به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

آذری: فردا سه بازیکن تیم امید را برمی‌گردانیم

آذری: فردا سه بازیکن تیم امید را برمی‌گردانیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به خاطر اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند دیدار استقلال و فولاد تحت هر شرایطی برگزار می‌شود، سه بازیکن خود از تیم امید را فردا بر می‌گردانیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، در حالی که مدیران باشگاه استقلال و فولاد خوزستان تاکید کرده‌اند به خاطر داشتن بازیکن در تیم امید نمی‌خواهند روز جمعه این هفته به مصاف هم بروند، مسئولان سازمان لیگ هم بارها در واکنش گفته‌اند که این مسابقه تحت هر شرایطی برگزار می‌شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: آقای بهروان (مشاور سازمان لیگ) اخیرا اظهار کرده که بازی استقلال و فولاد تحت هر شرایطی برگزار می‌شود. ما در تیم امید سه بازیکن یعنی زامهران، آغاسی و نجاریان را داریم که مقدمات بازگشت آنها را از تایلند فراهم کرده‌ایم. در تلاش هستیم این بازیکنان را فردا به ایران برگردانیم تا به بازی روز جمعه با استقلال برسند.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: ظاهرا عزیزان ما در سازمان لیگ عنوان کرده‌اند که بازیکنان تیم امید شامل قانون به تعویق انداختن مسابقات یک تیم در لیگ برتر نمی‌شوند. این مصوبه ایراد دارد. اصلا بحث تیم امید یا بزرگسال هم نیست. هر تیمی که سه بازیکن اصلی اش در تیم ملی ایران حضور داشته باشد، نباید در لیگ بازی کند. همانطور که گفتم در حال هماهنگی برای بازگرداندن این سه بازیکن هستیم.

آذری تصریح کرد: اگر سه بازیکن ما از تایلند به ایران برگردند، در موعد مقرر با استقلال بازی می‌کنیم. ما تلاش داشتیم به تیم ملی کمک کنیم. هم خودم قهرمان ملی بوده ام و هم جواد نکونام سرمربی تیم. حس ملی و همکاری به تیم های کشورمان داریم ولی وقتی می‌بینیم به این حس میهن پرستی بی توجهی می‌شود، دنبال حق و حقوقمان می‌رویم. گویا به حال آقایان در سازمان لیگ این چیزها فرقی نمی‌کند.

مدیرعامل فولاد در پایان گفت: با بازگرداندن بازیکنانمان از تیم امید، روز جمعه با استقلال بازی خواهیم کرد.

تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک باید روز چهارشنبه با تیم چین بازی کند. تیم ایران هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
آذری حرف زیاد میزنی تیم قدرتمندت کو تقویت فاز تهاجمیت کو فقط بازی با کلمات و مصاحبه پشت مصاحبه واقعا متاسفم که با احساسات هوادارا بازی میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
دمت گرم آذری جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
دمت گرم اذری مهم منافع باشگاه فولاد بزرگ هستش
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
امروزمسئولان فولاد درمصاحبه کردن روز پرکاری داشتن سرمربی، سرپرست، مدیرعامل نکونام بی دانش در هرصورت قادر به شکست دادن استقلال نیست چه بازی برگزار بشه چه به تعویق بیفته. ماشالا چه تیم پرقدرتی هم برای نیم فصل آماده کردن از الان تن وبدن تمام تیما ازترس داره میلرزه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
اقای ناشناس استقلال به لطف بالا دستیا تیم شده استقلال وگرنه الان جاش دست۳ایران بود نه لیگ برتر فولاد عشقه دم همه ای تیم های خوزستان گرم درد بر شرفشون.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها