به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اخبار کوتاه از تیم فولاد خوزستان

اخبار کوتاه از تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان از بعد از ظهر امروز (دوشنبه) دور جدید تمریناتش را از سر گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدافع عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم به فاصله 10 روز از 14 الی 23 فروردین 94 باید سه مسابقه حساس و سرنوشت ساز را برابر تیم های استقلال تهران، الهلال ریاض و نفت تهران برگزار کند.

گزارش اولین جلسه تمرین تیم فولاد خوزستان در سال جدید و آخرین اخبار این تیم را مرور کنید.

* اولین جلسه تمرین فولاد در استادیوم ورزشی صنایع فولاد اهواز انجام شد.

* به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور، زمان تمرین تیم فولاد خوزستان نیز تغییر کرده و از ساعت 18 امروز آغاز شد.

* تأخیر در پرواز دبی به اهواز باعث شد تا دراگان اسکوچیچ نتواند در تمرین فولاد حضور پیدا کند. کرونو رندولیچ، نناد نیکولیچ و کورش بختیاری زاده وظیفه هدایت تمرین فولاد در غیاب اسکوچیچ را به عهده داشتند.

* تمرین فولاد با حضور 20 بازیکن انجام شد. بازیکنان حاضر در تمرین با پشت سر گذاشتن استراحت پنج روزه، با شادابی بیشتری در تمرین حضور یافته بودند و تمرین پرنشاطی را انجام دادند.

* یوسف وکیا به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین فولاد شرکت نداشت.

* بهمن جهان تیغ که از فهرست 23 نفره تیم ملی امید ایران برای مسابقات مرحله اول دور مقدماتی المپیک 2016 خارج شده، از امروز در تمرینات فولاد حضور پیدا کرد.

* آلویس نونگ تنها بازیکن خارجی غایب در تمرین فولاد خوزستان بود. قرار است که نونگ در جلسات بعدی تمرین فولاد شرکت کند.

*محمد قاضی به دلیل درگذشت مادر همسرش از اهواز عازم تهران شده و در تمرین امروز فولاد حضور نداشت.

* بهمن کامل، مهدی بدرلو و ارشاد یوسفی سه بازیکن غایب در تمرین امروز فولاد بودند که با اجازه کادر فنی و سرپرستی فولاد در تمرین حضور نداشتند و قرار است از فردا به تمرینات اضافه شوند.

* با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان فولاد فردا به اهواز خواهند آمد، محمدحسین ابن قاسم سرپرست فولاد ترجیح داد که حضور دسته جمعی اعضای تیم فولاد در منزل ایوب والی و ابراز همدردی با این بازیکن که در سوگ خواهرش عزادار شده را به فردا شب موکول کند.

* محمدحسین ابن قاسم در خصوص بازیکنان غایب فولاد مقابل استقلال تهران به خبرنگار خوزستان اسپورت گفت: احمد آل نعمه، تنها بازیکن محروم فولاد برای بازی مقابل استقلال است و سایر بازیکنان فولاد مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

* سرپرست فولاد خوزستان همچنین درباره بازیکنان غایب فولاد در تمرین امروز اظهار کرد: این بازیکنان با هماهنگی قبلی در تمرین امروز شرکت نداشتند. یوسف وکیا در اردوی تیم ملی امید حضور دارد، محمد قاضی بدلیل درگذشت مادر همسرش به تهران رفته و آلویس نونگ در صدد تهیه بلیط بازگشت به ایران است. سه بازیکن هم با اجازه کادر فنی از فردا به تمرین اضافه می شوند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amordad
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
0
6
سپاس صمیمانه از خوزستان اسپورت که در تعطیلات هم به فکر مخاطبانش است این یعنی کار حرفه ای . گاهی انتقادات تندی از خوزستان اسپورت می کنم چون حیف است رسانه ورزش خوزستان مثل بقیه سایتها شود و به حاشیه و روزمرگی رانده شود.امیدوارم بازیکنان تمرینات را جدی بگیرند و فولاد با نفرات کامل تمرین کند .بازیهای سخت و سرنوشت سازی در پیش داریم . گرفتن سهمیه آسیا حداقل انتظار هواداران است .
ناشناس
|
Latvia
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
0
6
امیدواریم سالی خوش توأم با نتایج خوشحال کننده ای برای باشگاه محبوب دل تمام مردم خوزستان باشد . انشاءالله .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها