به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

نکونام: آرزو می‌کنم دایی در تیم ملی موفق باشد

نکونام: آرزو می‌کنم دایی در تیم ملی موفق باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از روزی که بازیکنان امید‌مان برگشتند آمادگی بازی با استقلال را داریم و اگر فردا هم بخواهند بازی ما با استقلال را برگزار کنند آماده هستیم.

جواد نکونام در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی»  درباره وضعیت فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم گفت: با توجه به اینکه در چند پست نیاز به جذب بازیکن داشتیم،  بازیکن جذب کردیم. در نیم‌فصل دوم جذب بازیکن با توجه به اینکه اکثر آنها قرارداد دارند سخت است ولی سعی کردیم با بازیکنانی که می‌توانیم جذب کنیم به توافق برسیم و فکر می‌کنم تا حدودی هم موفق بودیم و بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کردیم. از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت کردند تا بتوانیم شرایط تیم را برای نیم‌فصل دوم بهتر کنیم تا انشالله زحمات و حمایت مردم را جبران کنیم و از همه مهم‌تر شرایط تیمی‌مان را نسبت به نیم‌فصل اول بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پاتوسی که مدنظر استقلالی‌ها هم بود با نظر او جذب شد؟ خاطرنشان کرد:  بله،‌ با توجه به کیفیتی که در لیگ ایران نشان داده بود و ما هم در پست پاتوسی هم دنبال جذب بازیکن بودیم تصمیم به جذب این بازیکن گرفتیم و صحبت‌های خوبی هم با باشگاه قبلی‌اش که قرارداد داشت، انجام دادیم. در نهایت پاتوسی را به خدمت گرفتیم و امیدوارم شرایط طوری باشد که در نهایت آخر فصل هم ما استفاده لازم فوتبالی از او برده باشیم و او هم ثابت کند که بازیکن باکیفیتی است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص فشردگی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم و اینکه آیا زمان جدیدی برای بازی با استقلال به آنها اعلام شده است؟ تصریح کرد: امسال ما تحت فشار بودیم یک بار جمعه با نفت مسجدسلیمان و سه روز بعد از آن (دوشنبه) هم با پرسپولیس بازی کردیم. با توجه به اینکه لیگ دیر شروع شد، طبیعی بود که تیم‌ها تحت فشار باشند در نیم فصل دوم هم قطعا همین‌طور خواهد بود. با توجه به بازی‌های حساس تیم ملی که در پیش داریم امیدوارم باشگاه‌ها ضربه نخورند.

نکونام اظهار داشت: بازیکنان ما مثل بازیکنان لیگ انگلیس نیستند که 3 روز یک بار بازی کنند و از لحاظ امکانات و شرایط با آنها فرق داریم. امیدوارم که لیگ را به خوبی به پایان برسانیم، از روزی که بازیکنان امید‌مان برگشتند آمادگی بازی با استقلال را داریم و اگر فردا هم بخواهند بازی ما با استقلال را برگزار کنند ما آماده هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌‌های قبلی به بازیکنان‌مان برنامه دادیم و اگر بازیکنان امیدمان برمی‌گشتند در همان تاریخ قبلی هم با استقلال بازی می‌کردیم. 3 بازیکن امید داشتیم و 2 بازیکن خارجی‌مان هم در تعطیلات در اختیار نداشتیم و اگر همان زمان هم بازیکنان امید ما برمی‌گشتند در آن تاریخ هم آماده بازی با استقلال بودیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل دوم فولاد بازیکنان همه یکدست شده‌اند؟ عنوان کرد: در نیم فصل اول هم تیم‌مان یکدست بود و در بازی‌هایی مجبور بودیم با 13-14 بازیکن بازی کنیم ولی همه موفقیت ما به خاطر این بوده که واقعا یک تیم هستیم. این تیم بودن را بچه‌ها به وجود آوردند و کنار هم از فوتبال لذت می‌بریم و زحمت می‌کشیم تا به موفقیت برسیم. گروهی هستیم که یک راه را طی می‌کنیم و هر کسی هم می‌تواند از ما جدا شود ولی راه‌مان را ادامه می‌دهیم تا جایی که بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین تصمیم برای فوتبال ایران در قبال رای AFC مبنی بر سلب میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ گفت: چون تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد نمی‌توانم نظر بدهم، ولی از نظر فوتبالی و اینکه به پیشرفت فوتبال‌مان فکر کنیم، این است که تمام بازیکنان و مربیان زحمت می‌کشند که به تیم ملی و جام باشگاه‌های برسند و در عرصه‌های بین‌المللی خودشان را نشان بدهند. اگر قرار باشد فوتبال ما داخلی باشد انگیزه از بین می‌رود و از طرفی دیگر هم نباید هر اتفاقی که می‌افتد و هر خواسته‌ای که مسئولان AFC و فیفا دارند قبول کنیم. وقتی در AFC نمی‌توانیم کسانی را داشته باشیم که تصمیم‌گیری‌ کنند همین مشکلات را خواهیم داشت. شما ببینید چقدر راحت تصمیم می‌گیرند و ایران را از میزبانی محروم می‌کنند. واقعا این قدرت را نداریم که هم در مسابقات باشگاهی و هم تیم ملی از خودمان دفاع کنیم و تا موقعی که لابی کشورهای عربی را هم نداشته باشیم فوتبال ما ضرر خواهد کرد. متاسفانه این موضوع ادامه پیدا می‌کند و درس هم نمی‌گیریم و بعد از اینکه داشته‌ای را از دست می‌دهیم حسرت می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ادعای مجری برنامه «تهران ورزشی» مبنی بر اینکه علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده است، تصریح کرد: این خبر را من از شما شنیدم و اخبار را پیگیری نکرده بودم. به آقای دایی تبریک می‌گویم، او افتخار فوتبال کشور هست و امیدوارم در عرصه مربیگری هم به تیم ملی کمک کند و آرزوی موفقیت برای او دارم و بتوانیم به جام جهانی هم صعود کنیم. چیزی که برای من مهم است تیم ملی کشورم هست و مثل دوران بازیگری هم آرزوی موفقیت تیم ملی را دارم و دوست دارم پرچم کشورم هر روز بالاتر برود و امیدوارم این موفقیت با آقای دایی اتفاق بیفتد چون یک مربی ایرانی است و خوشحال می‌شوم تیم ملی در جام جهانی بدرخشد.

وی در پاسخ به این سوال که  جایگاه فولاد در نیم‌فصل دوم چه خواهد بود و آیا به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کند؟ خاطرنشان کرد: با توجه به تیم‌هایی که بالاتر از فولاد در جدول قرار گرفتند و هزینه‌هایی که انجام داده‌اند قطعا کار ما سخت است ولی از روز اولی که به فولاد آمدم و اولین صحبتی هم که داشتم گفتم قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم و در انتهای فصل هر اتفاقی افتاد دوست نداریم به عقب برگردیم و تلاش‌مان را می‌کنیم که موفق باشیم. حتی بهترین مربیان در دنیا هم قول قهرمانی در جام حذفی، لیگ و ... را نمی‌دهند چون فوتبال قانون‌های نانوشته دارد و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به سرمربیگری استقلال فکر می‌کند؟ گفت: تمام تمرکزم روی فولاد است و با توجه به اینکه در نیم‌فصل هم دو پیشنهاد داشتم ولی تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و تا روزی که اینجا هستم تمام تلاشم را برای فولاد انجام خواهم داد همانطور که قبلا در نساجی کار می‌کردم. بعد از آن هر جایی باشم به آنجا فکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
تیم ملی پیش کش شما واسه تیم خودت ارزو موفقیت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
امیدوارم دایی موفق باشه گزینه بهتر نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
اگه ناسیونالیست بازی و لابی بازی درنیارن و مافیای فوتبال بذاره بهترین گزینه فعلا دراگان اسکوچیچه .
محمدمراد
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
انشالله سرمربی تیم ملی هم می شوی آقای نکونام با سابقه درخشان شما همه چیز قابل دسترسی است
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
هههههههههه فکرشو بکن جواد بشه سرمربی تیم ملی واقعا خنده داره البته با رابطه همه چی ممکنه کی فکرشو میکرد با رابطه بذارنش سرمربی فولاد
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
استاد نکونام .خدمتی به طرفداران تیم فولاد بکن و برو سرمربی تیم ملی باش تو با استعدادی که داری و سیستم های مدرن می تونی تیم قهرمان جام جهانی بکنی البته باکمک ستارگانی مثل ابشک وحیدریه وقاسمی نژاد وشربتی که خود شما به انها اعتقاد داری! این مهم انجام می شود وما هم قول می دهیم شب و روز برای شما دعا می کنیم .فقط بروووووووووووو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها