به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

استقلال 2 – نفت 1؛ نفت بازی برده را باخت

استقلال 2 – نفت 1؛ نفت بازی برده را باخت

خوزستان اسپورت
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
شنبه 12 بهمن 98 – ساعت: 17
استقلال تهران 2 – نفت مسجدسلیمان 1
گل: ارسلان مطهری (35)، مهدی قائدی (51) برای استقلال – آرمان قاسمی (20) برای نفت
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و فرهاد مروجی
اخطار: صادق صادقی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی (نفت)
تماشاگر: 15 هزار نفر

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور (46- وریا غفوری)، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی (46- مسعود ریگی)، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته (20- مهدی قائدی) و ارسلان مطهری
سرمربی: فرهاد مجیدی

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیامملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (62- محمدعلی صفیا)، حسین ابراهیمی (64- مهدی زبیدی)، میثم نقی‌زاده، سجاد جعفری (78- امید سینگ) و میرهادی میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که اولین بازی بعد از تعطیلات زمستانی را با پیروزی مقابل نفت آبادان پشت سر گذاشته بود، برای رقم زدن یک نتیجه خوب برابر استقلال صف‌آرایی کرد. آبی‌پوشان تهرانی هم که از دو بازی آسیایی با موفقیت برگشته بودند، در این دیدار خانگی سعی داشتند سه امتیاز را کسب کنند تا برای دربی تهران آماده شوند.

دقایق ابتدایی نیمه اول با میدانداری خط میانی نفت مسجدسلیمان همراه بود و شاگردان مهدی تارتار نمایش قابل قبولی را مقابل حریف تهرانی ارائه کردند و مزد بازی خوب‌شان را در دقیقه 20 با گلزنی آرمان قاسمی گرفتند.

استقلالی‌ها که با مصدومیت و تعویض اجباری شیخ دیاباته اولین شوک را متحمل شده بودند، با دریافت گل نفت به خود آمدند و با انتقال جریان بازی به نیمه زمین تیم میهمان در دقیقه 35 گل تساوی را توسط ارسلان مطهری به ثمر رساندند تا نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان برسد.

فرهاد مجیدی که در دقایق ابتدایی نیمه اول یک تعویض اجباری انجام داده بود، در آغاز نیمه دوم دست به دو تعویض همزمان زد و با فرستادن وریا غفوری و مسعود ریگی سعی در تقویت تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی داشت.

اولین حمله خطرناک استقلالی‌ها در این نیمه با همکاری دو بازیکن تعویضی این تیم تبدیل به گل شد و مهدی قائدی در دقیقه 51 روی پاس مسعود ریگی دروازه نفت را گشود تا این بار آبی‌پوشان از نماینده خوزستان پیش بیفتند. مهدی تارتار در ادامه نیمه دوم سه تعویض در ترکیب نفتی‌ها انجام داد تا برای زدن گل مساوی تلاش کنند اما حملات دقایق پایانی نفت مسجدسلیمان ثمری نداشت و این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال تمام شد.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی از گوشه سمت راست محوطه جریمه استقلال به تیر عمودی برخورد کرد و توپ برگشتی را آرمان قاسمی مدافع پیش تاخته نفتی‌ها تبدیل به گل کرد.

1-1 (استقلال): پاس زمینی میلاد زکی‌پور به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با ضربه پای چپ ارسلان مطهری تکمیل شد تا گل تساوی استقلال رقم بخورد.

2-1 (استقلال): مسعود ریگی از منطقه چپ خط دفاعی نفت مسجدسلیمان حرکت کرد و ارسال زمینی این بازیکن با ضربه تمام کننده مهدی قائدی تبدیل به دومین گل استقلال شد.

در حاشیه
* گروهی از هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور در ورزشگاه آزادی تهران به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* محمد دانشگر مدافع استقلال تهران تنها بازیکن محروم این بازی بود.
* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به چند بازیکن تیمش در این مسابقه استراحت داد تا آن‌ها را برای دربی تهران آماده نگه دارد.
* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال به هنگام گرم کردن قبل از بازی دچار آسیب‌دیدگی شد و کادر پزشکی تیم استقلال به درمان وی پرداخت.
* مصدومیت حسینی به شکلی بود که برای دقایقی گرم کردن گلرهای استقلال متوقف و روند درمانی این دروازه‌بان پیگیری شد. حسینی بعد از حضور در رختکن مشکلی برای همراهی استقلال نداشت.
* احمد الجبوری مهاجم نفت مسجد سلیمان و محمدامین اسدی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم در نفت مسجدسلیمان حضور دارد مسابقه دو تیم را از روی سکوها تماشا می‌کردند و در ترکیب تیمنفت قرار نداشتند.
* نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی جدید آبی‌ها برای نخستین بار در لیست 18 نفره استقلال قرار گرفت و از روی نمیکت بازی را دنبال می‌کرد.
* پس از گل مهران قاسمی برای نفت مسجدسلیمان، داور مسابقه به رضا حافظی مسئول تدارکات تیم نفت که روبروی سکوی هواداران میزبان اقدام به شادی کرده بود، کارت قرمز نشان داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
داور افتضاح متاسفم پنالتی دقیقه ۹۱ برا نفت نگرفت ..... دمتون گرم بچه های نفت عالی بودین نفت یک و داوری و استقلال دو ..... خسته نباشید شیران زاگرس
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
باخت هامون کامل شد 3 تا تیممون باختند حیف حداقل نفت میتونست یه مساوی از استقلال بگیره
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
تیم نفت عالی کار کرد هر سه گل هم روی اشتباهات مدافعین بوده به هر حال همینکه تیمی مثل استقلال با کمک شانس این تیمو شکست بده خودش خیلیه به هر حال نفت عالی بازی کرد
خوزستان مظلوم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
خاک تو سر فولاد و کادر فنی اش -با باختش روحیه دو تیم دیگ رو هم خراب کرد-آقای نکونام باکادر بی دانشت و مدیرعامل بی عرضه ، برید فولادو نابود کردید
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
ی زمانی تیمهای مدعی ترس تو دلشون بود از تیمهای خوزستانی ولی الان با اینکه عقب میفتیم انگیزه لازم رو جهت جبران
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
این باخت هیچوقت از زحمات وفداکاری نفت وسرمربی اش نمیکاهد.. مردانه جنگیدن. باعزت باختن... خسته نباشید.. شما مایه ی افتخارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
داور فقط کارتهای زرد رابرای تیم نفت بکار برد درحالیکه یک جاهایی هم بازیکنان استقلال مستحق کارت زرد بودند و ترس داور از فدراسیون برای محروم نشدن بازیکنان تهرانی از شهرآورد به تیم مقابل کارتی نداد،این یعنی تبعیض
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها