به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

علوی: بازی با استقلال به روز دیگری موکول شود

علوی: بازی با استقلال به روز دیگری موکول شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: هم ما و هم استقلال بازیکن ملی‌پوش داریم و چه بهتر است که سازمان لیگ با دو باشگاه همکاری کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد درباره دیدار با استقلال گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که این بازی روز جمعه انجام بشود، هم ما و هم استقلال بازیکن ملی‌پوش در تیم امید داریم و خواهان این هستیم که بازی به روز دیگری موکول بشود. دیدار استقلال در آسیا یک بازی ملی محسوب می‌شود و فکر می‌کنم بهتر باشد با احتساب همه شرایط این بازی به تعویق بیفتد، ما هم موضع خود در قبال این بازی را پیش از این گفته بودیم.

سرپرست تیم بزرگسالان فولاد همچنین ادامه داد: یک سوال مهم این است که چرا باید تاوان نتایج تیم ملی امید در انتخابی المپیک را ما بدهیم؟ ما سه بازیکن (عارف آقاسی، سینا زامهران و مجتبی‌نجاریان) در تیم ملی امید داریم که هر سه آن در ترکیب تیم اصلی فولاد هستند. سینا زامهران خرید زمستانی ما بوده که روی او حساب باز کرده‌ایم، این بازیکن نیاز به زمان دارد که با تیم ما هماهنگ شود و نمی‌شود همان روزی که در تیم حاضر می‌شود به طور فیکس بازی کند.

علوی در ادامه افزود: ما در نیم‌فصل نخست مسابقات با تمامی برنامه ریزی سازمان لیگ موافقت کردیم و احترام گذاشتیم، هرگاه گفتند بازی کن و یا بازی نکن، قبول کردیم و انتظار داریم که نگاه‌ها به تیم‌ها یکسان باشد. از سازمان لیگ نیز درخواست داریم که تاریخ بازی را به وقت دیگری موکول و این شائبه که نگاه‌ها برای تیم‌ها یکسان نیست را رد کند. باشگاه فولاد همیشه کمال همکاری با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داشته و در این شرایط انتظار داریم که آنها نیز به این درخواست ما جواب مثبت بدهند.

وی گفت: نمی‌دانم این چه نوع برنامه ریزی است؟ طبق برنامه سازمان لیگ ما باید پس از بازی با استقلال 14 روز بازی نداشته باشیم و تمرین کنیم، تمام دوران بدنسازی و آمادگی بدنی بازیکنان ما سوخت می‌شود و فکر می‌کنم تیم ما بیش از تمام تیم‌های دیگر، زمان را از دست می‌دهد و باشگاه بزرگ فولاد متضرر بزرگ این ماجرا خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
خیلی هم ضرر نمیکنه فولاد!!
تمرینات تیم خیلی زود و به موقع شروع شده و برنامه رو هم از مدتها قبل دادن حالا دیگه بحث چی رو میکنید آخه. دنبال چی هستید بابا
بازی کنید تمام بشه
حتما نکونام گفته سرپرست تیم مصاحبه کنه که فشار از روشون برداشته بشه!!
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
هیسسسسسس هر چی مافیای لنگ بگه همون میشه
وزیر لنگی همینه همینه
در آخرین ساعات یه دفعه پول دار میشن و چند میلیارد خرج مربی و بازیکن می کنند.
لعنت خدا بر مافیای لنگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها