به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مجیدی: امروز تیم خوبی را شکست دادیم

مجیدی: امروز تیم خوبی را شکست دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی بود. با بازیکنان هم که صحبت می‌کردیم، گفتم که تیم آقای تارتار بسیار خوب و منسجم است. به خصوص لایه‌های دفاعی خیلی خوبی دارد و ما امروز تیم خوبی را شکست دادیم.

وی افزود: از بازیکنان تشکر می‌کنم که با خستگی زیاد پس از دو بازی پلی‌آف آسیا و پروازهای پیاپی، همه توان خودشان را گذاشتند. خیلی عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که علت تغییر سیستم تیمش نسبت به بازی‌های آسیایی در این بازی چه بود، گفت: ما سیستم بازی را عوض نکردیم، بلکه بازیکنان‌مان را تغییر دادیم. به این دلیل که آقای وریا غفوری دچار بیماری شده بود و پزشک تیم از صبح گفته بود نمی‌تواند از ابتدا بازی کند. با توجه به اینکه دربی برای ما مهم بود به او استراحت دادیم و در نیمه دوم وریا به بازیکن آمد. ریگی هم سه کارته بود و کمی خستگی داشت که ترجیح دادیم به او استراحت بدهیم. درباره مصدومیت دیاباته هم باید بگویم او مشکلی ندارد و می‌تواند برای دربی ما را همراهی کند.

مجیدی در خصوص اینکه ابتدای نیمه دوم هر دو تعویض خود را انجام داد و دیگر هیچ تعویضی نداشت و اگر بازیکنی مصدوم می‌شد دیگر نمی‌توانست جایگزینی به زمین بفرستد، اظهار داشت: این ریسک را کردم، اما سعی نکردم مثل شما فکر کنم. مثبت فکر کردم و گفتم تیم می‌تواند همین روند را تا دقیقه 90 ادامه دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
البته استقلال با کمک داور بازی را برد. و گرنه همه دیدند که بازی واقعی را نفت مسجدسلیمان انجام داد. . و داور بی سواد هم پنالتی را برای نفت نگرفت. شما باید می بردین. پرسپولیس هم باید آبادان را می برد. لیگ ایران فقط 4 تیم بیشتر نیست. بقیه ول معطلن. گزارشگر بازی وقتی قاعدی گل دوم را زد نزدیک بود خودش را از خوشحالی بکشد. خجالت بکشید! بازی دارد برای 80 میلیون نفر پخش میشود. چقدر طرفداریو تبعیض بی خود؟ خاک بر سر خودتان و فوتبالتان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
باید یه خسته نباشید به بازیکنان نفت بگم که حق الانصاف شما عالی بودید داوری اگه حق رو دقیقه نود میداد حالا با امتیاز میامدین خوزستان.... آقای گزارشگر یادت باشع mis تیم عربی نیست سکته نزن ،‌‌میدونیم نفت گل زد جر خوردی و تماشاگری که توهین کردی برا خودت هر چه گفتی ،‌چون اون ورزشگاهی که توش اومدی از پول نفت خریداری شد ،‌‌‌‌‌‌‌‌دهنتو ببند مرد نا حسابی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها