به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

اتفاق عجیب و لغو بازی پتروشیمی در تبریز

اتفاق عجیب و لغو بازی پتروشیمی در تبریز

خوزستان اسپورت-  تیم بسکتبال تورفاقان آذرشهر و پتروشیمی بندرامام در حالی آماده بازی با یکدیگر شدند که 2دوم 60 کلیومتر از هم فاصله داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌ تورفاقان آذرشهر تبریز امروز میزبان تیم پتروشیمی بندرامام بود، اما اتفاق عجیبی باعث لغو این بازی شد.

تیم تورفاقان که در سالن پورشریفی تبریز از حریفانش پذیرایی می‌کرد، در این بازی در سالن حجاب آذرشهر که پس از شش ماه تعمیرات آماده شده بود، انتظار تیم پتروشیمی بندرامام را می‌کشید.

این در حالی بود که تیم پتروشیمی طبق برنامه قبلی در سالن پورشریفی تبریز حضور داشت و مسئولان پتروشیمی عنوان کردند که به هیچ عنوان به آذرشهر نمی‌روند.

در همین راستا، تیم تورفاقان آذرشهر در سالن حجاب این شهر در حال گرم کردن بود و 60 کیلومتر آن‌طرف‌تر تیم پتروشیمی بندرامام در سالن پورشریفی تبریز در حال آماده شدن برای بازی مقابل توفارقان بود!

فاصله 60 کیلومتری دو تیم باعث شد تا در نهایت این بازی لغو شود و فدراسیون بسکتبال در خصوص این اتفاق عجیب تصمیم‌گیری کند.

براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ایران، بر اساس گزارش ناظر و سرداور بازی تیم های توفارقان آذرشهر و پتروشیمی و طبق آیین نامه برگزاری مسابقات، تیم توفارقان آذرشهر به دلیل عدم حضور در سالن تبریز باخت فنی گرفت و پتروشیمی 20 بر صفر  برنده این دیدار معرفی شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها