به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

مسابقات انتخابی کاراته خوزستان برگزار شد

مسابقات انتخابی کاراته خوزستان برگزار شد

خوزستان اسپورت- رقابت‌های قهرمانی و انتخابی کاراته استان خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید، بخش پسران و دختران، ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه با حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر کاراته‌کاهای خوزستانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در بخش کاتا مسابقات رده سنی نونهالان نیما خیری اهوازی، در رده سنی نوجوانان رضا مرادی، در رده سنی جوانان حسین کاویانی و در رده سنی امید امیرعباس کیایی به عنوان قهرمانی رسیدند.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان، مسعودباقری در وزن ٣٥- کیلوگرم، رضا معصوم‌خواه‌ در وزن ٣٨- کیلوگرم، علیرضا عطاف در وزن ٤٢- کیلوگرم، علیرضا سعدی در وزن ٤٦- کیلوگرم، امیرحسین بیگدلی در وزن ٥٥- کیلوگرم و ایلیا جعفری در وزن ٥٥+ کیلوگرم در رده نخست قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان نیز در وزن ٤٧- کیلوگرم علیرضا لفیطه‌پور، در وزن ٥٢- کیلوگرم محمد عبادی، در وزن ٥٧- کیلوگرم باربد خدادای‌نیا، در وزن ٦٣- کیلوگرم سیدعلی موسوی، در وزن ٧٠- کیلوگرم حسین بریهی و در وزن ٧٠+ کیلوگرم آریا شریفی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، در رده سنی جوانان نیز در وزن ٥٥- کیلوگرم علی زلالی‌پور، در وزن ٦١- کیلوگرم شایان حاجتی، در وزن ٦٨- کیلوگرم حسین بنی‌اسد، در وزن ٧٦- کیلوگرم امیرمحمد الوندی و در وزن ٧٦+ کیلوگرم محمد برون، رده نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی امید نیز در وزن ٥٥- کیلوگرم علیرضا ابولیان، در وزن ٦٠- کیلوگرم سورنا مرادی، در وزن ٦٧- کیلوگرم علی کیانی، در وزن ٧٥- کیلوگرم حسین شیالی و در وزن ٨٤- کیلوگرم محمدحسین باقری، به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

همچنین در بخش کاتا بانوان، آلا مکاریان، نرگس برهمند، مبینا پوراسدالله و زهرا رضایی به ترتیب در رده نخست رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قرار گرفتند.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان، در وزن ٣٥- کیلوگرم فاطمه محمودی، در وزن ۴۰- کیلوگرم فاطمه حاجتی، در وزن ۴۵- کیلوگرم پارمیس عالی‌محمودی، در وزن ۵۰- کیلوگرم گلشید کوراوند و در وزن ۵۰+ کیلوگرم فاطمه مهری‌زاده به قهرمانی رسیدند.

در رده سنی نوجوانان نیز در وزن ۴۲- کیلوگرم سما سالمی، در وزن ۴۷- کیلوگرم پریا کریمی، در وزن ۵۴- کیلوگرم زهرا داودی‌مهر و در وزن ۵۴+ کیلوگرم نازنین حق‌نژاد، موفق به کسب مقام نخست شدند.

همچنین در رده سنی جوانان، در وزن ۴۸- کیلوگرم شیوا سادات‌مولایی، در وزن ۵۳- کیلوگرم هستی ماپار، در وزن ۵۹- کیلوگرم بهار حضرت‌بیگی و در وزن ۵۹+ کیلوگرم فاطمه جمیلی در رده اول قرار گرفتند.

در رده سنی امید نیز در وزن ۵۰- کیلوگرم ساناز احمدی، در وزن ۵۵- کیلوگرم مروارید امینی، در وزن ۶۱- کیلوگرم مارال مرتضایی و در وزن ۶۸- کیلوگرم مهدیه رئیسی به قهرمانی رسیدند.

نفرات برتر هر وزن نیز به اردوی آماده‌سازی استان جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کردند.

رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی آقایان و بانوان نیز اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها