به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

قلعه‌نویی: لیاقت‌مان بود گل‌های بیشتری بزنیم

قلعه‌نویی: لیاقت‌مان بود گل‌های بیشتری بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خدا را شکر با یک بازی منطقی توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هر چند لیاقت‌مان بود گل‌های بیشتری بزنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از برد خانگی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر با یک بازی منطقی توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هر چند لیاقت‌مان بود گل‌های بیشتری بزنیم. روی یک موقعیتی هم گل خوردیم که 30 درصد هم نبود. در بازی قبل هم خیلی خوب عمل کردیم. هر کس بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد و گل‌ها و فرصت‌های زیادی رد و بدل می‌شود. از بچه‌ها تشکر می‌کنم.

وی در مورد صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر اینکه افتخار می‌کند با کارلوس کی روش مقایسه می‌شود و ما نمی‌توانیم برای کی‌روش استنلی تابعیت بگیریم و در تیم ملی از او استفاده کنیم، گفت: نظرش است دیگر!

سرمربی تیم سپاهان در مورد اینکه گزینه اصلی هدایت تیم ملی است،‌ بیان کرد: من راجع به تیم ملی روز گذشته صحبت کردم.

قلعه‌نویی در مورد داوری این مسابقه نیز توضیح داد: به نظرم اتفاق 10 درصدی هم نیفتاد که در نتیجه تأثیرگذار باشد. من دو بازی قبل هم که باختم از داور تشکر کردم. نسل جوان داوران‌مان با تمام مشکلاتی که دارند به نظرم شاید از فوتبال ما هم بالاتر باشند.

وی درباره عملکرد سروش رفیعی گفت: رفیعی امروز خیلی خوب بود. او بازیکنی است که قبلاً هم با من کار کرده است و شاخصه‌های خوبی دارد. او چون فکر خوب همراه با تکنیک دارد در هر تیمی می‌رود خیلی زود می‌تواند تأثیرگذار باشد.

«جواد نکونام گفته است ما نمی‌خواهیم یک نفر آشپز باشد و بیاید کنار زمین!»، سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که به نظرش منظور نکونام از بیان این جملات چیست،‌ گفت: باید از خودشان بپرسید منظورش چیست. سؤال را باید از آدمی که صحبت کرده می‌پرسیدید! ما فعلاً باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم و بنشینیم فیلم بازی را ببینیم و نقاط ضعف و قدرت را پیدا کنیم. نباید دنبال این حرف‌ها باشیم.

قلعه‌نویی در مورد برنامه‌ریزی تیم سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی‌مان را انجام دادیم و حتی برای بازی پلی‌آف حریف‌مان آنالیزور فرستادیم. همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

ویدرباره نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: من قبلاً هم گفتم و یک بار دیگر به شهر خودرو و استقلال بابت صعودشان تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله پرسپولیس و سپاهان هم به همراه این تیم‌ها نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند و بتوانیم از کشورمان دفاع کنیم. با تمام مشکلات دیدید دو نماینده ما چقدر بااقتدار به مرحله گروهی رسیدند. سپاهان هم تیم آماده‌ای است، اما ما در نیم‌فصل فقط یک بازیکن گرفتیم. دو بازیکن‌ هم که جایگزین بازیکنان دیگر شدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خاتمه اظهار داشت: در هر صورت تیم‌ ما الان شرایط خیلی خوبی دارد، اما یک چیز را با تجربه‌ام به شما می‌گویم. معمولاً بازیکنان ایرانی در جام باشگاه‌ها با انگیزه و کیفیت بیشتری بازی می‌کنند. بازیکنان استقلال و شهر خودرو هم این را نشان دادند. می‌دانید ابزار مالی کشورهای عربی و شرقی‌ها قابل مقایسه با ما نیست، اما ان‌شاءالله چهار تیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهند بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
نکونام در حد فولاد نیست وگرنه کمتر ۳تا نمیخوردین
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
آقای قلعه نویی صنعت یادت نره، نکونام اندازه فولاد نیست وگرنه ما هم چهارتا میزدیم
علی
|
United States of America
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
نکونام و آذری باید از فولاد برن مدیر و مربی خوب زیاد هست
عادل صرخه فولادی
|
Netherlands
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
علی جان
آذری عالیه بعد دهکردی فولاد توسط اژدری و رضایی نابود شد
مشکل آذری اینه لجباز و مغروره حمایت از نکونام بی دانش رو به هیچ وجه درک نمیکنم
فریدون
|
United States of America
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
0
0
آقای قله نوعی ضعف فولاد نکونام است،،،،ضمنا نکونام ازمصاحبه شما سوءاستفاده کرده و فرار کرد،،، آره بیشتر گفتمان رابه این قضیه کپی برداری ازکیروش پرداخت تا ازباخت کمتر حرف بزند،،، شگرد قدیمی همه آدمهای،،،، آقای قلعه نوعی بدبختانه حضور نکونام بخاطر دوره کارآموزی اش فولاد فعلا فولاد نیست،،، بله فعلا موم است ونکونام بسیار خرسند ازاین جایگاه ،،،، سایتهای دلال هم دائم از او تعریف میکنند،،،حتی یکی ازسایتها نوشت برای تیم ملی 3گزینه مدنظر است علی دایی نکونام قلعه نوعی،،،، یادم افتاد به آن جوک قدیمی که فلانی دوید وسط آن دونفر و گفت آقا ما 3نفر را کجا میبرید،،،، ولی به امید آنروز نشسته ایم که فولاد پولاد شود سخت ومقاوم که می شکند و خود شکسته، نمیشود،،،،، پتک محکم مثل فولاد خوزستان قدیم،،،، باید گفت دوباره میسازمت فولاد خوزستان،،، دوباره میسازمت فولاد عزیز،،،، دوباره می سازمت،،،،
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
نکونام نبود 4 تا میخوردی قلعه نوعی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها