به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

کعبی: به خاطر عدم تمرکز شکست می‌خوریم

کعبی: به خاطر عدم تمرکز شکست می‌خوریم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس با استفاده از اشتباهات تیم ما سه امتیاز را به دست آورد؛ امتیازات پی در پی را به خاطر عدم تمرکز از دست می‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان در مورد شکست تیم صنعت نفت آبادان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود موفق شدیم کنترل بازی را به دست بگیریم. در ادامه، اما تیم پرسپولیس خود را پیدا کرد و با استفاده از اشتباهات تیم ما سه امتیاز را به دست آورد. پرسپولیس واقعا تیم بسیار خوبی است.

وی با اشاره به ارتباط افت فنی این تیم با استعفای اسکوچیچ خاطرنشان کرد: تیم ما در این دو بازی اخیر واقعا تمرکز نداشت. این عدم تمرکز باعث شد اولین شکست خانگی در بازی با پرسپولیس رقم بخورد. امیدوارم هرچی سریع‌تر مشکلات حل شود، چون ما نیم‌فصل اول با تمام مشکلات بهترین نتایج را گرفتیم و حیف است در نیم‌فصل دوم به راحتی امتیاز از دست دهیم.

بازیکن تیم صنعت نفت به بازی هفته آینده مقابل تیم ذوب‌آهن اشاره و تصریح کرد: بازی با تیم ذوب‌آهن سخت است. عملکرد این تیم مقابل تیم تراکتور را دیدم واقعا خوب بازی کردند و از کیفیت بالایی برخوردارند. امیدواریم بتوانیم در ادامه نیم‌فصل دوم، مثل نیم‌فصل اول خوب نتیجه بگیریم ومردم آبادان را شاد کنیم، چون بعد از شکست در بازی مقابل پرسپولیس آن هم در خانه خودمان شرمنده آنها شدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
تمرکز اسکو و ال کثیر بهم زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
با یک شکست نباید تیم به حاشیه بره متاسفانه اسکوچیچ آرامش را از تیم وهوادار گرفته و به فکر راحتی وپول خودشهم بازیکنان عزیز صنعت شما کاری به اسکوچیچ نداشته باشید چون تمام نتایج با شما بدست آمده وخواهد آمد اقای عیسی زاده اسکوچیچ فقط باید تمرین بده هدایت تیم را از ایشان بگیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها