به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

مجوز بازی اوساگونا برای پرسپولیس صادر شد

مجوز بازی اوساگونا برای پرسپولیس صادر شد

خوزستان اسپورت- بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس ظرف کمتر از 2 ساعت، ITC بازیکن جدید خود را دریافت کرد.

امیر علی حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام این خبر گفت: صبح امروز (دوشنبه) با توجه به نهایی شدن توافق با بازیکن نیجریه‌ای و عقد قرارداد برای دریافت مجوز، در سامانه TMS ثبت نام کردیم. با توجه به اختلاف ساعتی که با کره جنوبی داریم، تماس‌های مختلفی هم برقرار شد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: شخصا گفتگوی واتساپی با طرف‌های کره‌ای داشتم و بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم از سوی دیگر پیگیر بود و در نهایت توانستیم فرایند دریافت ITC کریستین اوساگونا را از باشگاه ججویونایتد کره جنوبی در مدت دو ساعت پشت سر بگذاریم.

گفتنی است؛ در فرایند دریافت ITC باشگاه مقصد، درخواست خود را از طریق فدراسیون فوتبال خود به فدراسیون فوتبال مبدا بازیکن ارسال کرده و فدراسیون مربوطه درخواست را به باشگاه مبدا می‌فرستد.

مراحل دریافت مجوز پس از صدور هم بالعکس خواهد بود و این فرآیند معمولا زمان بر است، اما در مورد این بازیکن همه چیز با سرعت پیش رفت.

در ارتباط با این بازیکن، همچنین امور ورزشی باشگاه اعلام کرد با توجه به درخواست بازیکن و با هماهنگی صورت گرفته با افشین پیروانی، مدیر تیم، شماره 99 برای وی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، کریتسن اوساگونا از اواسط هفته گذشته در تمرینات فولاد خوزستان حضور یافت که در ابتدا شایعه شد مشکل ITC دارد و دیروز هم گفته شد که با مشکلات پزشکی مواجه است.

با صدور ITC کریستین اوساگونا که در کمتر از دو ساعت به انجام رسید، مشخص شد که اوساگونا مشکلی در زمینه دریافت ITC نداشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
کسی میدونه "مافیا" کیه؟! چیه؟! کجاست؟! هرکی و هر چی که هست که ما نمیدونیم! کشور رو بحالت نیمه تعطیل درمیاره! هواپیماهای " فرست کلاس" داره! برای یارگیری تیمهای دیگه رو از هم میپاشونه! پولهای خزانه کشور رو مثل اعلامیه های سابق از هواپیما پرت میکنه بیرون! ..... خلاصه بشدت " نفرت انگیزن"!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
این آل کثیر هم خیلی خودشو سر کار گذاشته ها
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
والله می‌ترسیم چندوقته دیگه بگن هرکی ضدپرسپولیس صحبت کنه تحت پیگرد قانونی قرار میگیره
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
اوساگونا بازیکن معمولی و با آمار بسیار ضعیف است اما نکته اصلی اینجاست که این بازیکن از ابتدا قرار نبود به فولاد بیاید و آذری این بازیکن را برای تیم قرمز حکومت به ایران آورد .هزینه ویزا,معاینات پزشکی و اقامت چند روز توسط فولاد پرداخت شد و این بازیکن تحویل تیم قرمز حکومت شد .واقعا جای تاسف و شرمساری برای آذری و هیات مدیره فولاد است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها