به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

رویارویی دوباره پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان

رویارویی دوباره پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعدازظهر فردا (دوشنبه) در یک مسابقه تدارکاتی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه بازی امروز بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم به دلیل شرایط جوی تهران لغو شد، با هماهنگی انجام گرفته بین مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی قرار شد که نفت مسجدسلیمان بعدازظهر فردا (دوشنبه) مقابل پرسپولیس تهران به میدان برود.

طبق توافق سرمربیان دو تیم، این بازی ساعت 13:30 بعدازظهر دوشنبه بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته انجام می‌شود.

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان روز 20 دی‌ماه جاری نیز مقابل هم به میدان رفته بودند که آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان اردوی آماده‌سازی میان فصل را در تهران برپا کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
آقای تارتار ! دیگه بسه هر چه با پرسپولیس بازی کردی؟ چقدر آرزو به دل هستی!!!
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
نفت هرچه بیشترباپرسپولیس استقلال وسپاهان وتراکتور بازی کند سود برده است... اول انکه ترسشان میریزد دوم انکه کمکم به خودباوری میرسند سوم انکه خودرا مدعی خواهند شناخت..و...اما الان چون با استقلال وسپاهان بازی دارد فرق میکند... کاش نکونام هم اینکار را میکرد...یادمان نرفته بازی با سپاهان انهم دراهواز تیم چقدر ترسو بازی کرد که صدای همه درآمد... البته این ترس ازخود کادر به تیم تزریق شد... کاش فولاد چندبازی تدارکاتی باپرسپولیس و...انجام میداد... خیلی خیلی مفید بود... ریختن ترس ورسیدن به خودباوری وزنه بسیار سنگینی ست... کاش فولاد هم انجام میداد تا این ترس را با خود به بازیهای رسمی نیاورد....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها