به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

داورپناه: نان خوب تمرین کردن را می‌خوریم

داورپناه: نان خوب تمرین کردن را می‌خوریم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: ما در این فصل نان خوب تمرین کردن خود را می‌خوریم و نتیجه می‌گیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید داورپناه در گفت‌وگو با فارس در مورد دربی فردا بین تیم‌های پالایش نفت آبادان با پتروشیمی بندرامام در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: برای این بازی خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و کاملا آماده هستیم. ما بازی رفت را به اشتباهات خودمان باختیم و در بازی فردا دیگر این اتفاق نمی‌افتد. هر تیمی که تمرکز داشته باشد برنده بازی خواهد بود.

وی  در مورد اینکه پتروشیمی بازیکن خارجی هم جذب کرده، گفت: آنها تیم خیلی خوب و قابل اطمینانی هستند اما برای ما فرقی نمی‌کند خارجی‌شان بازی کند یا خیر. ما تیم دست و پا شکسته‌ای نیستیم.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد اینکه چرا تیم شما در بازی‌های خانگی به مشکل می‌خورد،‌ گفت: مشکلی نبوده است اما تا حدود خیلی زیادی بهتر شده‌ایم و خیلی پیشرفت کرده‌ایم. حمایت تماشاگران همیشه در بازی‌های ما وجود داشت و آنها حمایت خوبی می‌کنند.در بازی‌هایی هم که باختیم تمرکز کافی نداشتیم. به عنوان مثال مقابل مهرام بازی برده را واگذار کردیم که خیلی ناراحت کننده بود.

داورپناه  با تاکید بر اینکه اگر تاکنون خوب نتیجه گرفته‌ایم به خاطر تمرین خوب بوده است و به نوعی نان خوب تمرین کردن خود را می‌خوریم. درست است یار خارجی نداریم ولی بازیکنان داخلی‌مان هم عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه توفارقان گفته است از لیگ کنار کشیده عنوان کرد: امیدوارم این مشکل و سوء‌تفاهمات برطرف شود. هر اسپانسری که به بسکتبال می‌آید باید آن را حفظ کنیم. به نظرم می‌شود با یک تماس یا برگزاری جلسه‌ای این مشکل را حل کرد تا تیمی از لیگ برتر کم نشود. توفارقان هم در این فصل خوب نتیجه گرفته و مربی‌اش از دوستان صمیمی خود من است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها