به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

آذری: نکونام و قلعه‌نویی گذشته را فراموش کنند

آذری: نکونام و قلعه‌نویی گذشته را فراموش کنند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی خواست تا اختلافات گذشته را فراموش کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جریان کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر از سوی امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام صحبت‌هایی علیه همدیگر مطرح شد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز در مصاحبه با خبرگزاری‌های کشور از این دو مربی خواست که این مسائل را فراموش کرده و به مسائل فنی تمرکز کنند.

مدیرعامل فولاد در این رابطه گفت: «از امیر قلعه نویی به عنوان یک بزرگتر و همچنین جواد نکونام به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی خواهش می‌کنم که خصومت‌های قدیمی را کنار بگذارند. این مسائل جز این که کنار خط تمرکز مربیان را بر هم بزند و حتی در عملکرد بازیکنان هم تاثیر بگذارد، عایدی ندارد. اگر در فوتبال به هم احترام نگذاریم تبعات خوبی نخواهد داشت. ممکن است این حواشی حتی به سکوها هم کشیده شود. این احترام باید سر جایش باشد. قلعه نویی و نکونام از دوستان خوب من هستند و استدعا می‌کنم همینجا این مسائل را تمام کنند. این صحبت‌ها در شان و شخصیت دو مربی نیست. هر دو مربی، گزینه سرمربیگری در تیم ملی هم بودند و زحمات زیادی برای فوتبالمان کشیده اند. اول از امیر قلعه نویی که بزرگتر است و سپس از جواد نکونام خواهش می‌کنم به این بحث پایان بدهند.»

سعید آذری در پاسخ به این سئوال که آیا این صحبت‌ها روی عملکرد فولاد در بازی مقابل سپاهان تأثیرگذاشته است، توضیح داد: «من قبل از بازی پیش بینی کرده بودم و حتی به یکی از مربیان تیم گفتم که باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد. البته بنیادی‌فر داور مسابقه هم اشتباهاتی داشت و تمرکز دو تیم را به هم زد. فکر می‌کنم این قضیه هم تاثیر بدی روی تیم ما داشت. امیدوارم در فوتبال دیگر شاهدش نباشیم. ماجرای قلعه نویی و نکونام برای زمان حضورشان در استقلال است ولی الان مسئولیتشان عوض شده است. تیم های جدید آنها نباید تبعات خصومت قبلی آنها را بدهند. هم قلعه نویی و هم نکونام بزرگ فوتبالمان هستند. آنها می‌دانند که چقدر دوستشان دارم و اگر چیزی می‌گویم برای صلاح خودشان است.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
جناب آذری بهتره بجای تعریف وتمجید از مربی سپاهان به مربی تیم خودت تذکر بدی که دست از فرافکنی برداره وحواسش به تیم خودش باشه وشماهم بهتره به امور فولاد بپردازی ببینی داره چه خاکی به سرش میشه. به نظر میرسه آخرین سکانس نابودی فولاد داره رقم میخوره اون هم محرومیت ازنقل و انتقالات باشه هر چند فولاد این چندسال اخیر بازیکن باکیفیتی جذب نکرده که حالا نگران بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتش باشیم!!!
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
آقای آذری پدر نکونام از نکونام این قدر تعریف نمیکنه که شما تعریف میکنی!
شما که میگی هر روز با نکونام ملاقات دارم
پس بگو دنبال حاشیه نره
آقا جان نکونام حتی ۱ فصل کامل در لیگ نبوده نیم فصل نساجی بود و اخراج شد
آخه فولاد قهرمان کجا نکونام بی دانش کجا
نکونام باید بره چوکای تالش دستیاری کنه
من موندم فولاد تو تمرینات چکار میکنه؟
تیم ۶ ماهه دست نکونامه ۴ پاس پیاپی نمیتونن بدن!
۱ ماه از بازی با صنعت گذشته تا الان هیچ و هیچ تغییری نشده
اوت دستی و بکش زیرش شاید فرجی شد
#اخراج_نکونام
#استخدام_مربی_بزرگ_خارجی
#هوادار_سکوت_نکن
#وعده_ما_چهارشنبه_فولاد_آرنا
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
اقای نکونام اگه از قلعه نویی ناراحت بود چرا قبل شروع بازی رفت بغلش کرد و چندتا عکس باش گرفت؟ قبل بازی میره بغلش میکنه. بعداز بازی که باختیم پشت سرش مصاحبه کرد!
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
نکونام مثل بقیه مربی های ناتوان و ضعیف تلاش میکنه با ایجاد اشوب عملکرد افتضاحشو تحت شعاع قرار بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها