به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در هفته پایانی از دور رفت مرحله نهایی لیگ 3 به میدان رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی نیم‌فصل نخست مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر چهارشنبه آغاز شد و نمایندگان خوزستان در بازی‌های امروز صاحب یک پیروزی و متحمل یک باخت شدند.

آبی‌پوشان استقلال شوش در بازی خارج از خانه برابر تیم بویراحمد یاسوج به برتری رسیدند تا کماکان از شانس صعود برخوردار باشند. علی منصوری، رضا لطیفی و یعقوب آل‌کثیر در این مسابقه برای استقلال شوش گلزنی کردند.

اما تیم سپاهان نوین ایذه در ورزشگاه تختی ایذه با یک گل مغلوب تیم صدرنشین شاهین بندرعامری بوشهر شد و نتوانست فاصله امتیازات با تیم اول جدول را کاهش دهد.

مرحله نهایی لیگ دسته سوم در سه گروه برگزار می‌شود که تیم‌های نخست هر گروه مستقیما به لیک دسته دوم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه همراه با بهترین تیم سوم به مرحله پلی‌اف می‌رسند.

تیم‌های استقلال شوش و سپاهان نوین ایذه نمایندگان این استان در مرحله نهایی لیگ 3 هستند که در گروه ج با حریفان به رقابت می‌پردازند.

تیم استقلال اهواز نیز قرار بود دیگر نماینده فوتبال این خطه در مرحله نهایی لیگ 3 باشد، اما به دلیل شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق برزیلی مجوز حضور در این بازی‌ها را بدست نیاورد و فصل آینده باید در مرحله ابتدایی لیگ 3 به میدان برود.

لیگ دسته سوم هرساله در دو مرحله (مرحله ابتدایی و مرحله نهایی) برگزار می‌شود و امسال مجموعاً 4 تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

نتایج کامل و جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم را می‌توانید در صفحه جداول خوزستان اسپورت با کلیک کردن در اینجا مشاهده کنید.

نتایج تیم‌های خوزستانی در لیگ دسته سوم فوتبال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
خدا لعنت کند مافیای لنگ را که استقلال اهواز ، تیم ریشه دار و اصیل خوزستان را نابود کردند. امیدوارم استقلال شوش بتواند صعود کند و خار چشم مافیای لنگ باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها