به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

تارتار: گل‌محمدی می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند

تارتار: گل‌محمدی می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که یحیی گل‌محمدی می‌تواند در این فصل پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فوتبال کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اینکه در چند روز گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس محسوب می‌شد، گفت: پرسپولیس تیم فوق‌العاده بزرگی است و باعث افتخار هر مربی است که در چنین تیمی با هواداران میلیونی‌اش مربیگری کند. من هم افتخار می‌کنم که جزو گزینه‌های سرمربیگری این تیم بودم و حالا که یحیی به عنوان سرمربی انتخاب شده، برایش آرزوی موفقیت دارم. موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهمتر است و امیدوارم هواداران پرسپولیس امسال هم قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند.

وی عنوان کرد: گل‌محمدی مربی باکیفیتی است و از طرفی یک پرسپولیسی است. یحیی می‌تواند پرسپولیس را برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان کند و امیدوارم این اتفاق در پایان فصل رخ دهد. همه پرسپولیسی‌ها باید از کادر فنی، بازیکنان و باشگاه حمایت کنند تا این تیم به هدفش دست پیدا کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ارتباط با وضعیت فعلی این تیم گفت: تلاش ما این بود که در فصل نقل و انتقالات نفرات مدنظرمان را جذب کنیم و تا آنجایی که امکان داشت، نقاط ضعف را برطرف کرده و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند. سعی می‌کنیم با انجام تمرینات منظم و بازی‌های دوستانه، با شرایط خوبی وارد نیم‌فصل دوم شویم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی مشکلات مالی برطرف خواهد شد؟» تصریح کرد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند مشکلات حل شود و بازیکنان در روزهای آینده دریافتی داشته باشند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا با وضعیت خوبی بازی‌ها را ادامه دهیم.

وی در ارتباط با اینکه نفت مسجدسلیمان دنبال چه جایگاهی است، خاطرنشان کرد: اگر به سال‌های گذشته نگاه کنید این تیم وضعیت باثباتی نداشت و نباید انتظارات از تیم ما زیاد باشد. تلاش ما این است که یک جایگاه آبرومندانه کسب کنیم و امیدوارم روند خوبی که در نیم‌فصل اول داشتیم را ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
سلام
ایشان یا هر شخص شخیص دیگری هم سرمربی تیم حکومتی شود حداقل یکی از جام ها را در انتهای فصل خواهد برد! به نظر می رسد جام حذفی را برای لنگ کنار گذاشته اند. پس بهتر شما حواست به تیمت باشه و بدان که مافیا حواسش به لنگ هست. لعنت خدا بر مافیای لنگ
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
امیدوارم این فصل صنعت نفت آبادان قهرمان شه
سخته ولی نیم فصل اول ثابت کردن میتونن از پس این کار بر بیان چون همه آپشن های یه قهرمان را دارن
بهترین مهاجم بهترین دفاع ها و بهترین خط هافبک
اگه تو دروازه هم پیشرفت صورت بگیره قطعا تو سه تیم اول هستیم
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
معلوم نیست تارتار مربی نفت مسجدسلیمان است یا مربی پرسپولیس؟ آقای تارتار سعی کن کمی هم به نفت فکر کنی. ناراحت نباش یک روز مربی پرسپولیس میشوی و آرزو به دلت نمیماند. اما یادت باشد مسجدسلیمانی ها استقلالی هستند. و خیلی بدشان میآید از پرسپولیس حرف بزنی. تا همین جا هم خیلی احترامت را داشته اند
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
0
حرفهای حمیداوی مالک شهرخودرو درپخش زنده همه چیز را معلوم... نه معلوم تر کرد... اوگفت برای انتقال گلمحمدی 3 روز شدیدا تحت فشار بودم... عمدا گفتم برای انتقال 6 میلیارد تومان میخواهم تاعقب نشینی کنند اما با کمال تعجب فردای انروز واریز کردند... انصاری فر مدیرعامل پرسپولیس روی خط گفت من قسم میخورم کسی را تحت فشار نگذاشتم... حمیداوی با تمسخر گفت انصاری فر راست میگوید زیرا اگر طرفم ایشان بود همان دقیقه اول جواب منفی را میگرفت... حمیداوی ادامه داد که ازطرف عزیز بالایی تحت فشار بودم... یعنی وزیر... جالبه حمیداوی 6 میلیارد تومان برای رضایت نامه گرفت .... وهنوز منت میگذارد.... منت به سر عزیز بالایی که 6 میلیارد از جیب مردم به حسابش واریز کرده....اما ... چه بگویم....
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
آقایون لطف کنید در مورد تارتار حرف حساب بزنید واقعا دمش گرم بخاطر بازیکنان بخاطر زحماتی که می کشن امیدوارم نیم فصل دوم هم با اقتدار ظاهر بشن .... از تارتار انتقاد نکنید از اون هست مدیره که طیبی رو فروخت تا پولی تو جیبش بره حرف بزن آقای طرفدار .... اون گفت طیبی و هر بازیکنی که دلش با ما نیست درود آقای محترم طیبی اول فصل مشتری نداشت اومد نفت و سره قرارداد یکسالش باید بمونه ... بعدشم کی وقتی حرف پول میشه از دلش میگه! حالا ببینیم تو سپاهان هم میتونه موفق باشه ! متاسفانه قوانین رو راحت مسولین نفت زیر پا میزارن ! وتیم رو بدون دفاع کردن برا آقای تارتار ! ایشالله آقای تارتار مربی موفقی هست و میتونه کارش رو با قدرت پیش ببره ما هم از صمیم قلب دوسش داریم و همه تیم برا ما عزیز هستن منتظر درخششون هستیم.بیاری خدا و تلاش اونها روزهای خوبی رو رقم میزنن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها