به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

تساوی نفت و پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی

تساوی نفت و پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی

خوزستان اسپورت- دومین دیدار تدارکاتی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان که اردوی آماده‌سازی میان فصل را در تهران برپا کرده است، بعدازظهر امروز در یک مسابقه تدارکاتی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که این بازی با نتیجه مساوی یک - یک خاتمه یافت.

در دقایق ابتدایی این مسابقه تیم نفت مسجدسلیمان توسط میرهادی میرجوان به گل رسید، اما این گل را وحید امیری در اواسط نیمه اول پاسخ داد تا کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 25 نیمه اول، حسین ابراهیمی هافبک تیم نفت مسجد سلیمان پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اما با توجه به توافق بین سرمربیان دو تیم، یک بازیکن جایگزین ابراهیمی شد تا نفت مسجدسلیمان 11 نفره به بازی ادامه دهد.

پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا وارد میدان شد.

نفت مسجدسلیمان هم با ترکیب سوشا مکانی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی‌زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی، عماد میرجوان و حسین ابراهیمی بازی را آغاز کرد و در جریان مسابقه چند تعویض انجام داد.

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان روز بیستم دی‌ماه نیز مقابل هم به میدان رفته بودند که آن دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
درود بر تیم محبوبم نفت و لازم شد از آقای تارتار و کادر دوست داشتنیشون بابت زحماتی که می کشن تا تیم آماده مسابقات بشه تشکر میکنم به امید موفقیت ... دمتون گرم منتظر درخشش شما بازیکنان محبوب نفت هستیم و خیر مقدم به بازیکنان تازه وارد نفت ... آرزوی موفقیت برای جدا شده ها .
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
حکیم پیشگویی را گفتند کی تیم امید به المپیک میرود
فرمودند هر وقت پرسپولیس یک تیم مسجدسلیمانی را برد تیم امید هم به المپیک خواهد رفت
از پرسپولیس خواهشمندیم با یک تیم دسته پنج مسجدسلیمان بازی کنه شاید برد و تیم امید هم به المپیک رفت
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
سلام لنگی ها در بازی دوستانه هم داور را می خرند!!!! و گل تیم مقابل را نمی پذیرند بعد بازیکن حریف را اجراج میکنند و سپس لطف می کنند و با منت بازی را یازده نفره دنبال میکنند. این است مافیای لنگ تهران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها