به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

جایگاه تیم‌های جنوبی در لیگ دسته سوم

جایگاه تیم‌های جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران به هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست نزدیک شده است و تیم‌های حاضر در این مسابقات برای صعود به لیگ 2 تلاش می‌کنند.

تیم‌های استقلال شوش و سپاهان نوین ایذه نمایندگان این استان در مرحله نهایی لیگ 3 هستند که در گروه ج این مرحله با حریفان به رقابت می‌پردازند. فاصله این دو تیم با صدرنشین جدول 8 امتیاز است و باید در ادامه‌ی فصل برای جبران این فاصله تلاش کنند.

تیم استقلال اهواز نیز قرار بود دیگر نماینده فوتبال این خطه در مرحله نهایی لیگ 3 باشد، اما به دلیل شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق برزیلی مجوز حضور در این بازی‌ها را بدست نیاورد و فصل آینده باید در مرحله ابتدایی لیگ 3 به میدان برود.

لیگ دسته سوم هرساله در دو مرحله (مرحله ابتدایی و مرحله نهایی) برگزار می‌شود و امسال مجموعاً 4 تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

نتایج کامل و جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم را می‌توانید در صفحه جداول خوزستان اسپورت با کلیک کردن در اینجا مشاهده کنید.

جایگاه تیم‌های جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
واقعا باید تأصف خورد تیم با اصالت و سابقه استقلال اهواز در پروژه اس اس زدایی نابود شد. امیدوارم استقلال شوش بتواند پرچم استقلال را به اهتزاز درآورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها