به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

بختیاری‌زاده: محرومیت فولاد اقبال ناخواسته است

بختیاری‌زاده: محرومیت فولاد اقبال ناخواسته است

خوزستان اسپورت- اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز ناراحتی نسبت به محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات، گفت: اگر مدیران باشگاه نتوانستند رفع محرومیت کنند، باکی به خود راه ندهند زیرا این یک اقبال ناخواسته‌ای است که به فوتبال و جوانان خوزستان رو کرده است و از مدیران فولاد می‌خواهم که نترسند و به مدیریت خودشان و به تکنیک ناب جوانان خوزستان اعتماد کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات، اظهارکرد: نکونام و آذری در تعطیلات نیم‌فصل آن مهره‌هایی که برای تقویت تیم مورد نیازشان بود، جذب کردند. اما متاسفانه طی یکی دو روز گذشته، متوجه شدیم که فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است و اولین سوالی که ذهن من و جامعه فوتبال خوزستان را به خود جلب می‌کند، این است که چرا اصحاب رسانه سکوت کاملی در خصوص این اتفاق مهم اختیار کرده‌اند؟ آیا مطبوعات و رسانه‌ها اگر این اتفاق برای یکی از تیم‌های پایتخت یا دیگر شهرها رخ می‌داد هم به همین سادگی از آن می‌گذشتند؟

وی ادامه داد: آیا محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات خبر کمی است، آن هم برای باشگاه فولادی که دارای ساختار مدیریتی و مالی قوی است؟ پس چرا فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شود ولی همه سکوت می‌کنند؟

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این‌که خبر محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات تمام فوتبال‌دوستان خوزستانی را ناراحت کرده است، افزود: فولادی که دارای مدیریت چندین ساله در لیگ برتر و سابقه خوب و درخشان مدیریتی در بخش مدیریتی فوتبال کشور است، چرا باید دچار چنین مشکلاتی شود؟ البته این اتفاقات پیش از حضور آقای آذری در باشگاه فولاد رخ داده است.

وی عنوان کرد: به شخصه از محرومیت فولاد از پنجره نقل و انتقالات خوشحال هستم و مطمئنم مردم خوزستان نیز خوشحالند. سال‌ها است که مافیای فوتبال بر فوتبال خوزستان چنبره زده‌ است و خیلی از استعدادهای ناب خوزستان را نابود و از صحنه خارج کرده‌اند تا بازیکنان درجه چندم و سفارشی را با قراردادهای نجومی و میلیاردی وارد فوتبال خوزستان کنند. با توجه به این‌که بیشتر تیم‌های کشور با وضعیت بد اقتصادی مواجه هستند و نمی‌توانستند قراردادهای نجومی با چنین بازیکنانی منعقد کنند، چه جایی بهتر از فولاد خوزستان.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم که بازیکنانی جذب فولاد شده‌اند که متاسفانه کارایی لازم را نداشتند. پس محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات را به فال نیک می‌گیرم تا در ادامه جواد نکونام یا هر مربی دیگری، با توجه به این‌که فولاد از پنجره نقل و انتقالات محروم است، نگاه ویژه‌ای به تیم‌های باشگاه فولاد که سالانه میلیاردها تومان هزینه آن می‌شود و دیگر جوانان گمنام استان خوزستان داشته باشد.

وی گفت: من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم تا شاید در یکی دو سال آینده شاهد یک فولاد کاملا خوزستانی و با فوتبال ناب خوزستانی باشیم، ضمن این‌که از مدیران فولاد خواهش می‌کنم که تمام وجود خود را بگذارند تا این محرومیت و مشکل برطرف شود. البته خواهش دیگرم این است که اگر هم نتوانستند رفع محرومیت کنند، باکی به خود راه ندهند زیرا این یک اقبال ناخواسته‌ای است که به فوتبال و جوانان خوزستان رو کرده است و از مدیران فولاد می‌خواهم که نترسند و به مدیریت خودشان و به تکنیک ناب جوانان خوزستان اعتماد کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
پیشنهاد خوبیه به شرطی که فولاد یک سرمربی خوب خارجی بیاره تا از جوونها استفاده کنه. نکونام تجربه و دانش و جسارت استفاده از جوونها رو نداره. دلخوشی نکونام رده های وسط جدول با بازیکنای پابه سن گذاشته شمالی هست
عادل صرخه فولادی
|
Netherlands
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
آقای بختیاری زاده عزیز
همه ما اطلاع داریم خوزستان مهد فوتبال ایران هست و در کوچه پس کوچه این استان استعداد فوتبالی وجود داره
اما در یک بستر فسادزا احدی نمیتونه نتیجه بگیره
وقتی بهترین استعدادهای فوتبالی در تست های آکادمی رد بشن و امثال پسر رضایی که دو روپایی و استپ بلد نیستن در تست قبول میشن دو پنجره که هیچ ده پنجره هم محروم بشیم بی فایدس
تا وقتی مدیران بی غیرت و بی دانش در فولاد صاحب کارن این تیم نتیجه بگیر نیست
هیچ محرومیتی به نفع تیم نیست
لاماسیا بارسلونا با اون عظمتش هم خرید میکنه
مدیر درست که باشه بدون محرومیت هم استعداد جذب میکنه مثل زمان دهکردی
محروم بشیم مربی بزرگ هم سمت فولاد نمیاد و این که پاتوسی رو هم نمیتونیم برای فصل بعد داشته باشیم
عادل صرخه فولادی
|
Netherlands
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
حسام عزیز
در صورت ابقای محرومیت مربی بزرگ خارجی به کنار مربی بزرگ داخلی هم سمت فولاد نمیاد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
فولاد چندسال اخیر مربی یا بازیکن طرازاولی جذب نکرده که نگران محرومیت فولاد ازجذب بازیکن باشیم هرچی خرید بوده همه بدون کیفیت و باهدف بودن فولاد به عنوان تیمی خنثی، بی آزار، درمیانه های جدول بطوری که کم کم هواداران از اون ناامید بشن .اگه قرار هست با هزینه های سرسام آور در جذب بازیکن مازاد سایر تیم ها درمیانه جدول باشیم ترجیح میدم محروم باشیم و ازبازیکنای جوان خودمون استفاده کنیم ومیانه جدول باشیم تا پیرمردهای شمالی!!! البته درصورت داشتن یک مربی بارزومه خوب که بازیکنای جوان سرمایه باشن برای سال وسالیان بعدنه جوزده برای پوشیدن پیراهن تیم های مفت خور پایتخت، اصفهان، تبریز.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
اقای بختیاری نفسشون از جای گرم بلند میشه. زمانی استقلال دست شما بود چندتا از بچه های فولاد هم در تیمشون بود و خود بازیکنهای اس اهواز بومی بودن میشه لطف کنن چه گلی به سر استقلال زدن؟ با این تزها نمیشه کار رو برد روبه جلو نمیشه صورت مسئله رو پاک کرد وقتی همه چیز اصولی و منطقی پیش بره هم بخوبی میشه از اکادمی بهره برد و هم بازیکن لازم رو خرید الان بزرگترین تیمهای جهان که بهترین اکادمی ها رو هم دارن همیشه در بازار نقل و انتقال فعالیت حتی بعضا گسترده دارند.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
اتفاقا تیمی که بومی تر بشه دوست داشتنی و پرطرفدارتر میشه....و غالبا نتیجه گیر تر نمونش سال ۹۵ استقلال خوزستان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
من با آقای بختیاری هم نظر هستم چون چند سال که تیمهای امید،جوانان و نوجوانان فولاد قهرمان کشور می شوند ولی بازیکنی ازشون تو تیم اول فولاد (بزرگسالان)استفاده ای نمی شد و مجبور میشوند به دیگر استانها مهاجرت کنند واین بهترین فرصت برای رونمایی از جوانان بااستعداد خوزستانی که بتونن خودشان را به اثبات برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
بیشتر از هوادارای فولاد دلالا ناراحت محرومیت فولادن چون نمی تونن برا مدتی بازیکنای بدرد نخورشونو بیارن فولاد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
درود بر سياوش بختياري زاده
اگه قرار احمدزاده و آبشك و و و و جذب بشن
همون بهتر ده پنجره محروم بشيم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
پیام عادل صرخه دقیق و کارشناسی است خودمان را گول نزنیم.فصل آینده اگر هدف قهرمانی است تیم نیاز به اصلاح خواهد داشت و تعدادی از بازیکنای فعلی که ضعیفن باید خط بخورن در صورتی که پنجره بسته باشه این بازیکنای ضعیف میمونن و اصلاحی صورت نمیگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها