به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح مالک سپیدرود رشت درباره محرومیت فولاد

توضیح مالک سپیدرود درباره محرومیت فولاد

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: در جلسه کمیته استیناف به وکیل باشگاه فولاد گفتم با ما توافق کنید، ولی او قبول نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، فولاد خوزستان به دلیل شکایت سپیدرود به دلیل جذب غیر قانونی محمد بلبلی، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره این حکم اظهار داشت: در جلسه کمیته استیناف به وکیل باشگاه فولاد گفتم با ما توافق کن، ولی قبول نکرد و گفت که رأی به نفع آنها صادر خواهد شد. مقررات فیفا مشخص است و این اتفاق قبلاً برای باشگاه پرسپولیس هم رخ داده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه سپیدرود برای صدور رضایت‌نامه بلبلی درخواست چه مبلغی داده است، گفت: نباید رقم را رسانه‌ای کنیم ولی خواسته‌ زیادی نداشتیم. اگر این بازیکن را می‌فروختیم هم باشگاه خریدار باید حداقل 300 تا 400 میلیون به ما پول می‌داد، اما باشگاه فولاد این پیشنهاد را نپذیرفت و باید ببینیم در جلسه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

مالک باشگاه سپیدرود یادآور شد: باشگاه فولاد باید رضایت ما را جلب کند. دنبال آزار و اذیت باشگاهی نیستیم ولی آیا درست است دو باشگاهی که خود را حرفه‌ای می‌دانند بازیکنی که در تیم ما رشد کرده را ببرند و خط موبایلش را هم عوض کنند تا جواب ما را ندهد! مگر ما بازیکن را برده گرفته بودیم؟! باشگاه سپیدرود وقتی ببیند شرایط بازیکنش در تیم دیگر بهتر است، قطعاً راه را برای او باز می‌کند، ولی متأسفانه باشگاه‌ فولاد و استقلال حتی راضی به مذاکره با ما هم نبودند.

بیات در پاسخ به این پرسش که آیا محرومیت باشگاه فولاد در صورت جلب رضایت باشگاه سپیدرود بخشیده خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: بله، در جلسه کمیته استیناف هم این موضوع مطرح شد و گفتند در صورت رضایت ما این محرومیت بخشیده می‌شود. این پرونده یک بار در کمیته استیناف و دوبار در کمیته تعیین وضعیت بررسی و در نهایت این حکم صادر شده است. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط حق و حقوق باشگاه سپیدرود را می‌خواهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
کاش باشگاه فولاد 300 میلیون رو کامل میداد و پنجره بسته نمیشد. به رای اول اعتراض کردیم جریمه از 300 میلیون تبدیل شد به 50 میلیون در عوض 2 پنجره نقل وانتقالات فولاد بسته شد. بنظر بنده بهتر بود آن مبلغ را میدادیم وپنجره بسته نمیشد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
سلام،خوزستان اسپرت عزیز درصورت امکان به سوال من پاسخ بدید ممنون میشم فولاد با بلبلی قرارداد داخلی بسته بازیکن با استقلال هم قرارداد بسته امافولاد جریمه ومحروم میشه وبازیکن به استقلال میره .اگه تخلفی توسط فولاد انجام شده خب استقلال هم اون تخلف رو انجام داده پس چطور فقط پنجره نقل و انتقال فولادبسته میشه؟
مدیر پایگاه
سلام
توضیحات کامل از سوی کمیته استیناف در رأی قبلی داده شده، با کلیک روی خیر زیر مشاهده کنید.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
مگه الان استقلال محمد بلبلی را بازی میده؟ حتی جز لیست 18 نفره هم نیستش
این بازیکن هم آینده خودش را خراب کرد هم ضرر به فولاد رساند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها