به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

میرجوان: کمترین حق‌مان مساوی با استقلال بود

میرجوان: کمترین حق‌مان مساوی با استقلال بود

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال در دقایقی از بازی تیم ما را تحت فشار قرار داد، ولی کمترین حق ما از این بازی مساوی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان در مورد حواشی به وجود آمده در بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال در هفته هفجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: از طرف ما بازی هیچ حاشیه‌ای نداشت. هواداران استقلال به یکی از نیمکت‌نشینان تیم ما معترض شدند. در نهایت داور او را اخراج کرد در حالی که قصدی نداشت و فقط خوشحالی انجام داد. در زمین مسابقه هیچ حاشیه‌ای ایجاد نشد و بازیکنان فقط بازی خود را انجام دادند.

وی در مورد اعتراضش به داوری در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: وقتی دقیقه ۹۱ برای ریباند توپ رفتم روزبه چشمی کامل من را هل داد و مرتکب خطا شد. فیلم خطای بازیکن استقلال موجود است. برخورد به حدی بود که خودش هم به سوی دیگری پرت شد. داوری در این بازی خوب بود، ولی در این صحنه باید دقت بیشتری می‌کرد و پنالتی می‌گرفت. البته من جای‌گیری او را ندیدم و نمی‌دانم چقدر روی صحنه تسلط داشت. هم‌تیمی‌هایم می‌گویند سوتش را برده بود سمت دهانش که خطا بگیرد، ولی به کمکش نگاه می‌کند و وقتی واکنشی از سوی او ندید از اعلام خطا منصرف شد. حتی داور‌های پشت دروازه هم می‌توانستند کمکش کنند.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: آمار بازی نشان می‌دهد دقایقی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و سوار بر بازی بودیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. البته فوتبال همین است. اگر در دقایق آخر چشمی روی من خطا نمی‌کرد، با دروازه‌بان تک به تک بودم و در این بازی هم گل می‌زدم. به هر حال بازی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است. استقلال در هر شرایطی باشد حریف را تحت فشار قرار می‌دهد. ما هم تحت فشار قرار گرفتیم، ولی در برخی دقایق بسیار خوب بازی کردیم. حق‌مان در این بازی باخت نبود و حداقل باید بازی مساوی می‌شد.

میرجوان به بازی هفته آینده تیمش مقابل سپاهان اشاره و خاطرنشان کرد: مثل نیم‌فصل اول چند هفته سخت در پیش داریم و بازی با سپاهان هم خیلی دشوار است. البته همه تیم‌ها باکیفیت هستند، ولی در چند هفته آینده از تیم‌های مدعی فاصله می‌گیریم و با دیگر تیم‌ها بازی می‌کنیم. سپاهان تیم خوب و جزو بالا‌نشینان جدول است. از این رو حریف قدرتمندی محسوب می‌شود چون این تیم برای قهرمانی بسته شده است. در بازی رفت از آنها مساوی گرفتیم. در این بازی خانگی برای برنده شدن و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها