتی با تیم شهر مسجدسلیمان بازی میکنند و میبرند میگن تیم مسجدسلیمان رو بردیم نمونه بارزش هفته گذشته بود که گزارشگر باز زورش میومد بگه نفت مسجدسلیمان و موقعیتهای نفت رو زیاد بزرگ جلوه نمیداد ولی اگر استقلال تهران موقعیت داشت خودش رو جر میداد حتی گزارش کار شناسی بعد از بازی هم کل کارشناسی فکر نکنم 5 بار اسم تیم نفت مسجد سلیمان رو اورد مثل اینکه زورشون بیاد نمیدونم از بابت چی بهشون فشار میاد بعد یه عده موندن تو خونه و بازی این دوتا تیم مفتخور که با پول نفت میرن بالا رو نگاه کردند
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
هوادارا کجا بودن ورزشگاهو باید پر میکردین گلومون درد گرفت چقد داد زدیم امروز
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
دمتون گرم بچهااا نفت وتاتار با دانش
نکونام یاد بگیر لاقل کمتر گل بخوری
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
به قول تاتارکه دیروز گفت روزآزمون هواداراست، امروز فقط ۲هزار هوادار ازاین آزمون سربلند بیرون اومدن. متاسفم برای خوزستانی هایی که شیفته سرخابی ها هستن یک بار دیگه به خودتون ثابت کردید هر بلایی که تهرانی ها سر خوزستان بیارن حقمونه ولیاقت نداریم مسئولین پایتخت نشین به پشتوانه همین امثال تهران پرستی شماست که بدترین جنایات رو درحق خوزستان می‌کنه .البته منظور ازجنایت کشتن نیست وقتی تیم هامون روبه نفع تیم وزیر ضعیف میکنید، مطالبات تیم های نفتی رو پرداخت نمیکنید،پول کارگر وکارمند رو اختلاس میکنید، آب خوزستان رو انتقال میدید، معضل گردوخاک رو حل نکردید، این همه بیکار داریم تمام این ها جنایت است
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
ببینید این فوتبال چقدر بی در و پیکر است. مخصوصاً سازمان لیگ کاری کرد که تماشا چیان نفت به ورزشگاه نیایند. و جالب اینجاست که آنها هم راحت فریب میخورند. امروز نفت مسجد با همین بضاعت کمی که دارد به نظر من عالی بازی کرد. گوهری دروازه بان نفت مسجد هم عالی بود. حتی بهتر از سوشا مکانی. دفاع مسجد عالی بود. صادق صادقی هم روز به روز بهتر میشود. او پسر بسیار با غیرتی است. و تمام جنگ های تن به تن را به خوبی انجام میدهد. امیدوارم نفت به جایگاه واقعی اش برسد. هر سه تیم خوزستان باید حمایت شوند. دراگان اسکوچیچ هم به نظر من در حق تیم آبادان نامردی کرد که به تیم ملی رفت. البته نامردتر از دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال است که نمی خواست تیم آبادان از این رتبه بالاتر بیاید. جالب این جاست که دراگان گفته بود مشکلات خانوادگی دارد. اما مثل روز روشن است که با تیم ملی نتیجه نمی گیرد. آقای تاج آن قدر خرابکاری کرده است که اگر کی روش را هم دوباره بیارند، نمی تواند کاری بکند. در ضمن از خوزستان اسپورت می خواهم که به طریقی به سازمان لیگ بگوید لیگ را با چهار تیم بالای جدول اداره کنند. چرا این قدر خودشان را خسته می کنند. همین الان شبکه ی ورزش ، شب های فوتبالی فقط دارد درباره پرسپولیس حرف میزند. فقط پرسپولیس. و نه استقلال. خیلی وقاحت می خواهد. بازی نفت مسجد امروز چندین بار از شبکه ی خوزستان و شبکه ی ورزش قطع شد. و اصلا ککشان نگزید. یک معذرت خواهی هم نکردند. و فکر می کنند واقعاً شق القمر کرده اند و یک بازی بی ارزش را پخش کرده اند!!!
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
از بازی نفت اصلا راصی نیستم سردترین وبی روحترین بازیای لیگ رو انجام میده دفاع اتوبوسی وصد حمله اگه ازتیمی سراع دارین بگین
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
دست تک به تک بازیکنان نفت درد نکنه عالی بودین نیمه اول سپاهان شانس آورد ولی نیمه دوم چندتا حمله خطرناک داشت با این میلیاردرهای که آورد داخل .....تارتار واقعا کارت درست خیلی دوست داریم تو تک ستاره تیم ما هستی ،به بازیکنان نفت باید بگویم واقعا عالی بودین خدایش با غیرت و تلاشتون اجازه به سپاهان ندادید عاشقتونم ،‌دمتون گرم.تماشاگر واقعی نفت هم اومدن و براشون بازی لنگیها و کیسه ها مهم نبود.درود بر شما
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
واقعا به عنوان طرفدار نفت مسجدسلیمان و خوزستان متاسفم برا فدارسیون ....خدایش حق بچه های آبادان رو نادیده گرفتین اوج نامردی بود اسکوچیچ رو بردید و آبادان را وارد بحران کردید خیلی متاسفم.ابادان امسال میتونست سهمیه بگیره ....چرا این همه ظلم .! ! چه بلای که به سره خوزستانی ها نمیاری.متاسفم .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
با قلبمون رفتیم ورزشگاه تشویق کردیم و الحمدالله بازیکنان محبوبمان هم با تمام وجود بازی کردن خدا رو شکر چه شیرانی داریم ،‌در مورد طرفدارا استقلال و پرسپولیس هم باید بگم آقایون ازشون انتقاد نکنید با تمام احترامی که براشون قائلم ولی میدونم اینها اگر هزار بار استقلالیا و پرسپولیسیا به بختیاری و مسجدسلیمان توهین کنن بازم اینقدر شجاعت و اعتماد به نفس ندارن که میشینن و کیف میکنن .دوستان اینها هیچگونه تعصب خودی ندارن ، ازشون انتقاد نکنید چون روز بازی نشون دادن که متعصب به اصلشون و شهرشان نیستن.متاسفم ، ولی هستن شیردلان و عاشقان mis و کل ایل بختیاری که نفت رو با تمام وجود دوست دارن دمشون گرم درود بر هر چه آدم با اصل و ریشه داره، .....تیم ما تیم شیرانه تیم ایل بزرگ بختیاری ...شیران زاگرس نشین.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها