به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

زمین چمن فوتبال اهواز در خطر نابودی

خوزستان اسپورت- زمین چمن فوتبال بازیکن‌ساز باشگاه آب اهواز در خطر نابودی قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه اکثر زمین‌های خاکی فوتبال محلات اهواز در سال‌های اخیر کاربری ورزشی خود را از دست دادند و تبدیل به اماکن غیرورزشی شدند، این بار نوبت به زمین‌های چمن باشگاهی رسیده است تا در مسیر نابودی گام بردارند.

زمین چمن صنعت آب اهواز واقع در منطقه ملی‌راه این شهرستان با قدمت حدودا 30 ساله جدیدترین نمونه از ورزشگاه‌های فوتبال خوزستان است که در خطر تعطیلی قرار گرفته و اگر مسئولان ورزش و فوتبال استان به موضوع آن ورود نکنند شاهد از بین رفتن این ورزشگاه بازیکن‌ساز خواهیم شد.

خبرهای رسیده حاکیست، یک گروه پیمانکاری مجری تأسیسات سازمان آب اهواز که برای نصب برخی تجهیزات مربوط به این سازمان دنبال یک قطعه زمین مسطح بودند، با مشاهده زمین فوتبال باشگاه صنعت آب پیشنهاد می‌کنند که با توجه به مسطح بودن محوطه این زمین فوتبال، اقدام به گودبرداری آن و نصب تجهیزات در وسط این زمین فوتبال کنند!

در واقع به جای آن‌که در محوطه‌ی وسیع اطراف زمین چمن باشگاه آب اهواز اقدام به انتخاب قطعه زمینی کرده و آن را مسطح کنند، آسان‌ترین راه را انتخاب می‌کنند و پیشنهاد می‌دهند وسط زمین چمن را گودبرداری و اقدام به نصب تجهیزات مربوطه نمایند و این زمین چمن بازیکن‌ساز  فوتبال خوزستان پس از 30 سال خدمت به ورزش استان تعطیل شود.

طرح این پیشنهاد از سوی یک گروه پیمانکاری مجری تأسیسات آبرسانی، شاید به دلیل ناآشنایی آن‌ها به مسائل ورزشی و اهمیت وجود چنین زمین‌هایی برای ادامه حیات فوتبال اهواز باشد، پس بجاست که مسئولان ذیربط استان نظیر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان، با ورود به این موضوع و رایزنی با مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان، از نابودی ورزشگاه آب اهواز جلوگیری کنند. همچنین مدیر ورزش وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز و مدیران اداره کل کار و رفاه اجتماعی خوزستان با توجه به خدمات این زمین فوتبال به ورزش کارگری می‌توانند در پیشگیری از وقوع این اتفاق تلخ تأثیرگذار باشند.

تیم فوتبال صنعت آب اهواز در دهه گذشته پروش دهنده بازیکنان زیادی در فوتبال خوزستان بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به میلاد میداودی، ایوب والی، رضا نوروزی، رضا درویشی و ... اشاره کرد که دوره‌های اولیه فوتبال خود را در زمین چمن باشگاه آب اهواز سپری کرده و در ادامه به تیم‌های لیگ برتری ایران رسیدند. سازمان آبفای اهواز همچنین در رده ورزش کارگری نیز بسیار فعال و افتخار آفرین بوده و چندین مقام قهرمانی کشور را کسب کرد تا همزمان در دو بخش باشگاهی و کارگری به ورزش خوزستان خدمت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، انتظار می‌رود که با پیگیری استانداری، اداره کل کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و هیئت فوتبال خوزستان از نابودی زمین چمن باشگاه آب اهواز پیشگیری شود و این ورزشگاه کماکان به فعالیت ادامه دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
با سلام ضمن تشكر از سايت خوزستان اسبورت كه در كليه زمينه ها خبر رسانى خواهشاً اين تا اخر جويا شويد تا از تخريب اين زمين ممانعت شود با تشكر از سايت خوزستان اسبورت
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
جای تاسف داره. اول تیمهای مردمی اهواز مثل شاهین و جنوب و استقلال اهواز رو تشعیف و نابود کردن. بعدش زمینهای خاکی محلات رو زمینخوارها و بسازبفروشها تبدیل به برج کردند . حالا زمینهای چمن رو میخوان تخریب بکنن که همین حداقل امکانات ورزشی رو از بین ببرن! تو این استان چه خبره واقعا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
تاسف برای مسوولین بی کفایت سازمان اب و برق
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
چه پیمانکار نابغه ای عجب طرح هوشمندانه ای عجب شهری عجب مملکتی عجب مدیرانی داریم ما. خدایا شکرت.
از اقای استاندار و مدیریت تربیت بدنی و هیات فوتبال خواهش میکنم تا دیر نشده اقدام کنید. فکر کنم بغیر از ورزشگاه فولاد آرنا بقیه استادیومهای اهواز بحال خودشون رها شدن آخرش تبدیل میشن به پارکینگ و فروشگاه و ...
Ali Z
|
Netherlands
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
سلام .. ادمين اين همون زمين واش واتر هستش؟
مدیر پایگاه
سلام
خیر؛ این زمین آب اهواز است.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
باسلام آیا آبفا بااین همه زمینی که در تصفیه خانه ها موجود است فقط چشمش دنبال همین یک تکه زمین است زمینی که مربیانی چون مرحوم ملک زاده وجاسم اهل یرف وخیلی دیگر مربیان به خود دیده وچه بازیکنانی که از این زمین به لیگ برتر واستان خدمت کردن مثل آقایان رعیتی سلامات برادران قره باغی رحیم حلفی میلاد میداودی که هرکدام برای استان زحمت کشیدن وانتظار میرود ازمسئولین که دراین زمینه نهایت تلاش رو بکنند تا یک مجموعه ورزشی از بین نرود
حسن عساکره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
زمین تختی هم به همین شکل است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها