به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

تارتار: بازی را بهتر از استقلال شروع کردیم

تارتار: بازی را بهتر از استقلال شروع کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد تیمش شروع خوبی نسبت به میزبان آبی‌پوش خود داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم به فکر برد بودند. ما بازی را خوب و حتی بهتر از استقلال شروع کردیم. در نیمه اول به گل هم رسیدیم و بازی را هم خوب کنترل می‌کردیم، اما برخلاف حملاتی که ما داشتیم، استقلال گل مساوی را به ما زد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی، با اشتباهی که خودمان داشتیم و موقعیتی را به استقلال دادیم گل دوم را دریافت کردیم. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما تجربه استقلال و توانایی فردی چند نفر از بازیکنان آنها، این تیم را به پیروزی رساند. به کادرفنی استقلال تبریک می‌گویم. همچنین به هوادارانی که حرمت ورزشگاه را حفظ کردند، نه به هوادارانی که بی‌ادبی کردند، فحاشی کردند و آنچه خودشان لایق آن بودند را شعار دادند. به آنها تبریک نمی‌گویم که جو ورزشگاه را مسموم کردند. امیدوارم برخورد لازم صورت بگیرد تا شاهد چنین رفتارهایی در آینده نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه صحبت از جدایی‌اش از این تیم در نیم‌فصل بود و حالا وضعیت همکاری‌اش در ادامه لیگ چگونه است، گفت: اتفاقات گذشته تمام شد و اکنون سرمربی نفت هستم. با تمام وجود به اتفاق کادرفنی کار می‌کنیم و تا آخر فصل هم خواهم بود. یکسری مشکلات داشتیم که خوشبختانه این مشکلات مرتفع شد.

تارتار درباره اینکه بازیکنان تیمش با خشونت بازی می‌کردند، اظهار داشت: من خشونت را بیشتر از تیم استقلال دیدم تا تیم خودمان. آسیب‌دیدگی دیاباته هم روی برخوردی نبود و فکر می‌کنم کشیدگی حین دویدن رخ داد. همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام که جوانمردانه بازی کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
تو ورزشگاه هم آدم با شعور بود یه عده هم بنجل و بی ادبی کردن که بر میگرده به خودشون متاسفم ......
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
با سلام و خسته نباشی
تیم نفت عالی بازی کرد ولی ترکیب امروز مثل ترکیب بازیهای قبلی نبود به نظر بنده صادقی و سینک و الجبوری بایستی مثلث حمله باشند به همراه علیزاده البته الحمدالله امسال همه بازیکنان نفت خوب هستند به غیر از خط دفاع که بعداز رفتن طیبی و خدایی متزلزل نشون داد اگه میشه از بازیکنهایی در هر بازی استفاده کنید که باهم میکس باشند
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
لطفا باشگاه نفت بخاطر توهین های زشت و رکیک تماشاگران تهرانی استقلال شکایت کنند کافی بود یک شعار توی ورزشگاه مسجدسلیمان داده میشد اونوقت تهرانی ها پیراهن عثمانش میکرد لطفا پیگیری کنید بلکه تیمهای نورچشمی فدراسیون هم جریمه شدند چرافقط تنبیه و جریمه مختص تیمهای محروم هست خواهشا جدی بگیرین و طومار کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
دمتون گرم بچهای نفت مسجدسلیمان هیچ اشکالی نداره شما خیلی خوب بازی کردین انشاالله تو بازیهای بعدی جبران میکنید
آقایان مسئول نفت لطفا" به کمیته انظباطی شکایت کنید چطور تو مسجدسلیمان اونها شکایت کردند و ما رو جریمه کردند شما هم مقابله به مثل کنید .
علی
|
United States of America
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
روز بد حبیب فرعباسی بود احمد الجبوری نمیدونم چرا بازی نمیکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها