به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

اسکوچیچ: از شیوه بازی امروز ناراضی هستم

اسکوچیچ: از شیوه بازی امروز ناراضی هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور در تیم ملی یک کشور آرزوی بزرگی برای هر مربی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت‌ مسجدسلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: قطعاً از شکست راضی نیستم. به تیم نفت‌ مسجدسلیمان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم امروز شایسته پیروزی بودند. ما نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم و در پاسکاری خوب نبودیم. در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم، اما در فوتبال وقتی نیمه اول بد بازی می‌کنیم بازگشت به بازی سخت می‌شود.

وی درمورد عصبانیت بازیکنان تیمش، گفت: بهتر است بازیکنان نظری درمورد داور ندهند. داور خوب و بد داریم و حرف دیگری هم نمیشه زد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد اینکه انتظار هواداران از نحوه بازی این تیم برآورده نشده است، خاطرنشان کرد: من هم انتظار بالاتری دارم. از شیوه بازی امروز ناراضی هستم. وقتی شرایط اینگونه می شود یعنی یک جای کار ایراد دارد. به هر حال این فوتبال است و ناراحتم برای هوادارانی که از آبادان به اینجا آمدند. بازی نیمه اول ما در حد پیروزی در این مسابقه نبود.

اسکوچیچ درمورد اینکه آیا تیمش می‌تواند به مسابقات لیگ بازگردد یا خیر، تصریح کرد: این بازی را باختیم و باخت خیلی بدی بود. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. اگر دقت کرده باشید گاهی در یک بازی بد بودیم و در هفته بعد برگشتیم و خوب بازی کردیم.

وی درمورد نوسانات موجود تیمش، گفت: شاید شما جواب این سوال را بهتر از من بدانید. موضوعات روحی و روانی موجود در فوتبال ایران را شما بهتر از من می‌دانید؛ گاهی خودم هم متوجه نمی‌شوم که چرا این اتفاق رخ می‌دهد. این موضوع نه تنها فقط برای تیم من که برای اکثر تیم‌ها ایجاد می‌شود. همیشه در ایران خیلی از مواقع تیم‌های ایرانی خیلی خوب بازی کردند و شاید به دلیل غرور در بازی بعدی دچار نوسان شده‌اند. مدت زمان زیادی است که می‌جنگم تا این موضوع را اصلاح کنم، اما هنوز موفق نشده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد تعویض‌هایش در نیمه دوم این مسابقه، اظهار داشت: دلیل من برای تعویض این بود که به نظر من فرم طبیعی برای بازی امروز را نداشتند. خیلی از مواقع برای ما خیلی مفید بودند، اما امروز اینگونه نبود. ریسک کردم تا شرایط بازیکن جایگزین را ببینم. اگر بازیکن جایگزین برای ما گل می‌زد نامش را «تعویض طلایی» می‌گذاشتند. از قبل نمی‌توان فهمید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. بازی را باختیم و حالا می‌توان راحت‌تر بازی را آنالیز کرد.

اسکوچیچ درمورد عدم جذب بازیکن در نیم فصل، خاطرنشان کرد: نه اینکه بگوییم بحث فنی بوده؛ به هر حال در این مقطع از بازی‌ها جذب بازیکن خوب سخت است. نمی‌خواهم خیلی موضوع را باز کنم. قطعاً ما هم مانند سایر تیم‌ها می‌خواهیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تیم کمک کنند.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران است، تصریح کرد: خود من هم از رسانه‌ها این موضوع را شنیده‌ام. نمی‌خواهم زیاد درمورد آن صحبت کنم. این یک آرزوی بزرگ برای هرکسی است که مربی تیم ملی یک کشور شود. در پایان هم بگویم که من عاشق خوزستان هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
آقا یک فکر اساسی وسریع بحال دروازبان صنعت نفت بکنید متاسفانه آقای سالاری اعتمادبفس نداره البته باخت امروز تمامش تقصر اون نبود اما شما نگاه کنید روی هر دوگل بازی با سپاهان مقصر بود دربازی مسجدسلیمان هم ضعیف نا مطمئن بود گل اول ازتوی شش قدم ازروی خط دروازه تکون نخورد گل دوم وسط دروازه بازم جاگیری غلط الان واقعا صنعت درون دروازه مشکل جدی دارد لطفا ی فکری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
شما ترکیبت تکراریه انگیزه بقیه بازیکنان را از بین میبری جبیره ای که جلوی چین بازی کرد خیلی آماده بود بدرد این بازی میخورد آل کثیر تو حمله تنها میخاست چی کار کنه با اون همه دفاع احمدی یک پاس سالم داد؟ سلمانی چی کار میکرد چرا ناصری که نفوذ میکرد تعویض شد بازیکن باید همیشه انگیزه داشته باشه با همه تیمها و در همه بازیها شما باید توجیهشون کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
الحق که مردم خوزستان برای همه دوستداشتنی هستن بخصوص مردم خونگرم عبادان، مرسی اسکوچیچ ولی امروز بچه هایت کلا” بازی نکردند نیمه اول که اصلا” بازی نکردند و نیمه دوم هم با اینکه جلو کشیدن ولی با بازیهای قبلی صنعت خیلی اختلاف داشتن، دلیلش را نمیدانیم شاید بخاطر دربی بودن آن بود یا هر دلیلی دیگر. انشاءالله بازی بعدی جبران خواهند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
نیمه اول صنعت نفت بسیار عقب وسردرگم بود نیمه دوم تاپشت هجده قدم مسجدسلیمان توپ رو می آوردن، اما دریغ از کار ترکیبی دریغ از چهارتا شوت . صنعت نه در میانه میدان کار کرد ونه درتجمع پشت محوطه جریمه مسجد س درون دروازه هم که سکوت بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
عمده ترین دلایل باخت صنعت اولا” دروازبان ، ثانیا” صنعتی ها خیلی با غرور و مثل تیمی که خودش را برنده میدانست وارد زمین شدند ثالثا” مسجد سلیمانی ها با تمام قوا و مثل اینکه میخواهند با تیمی بسیار خطرناک بازی کنند بازی را شروع کردند و مهمتر اینکه نسبت دوندگی دو تیم 90 به 10 بود صنعتی ها انگاری اصلا” خجالت میکشیدن که بدوند و در نهایت تیمی که در زمین زحمت بکشد مزد زحماتش را میگیرد و مبارکش باشد.
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
لطفا ی دروازبان متوسط بیارین
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
اقای اسکوچیچ شمادرشهری مربی هستی که مردمش فوتبال راخوب میشناسند پس خواهشا حرکات ورفتاراتان وگفتارتان راعملی کنید این ارنج تیمی نبود که برای سه امتیاز بازی تو زمین رفت اینقدرکذب میگی که توجیهی نداری فقط ازابادان برو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
آقا به فکر ی دروازبان باشید، این دروازبان ها ( سالاری و دریس) هر توپی رو از دور شوت میکنند، توی گله و یا توی خروج هاشون خیلی پر اشتباه هستند و تمام تیم ها هم اینو فهمیدن و از راه دور اقدام به شوت می کنند، توی فوتبال اول باید گل نخوری بعد گل بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
دروازه بان انگار ماست خورده بود بابا توپ هوایی بیا بیرون جمع کن گل اول اگه سر جاش وایمیستاد توپ تو دستش بود گل دوم بازی با پرسپولیس دریس تو گل باشه چون تو بازی رفت بازی کرده لااقل دیگه نمی ترسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
بهتره ساکت بشی تو نشون دادی مربی بازیهای حساس نیستی . مثلا نفت مسجدسلیمان از سپاهانی که 4 گل از ما خورد قویتر بود که عرضه نداشتی سه امتیازو بگیری و بری دوم جدول . تو لیاقت معروف شدنو نداری فقط غر میزنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
لعنت به فرحانی که مثل بختک سالهاس افتاده روی صنعت نفت آخه مرد حسابی تودر تمرینات چی یاد دروازبانها میدی که اینهمه ضعیف عمل میکنن . دوستان شروع سقوط به پایین جدول شروع شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها