به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

نکونام: بازی را خیلی خوب شروع کردیم

نکونام: بازی را خیلی خوب شروع کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد تیمش در دیدار مقابل شهر خودروی مشهد پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام بعد دیدار تیمش مقابل شهر خودرو مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم، حریف را خیلی تحت فشار قرار دادیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. شما اگر بازی‌های شهر خودرو را دیده باشید این تیم در اکثر بازی‌هایش خیلی خوب مالکیت توپ را در دست گرفته و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفانش ایجاد می‌کند، اما امروز به این تیم فقط یک موقعیت گل دادیم. بدون شک اگر بازیکنان ما امروز کمی از خودگذشتگی داشتند، نتیجه خیلی بهتر از اینها بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و واقعاً نشان دادند که در شرایط ایده‌آل خود به سر می‌برند. آنها با تمام وجودشان جنگیدند و توانستند موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنند. البته ما هنوز در ابتدای راه خود در نیم‌فصل دوم هستیم و باید این بازی را فراموش کرده و به بازی آینده فکر کنیم. بازی‌های مهمی در پیش است و هر روز باید تلاش‌مان را بیشتر کرده و برای بهتر شدن بجنگیم. در کنار آن باید از خود گذشتگی بیشتری هم داشته باشیم.

نکونام با تمجید از خط دفاع تیمش خاطرنشان کرد: تیم شهر خودرو حتی نزدیک دروازه ما هم نشد جز در یک مورد که اشاره داشتم. ما در کارهای دفاعی خیلی خوب بودیم و باید در امر گلزنی هم بهتر شویم. من به بازیکنان گفته بودم که حریف از تک موقعیت‌های خود استفاده می‌کند و باید خیلی مراقب آنها باشیم به این خاطر کاری کردیم که آنها از دقیقه 75 رو به بازی مستقیم آوردند. دیدید که فوتبال مالکانه را به نحواحسن اجرا کردیم و باید واقعاً به شاگردانم خسته نباشید بگویم. ما هفته قبل شکست بدی را داشتیم و سه امتیاز این بازی خیلی اهمیت داشت تا خودمان را به شرایط مطلوب برگردانده و از لحاظ روحی و روانی بهبود ببخشیم.

وی راجع به عملکرد خریدهای تیمش در نیم‌فصل عنوان کرد: از عملکرد پاتوسی راضی‌ام، اگرچه اعتقاد دارم او هنوز بازیکنان 90 دقیقه‌ای نیست. پاتوسی در نیمه اول خیلی خوب عمل کرد. فرشاد احمدزاده هم به مراتب بهتر از این هم خواهد شد. شما شک نکنید تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و می‌توانیم به جایگاه بهتری در جدول برسیم. خوشبختانه به مانند نیم‌فصل اول دغدغه کمبود بازیکن نداریم و رقابت در تیم‌مان بیشتر شده است. در کنار آن رفاقت‌ها هم بیشتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: می‌خواهم بگویم امروز عملکرد داور فوق‌العاده بود. آقای کرمانشاهی شاید در یکی دو صحنه اشتباهاتی داشت، اما قضاوت بی‌نقصی داشت و جای هیچ حرف و سخنی را باقی نگذاشت. مهمتر از آن رفتارش خیلی عالی بود. من مربی وقتی در یک صحنه اعتراض می‌کردم بابت رفتار خودم شرمنده می‌شدم. همچنین داور چهارم و کمک داورها نیز رفتار خیلی خوبی داشتند. من به تیم داوری یک خسته نباشید می‌گویم.

نکونام راجع به عملکرد عارف آغاسی و فرزاد جعفری نیز تصریح کرد: عارف در دو بازی اخیر ما خیلی خوب بازی کرد و دیدید که در تیم امید هم بازیکنان ثابت بود و حقش را گرفت. او هنوز خیلی جا برای پیشرفت دارد و باید خیلی چیزها هم یاد بگیرد. در مسیر خوبی قرار گرفته و باید به همین روند ادامه دهد. امروز ما عارف را در جناح چپ گذاشتیم و با وجود اینکه راست‌پا است در پست غیر تخصصی عملکرد خیلی خوبی داشت وقتی بازیکن شعور فنی داشته باشد و ذهنش نیز باز باشد در هر پستی می‌تواند بازی کند. فرزاد جعفری هم بعد از مدتها که به بازی گرفته شد عملکرد خیلی خوب بود. همه ما او را دوست داریم و امیدواریم که همین روند را ادامه دهد. همه تیم باید تلاش کنند تا فولاد به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد برسد.

وی در پایان در خصوص اینکه دربی پایتخت را چطور می‌بیند، گفت: اگر بگویم شاید نرسم بازی را ببینم دروغ نگفته‌ام. ما برای خودمان بازی دوستانه تدارک دیده‌ایم و هر نتیجه‌ای هم که در دربی رخ دهد به حال فولاد فرقی نمی‌کند. در حال حاضر تمام تمرکزمان برای بازی با پیکان هست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
خدااا به دادت رسیده
تاکتیک گلزنی فولاد تو این فصل چی بوده؟؟
حتی ی روش رسیدن به تمرین شده فولاد رو خواهشن به من بگید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
تبریک خیلی وقت بود برنده نشدیم انشالله با جذب دو مهاجم خوب خط حمله تقویت کنید و فولاد به جایگاه واقعی برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
من خیییلی وفته بازی های فولاد مشاهده نمیکنم چون اعصاب خورد کنه فقط حرص جوش میخوری نظرات کاربران خوندم دوگل با اشتباه دفاعی زدی دیگه چی شروع کردی برادر من هیچ برنامه ای نداری فوق الافتضاح هستین باشگاه فولاد دلالی شد. موسوی شادگان
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
نیمه اول بهتر بازی کردیم نیمه دوم پدیده داشت حمله میکرد این 3 امتیاز خیلی مهم بود اگه میباختیم اوضاع بحرانی میشد امیدوارم شرایط فنی و هماهنگی تیم بهتر بشه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
سایتها نوشتن از بازیکنهای پرسپولیس تست دوپینگ گرفتن امروز احتمالا خبری هست که اینکارو کردن اولین باره میبینم یه روز قبل بازی تست دوپینگ میگیرن احتمالا پرسپولیسیا یه کارایی کردن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
امیدوارم برای فصل بعد نه خودت رو ببینیم توی فولاد ونه ردی ازبازیکنان بی کیفیتی که ازطریق دلالی به فولاد قالب شدن. همیشه با شانس واشتباهات حریف نمیشه پیروز شد واون روز هست که بهانه های مختلف پشت هم ردیف می‌کنی. الان میگی ازلحاظ بازیکن دستت پره اما اگه نتیجه نگیری میگی بازیکن ندارم ولیست موردنظرم جذب نشدن!
بهروز
|
Germany
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
فولاد خوب بازی کرد.و جای تبریک داره به تمام هوادارهای واقعی فولاد.به نظر میاد موفقیت فولاد باعث ناراحتی خیلی ها میشه.بعضی از کامنتها نشون دهنده این مسئله است.کمی انصاف بد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
اگه شهرخودرو بخاطر فشار و خستگی ناشی از بازیهای سخت آسیایی اون دوتا اشتباه فاحش و غیر منتظره را نمیکرد قطعا بازی صفرصفر تموم میشد .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
به امید قهرمانی فولاد
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
مبارک خوشحالم برای پیروزی فولاد،،،،اما طبق معمول تیم بدون برنامه بود،،، شهرخودرو 4بازی سخت در یازده روز انجام داد،،،یکی از بازیها هم 120دقیقه ای ومسافرتهای طاقت فرسا،،،یعنی سخت خسته بود،،،، فولاد اگر مقام پنجم بگیرد با چهاردهم هیچ فرقی نمیکند،،،، بنابراین وقتی میگویی مقام آبرومند برای من هوادار یعنی اول تاچهارم،،،پس مقام پنجم وکمتر ازآن یعنی آبرو ریزی نه آبرومند،،،، البته این نظر من هواداره،،،،
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
خط دفاعی فولاد خوب کار کرد خصوصا ایوب والی . ستاره زمین بنظرم شهاب گردان بود. در بخش جلو نیاز به تقویت هست.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
آقای فریدون،برادر من،ی،چند هفته دیگه هم صبر کنیم،بنظرم امسال بالاتر از تراکتوریم،بنظر من چهار میشه فولاد،
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
باسلام
من نمیگم نکونام خیلی خوبه
ولی اینای که انتقاد میکنن و سنگ فرکی به سینه میزنن یه روزی با سنگ ،زدن سر حاج فرکی شکوندن،اینا از فوتبال فقط انتقاد بی جا یاد گرفتن.
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
دل خوش به این نتایج نباشید
چون هدف مسئولان فولاد و مسئولان تهرانی برای فولاد همون رتبه وسط یعنی ۷یاهشتم جدوله چه بخواید و چه نخواید.
قبلا هم گفتم نتایج ربطی به نکونام و پورموسوی و اذری و رضایی و اژدری نداره و نخواهد داشت چون اینا کاره ای نیستن اونا فقط مهرن که ماموریتشون انجام بدن همین.
یادتون نره دهکردی با اون سابقه درخشانی که در حال طی کردن بود واس چی اخراج شد؟
بازی تو ایران همش مافیایی و سیاسی انجام میشه
فولاد دوبار قهرمان شد چه بلایی سرش اوردن اقا دیگ اجازه نمیدن
نه خبری از کسب سهمیه و نه قهرمانی
تقصیر گردن نکونام و رضایی و فلان بهمان نندازید اینا کاره ای نیستن باید عیب تو بالا بالا دستیا ببینی که اونا واس فولاد چه خوابی دیدن
وسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
من اصلا” از وضعیت باشگاه بزرگ فولاد راضی نیستم، از انتخاب نکونام بعنوان سرمربی راضی نیستم، از نحوه یارگیری و انتخاب سر مربی و مدیریت در این چند سال اخیر برای فولاد بزرگ راضی نیستم ولی امروز بر خلاف بازیهای این چند سال گذشته خیلی خوب بازی کردند در تمام بازیهای پدیده اگر مالک توپ میشدن سخت میشد تا حریف توپ را از آنها پس بگیرد ولی بچه ها تا توپ در اختیار پدیده میرفت سریعا آن را پس میگرفتن و اصلا به آنها اجازه ندادند تا با توپ وقت را به نفع خودشان در بیاورند خلاصه خیلی تمیز بازی کردن خدا کند بازیهای بعدی آنها هم اینچنین باشد و با ارائه یک بازی قشنگ و ناب اهوازی تیم حریف را همیشه به اشتباه بیاندازند،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها