به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

فرعباسی: فقط می‌توان گفت حیف شد

فرعباسی: فقط می‌توان گفت حیف شد

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال امید کشورمان گفت: از مربیان تیم امید تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حبیب فرعباسی درباره حضورش در ترکیب تیم امید و رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: ابتدا از آقای استیلی و همچنین حبیبی (مربی دروازه‌بان‌های تیم امید) تشکر می‌کنم که نام مرا در فهرست نهایی قرار دادند و به من اعتماد کردند. امیدوارم در حد توانم به این اعتماد پاسخ داده باشم.

وی در ادامه افزود: وقتی آن اتفاق تلخ برای معراج افتاد و مصدوم شد همه ما ناراحت شدیم. به‌هرحال معراج برای این تیم مدت زیادی زحمت کشیده و دروازه‌بان اول بود. مهدی نوراللهی هم مدت‌ها در اردوی تیم امید حضور داشت. وقتی اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند به من اعتماد کنند ابتدا از معراج و مهدی که به جز هم‌پست بودن رفیق و دوست نزدیک هستیم، رخصت گرفتم، چون در این تیم از من قدیمی‌تر بوده و زحمت کشیده بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: از مربیان تیم امید تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم رضایت داشته باشند. تلاش کردم بهترین عملکرد را در این سه بازی داشته باشم، اما حیف که این تلاش و البته زحمت تمام بچه‌ها منجر به صعود نشد.

فرعباسی در پایان تصریح کرد: تمام بچه‌ها، بازیکنان و اعضای کادر فنی شبانه‌روز برای این تیم زحمت کشیدند. واقعاً فقط می‌توان گفت حیف شد. روز ما نبود و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد، در غیر این‌صورت با اختلاف زیاد چین را شکست می‌دادیم و به مرحله بعدی می‌رفتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
اهواز
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
از ابتدا مشخص بود تیم امید با استیلی نتیجه نمی گیرد ,کادر فنی تیم امید همگی سفارشی هستند و فاقد دانش فنی .استیلی یک گل به آمریکا زد و سالهاست از همان گل سو استفاده می کند و با نادانی کامل تیم می گیرد.فوتبال ایدئولوژیک به جایی نمی رسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
من نمیدونم مربی قحطیه که تیمو دادن به استیلی . والله اگه داده بودن به نادر دست نشان قطعا صعود میکردیم . همه پستهای مدیریتی و یا مربی برای تیمهای امید و جوانان و نوجوانان همواره بین بازیکنای اسبق دو تیم لنگ و کیسه تقسیم میشه و انگار سایر استانها مربی در حد تیم ملی ندارن . خب نتیجشم همینه که میبینیم . حضرات فدراسیون نشین موفقیت ملی اصلا مهم نیس و فقط دستورات وزیر ورزش و یا برخی نمایندگان را اجرا میکنن .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
بازیکنان تیم امیدکه اکثرشون لیگ برتر بازی می‌کنن و جزءترکیب ثابت تیمهاشونن پس نمیشه گفت که بی تجربه بودن اردوهای خوبی هم برگزار کردن درنتیجه پیکان انتقاد به سمت کسانی هست که استیلی روسرمربی تیم امیدگذاشتن .اگه تیم امیدسرمربی خارجی داشت بطور حتم ازگروهش صعود میکرد چون ازبکستان تیمی درحد متوسط هم نشون نمیداد
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
تیم های حکومتی فقط داخل کشور قیمت دارند انهم کاذب... اگرنه بیرون ازکشور مانند تومان است برابر دلار...تیم ها باید مردمی شوند بدون دخالت حکومت تا نتیجه بگیرند وقیمتی شوند...
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
بنده زیاد بازیها رو ندیدم به علت مشغله کاری اما واقعا فرعباسی هم دروازبان بود هم سانتر پشت دفاع حریف میکرد بیرانوند هم با دست خوب پرتاب میکرد ولی فرعباسی دقیق سانترش لب محوطه هجده قدم و جلوی پای مهاجم فرود میومد دو تا از سانتراش یکی با ازبک بود که دروازبان ازبک از ناحیه کمر اسیب دید یکی دوتا هم مقابل چین که متاسفانه استفاده نشد و این یک نقطه قوت یک دروازبان خوب میباشد و برای ایشان ارزوی موفقیت دارم اگر اشتباه نکنم گل که به کره زدیم هم سانتر فرعباسی پاس گل شد
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
چندسالی است که تیمهای فولادخوزستان وسپاهان اصفهان دررده امید قهرمان کشور میشوند ولی چرا ازمربیانشون استفاده نمکنند؟
همیشه مربیانی استفاده میکنندکه سابقه بازی درتیمهای تهرانی دارند واین آه مربیان شهرستانی وحقی که درروز روشن خورده میشود که خوشبختانه بجایی نمی رسند .تازمانیکه این بی عدالتی در فوتبال کثیف ما هست تیمهای ملی بجایی نمی رسند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها