به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

مریدی: اگر شرایط برایم مهیا شود لژیونر می‌شوم

مریدی: اگر شرایط مهیا باشد لژیونر می‌شوم

خوزستان اسپورت- هافبک دفاعی فولاد خوزستان گفت: برانکو مرا برای نیم‌فصل دوم می‌خواست و حتی باشگاه پرسپولیس نامه رسمی به باشگاه فولاد فرستاد، ولی مسئولان تیم اجازه ندادند شاگرد برانکو شوم.

به نقل از روزنامه خبرورزشی، سینا مریدی هافبک دفاعی فولاد خوزستان فصل گذشته مورد توجه پرسپولیس بود، اما ماندنی شد. در این فصل به دلیل مصدومیت و البته اختلافاتی که با جواد نکونام پیدا کرد، نتوانست آن‌طور که باید برای فولاد به میدان برود. مریدی منتظر پیشنهاد خارجی است تا با جلب رضایت باشگاه فولاد لژیونر شود.

گفت‌وگوی روزنامه خبروورزشی با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

قرار بود در نقل و انتقالات نیم‌فصل از فولاد جدا شوی. این قضیه به کجا رسید؟
بله، چند پیشنهاد داخلی و خارجی داشتم، ولی باشگاه فولاد رضایتنامه‌ام را نداد و فعلاً به دلیل اتمام فرصت نقل و انتقالات در ایران امکان این که به تیم‌های داخلی بروم وجود ندارد و فقط می‌توانم با رضایت باشگاه فولاد به تیم‌های خارجی بروم. منتظر هستم تا اگر شرایط مهیا شد، لژیونر شوم.

در نیم‌فصل اول چندان فرصت بازی پیدا نکردی.
بله، من اول فصل مصدوم شدم و چند دیدار را از دست دادم، بعد از آن دو بازی مقابل ماشین‌سازی و نساجی انجام دادم، ولی متأسفانه دوباره مصدومیتم تشدید شد و اکثر بازی‌های نیم‌فصل اول را از دست دادم. البته بعد از رفع مصدومیتم یکسری مسائل پیش آمد که نتواستم در خدمت فولاد باشم.

منظورت اختلاف با جواد نکونام است؟
بله درست است. نکونام مثل هر مربی دیگری فلسفه و طرز فکر خاص خودش را دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ولی بعضی آدم‌ها باعث شدند رابطه من و نکونام خراب شود. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که هیچ‌کدام از طرفین ضرر نکنند و مشکلات برطرف شود.

اجازه حضور در تمرینات را نداری؟
فعلاً نه. یعنی جواد نکونام به باشگاه اعلام کرد که من نمی‌توانم در تمرینات شرکت کنم، به همین خاطر فعلاً به صورت انفرادی تمرین می‌کنم.

سال قبل شایعه پرسپولیسی شدن تو هم وجود داشت.
بله، برانکو مرا برای نیم‌فصل دوم می‌خواست و حتی باشگاه پرسپولیس نامه رسمی به باشگاه فولاد فرستاد، ولی مسئولان تیم اجازه ندادند شاگرد برانکو شوم. در این فصل هم تماس‌هایی گرفته شد، ولی پیشنهاد رسمی وجود نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
هر جا میری انشالا موفق باشی
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
این پسره خیلی مغرور شده تاپرسپولیس خاستش واقعاااا اصلا خیلی از بازیکنان بویی ازغیرت واخلاق رو نبردند
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
امسال پرسپولیس نخواستش... چون نمیتوانست سهمیه زیر 25سال باشد. پرسپولیس پارسال اقدام کرد تا بتواندمریدی را درلیست 3نفره سهمیه زیر 25سال داشته باشد.... اگر پرسپولیس امسال اقدام میکرد باید درلیست 18نفره بزرگسالان میرفت که به هیچ وجه خوشایند پرسپولیس نبود بهمین دلیل امسال بی خیال شد ودرپی گزینه های دیگر برای سهمیه 3نفره رفت...این قضیه باعث افت روحی روانی ونهایتا فوتبالی مریدی شد... قطعا هرچه بیشتر کش پیدا کند افت بیشتر میشود... مشاور خوب میخواهد تا سینا مریدی به اوج برگردد.... چیزی که متاسفانه بازیکنان خوزستانی خیلی کم دارند...
اهواز
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
بازیکنی که ظرفیت و اخلاق حرفه ای ندارد باعث خراب شدن جو تیم می شود ,مریدی ۳ سال است که از فولاد جدا شده و دلش برای نیمکت قرمز حکومت تنگ شده .باشگاه فولاد علاوه بر نکات فنی و فوتبالی , اخلاق حرفه ای هم به بازیکنان آموزش دهد .در چند سال اخیر بعضی از بازیکنان فولاد در حق فولاد و هواداران نمک نشناسی کردند ,بازیکنان خوزستانی کی می خواهند بفهمند که در تیمهای سرخابی حکومت جز حاشیه و باند بازی خبری نیست.با اینکه همیشه به نکونام و سبک مربیگری اش انتقاد فراوان داشته و دارم ولی از اینکه مریدی را به تمرینات راه نداد خوشم آمد و خوشحالم فولاد مانع رفتن مریدی به تیم رانتی و فاسد قرمز حکومت شد چون باعث نابودی فوتبال مریدی می شد .با اینحال امیدوارم مریدی با رفتن به یک تیم خوب خارجی راه پیشرفت را پیدا کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
سینا جان بار فنی شما برای ما ثابت شده.ومطمئنم به بالاترین سطح فوتبال میرسی عجله نکن. خدا بزرگه.انشالله که موفق باشی داداش.از طرف
سينا دزفول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
بازيكن بزرگي همانند سينا مريدي حق دارد . انسان بزرگ روبه قله ميرود وچنانچه شرايط را مساعد نديد ترجيح ميدهد نباشد . اگر دلالي وفساد در فوتبال نبود سينا وبازيكنان بسياري همانند او در سطح اول اروپا ميتوانستند مطرح شوند ..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها