به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس هیئت فوتبال در منزل شادروان گنجاپور

رئیس هیئت فوتبال در منزل شادروان گنجاپور

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال خوزستان همراه با سایر اعضای این هیئت به دیدار خانواده‌ی شادروان رضا گنجاپور رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان شب گذشته همراه به تعدادی از اعضای این هیئت به منزل شادروان رضا گنجاپور رفتند و با خانواده آن شادروان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان طی سخنانی ضمن همدردی مجدد با اعضای خانواده شادروان گنجاپور عنوان کرد: جامعه ورزش خصوصا جامعه فوتبال استان مرد بزرگی را از دست داده؛ شادروان گنجاپور حدود نیم قرن به فوتبال این خطه خدمت کرد و نام و آثار ایشان برای همیشه ماندگار خواهد ماند. مرحوم گنجاپور فقط پدر خانواده شما نبود، بلکه پدر معنوی قلم ورزش خوزستان محسوب می‌شد و حسن اخلاق این مرد بزرگ زبانزد همگان بود. ایشان همواره در مسیر شکوفایی ورزش بخصوص فوتبال استان تلاش می‌کرد و امیدوارم شاگردان این مرد بزرگ و نسل جدید و جوان عرصه خبرنگاری از شادروان گنجاپور الگوبرداری کنند.

طالقانی همچنین خطاب به همسر و فرزندان شادروان رضا گنجاپور گفت: بنده و همکارانم که اکثریت شاگردان آن استاد بزرگوار بودیم و هستیم، به نمایندگی از اهالی فوتبال خوزستان ضمن عرض تسلیت مجدد اعلام می‌کنیم همچنان شریک غم و همراه شما هستیم و مطمئن باشید نام استاد گنجاپور برای همه اهالی ورزش بسیار محترم و ارزشمند باقی خواهد ماند.

همسر و فرزندان شادروان گنجاپور نیز از حضور و همدردی مجدد رئیس و اعضای هیئت فوتبال خوزستان تشکر کردند.

در این دیدار، حسن اهوازی، علی قاسمی، عبدالنی شولی و علیرضا جرفی همراه با عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان حضور داشتند.

شایان ذکر است، شادروان رضا گنجاپور قدیمی‌ترین خبرنگار ورزشی خوزستان محسوب می‌شد که در تاریخ 24 آذرماه امسال درگذشت. وی از ابتدای دهه 40 شمسی به عنوان خبرنگار ورزشی اهواز فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و حدود 57 سال برای نشریات مختلف کشوری و استانی قلم زد.

رئیس هیئت فوتبال در منزل شادروان گنجاپور


رئیس هیئت فوتبال در منزل شادروان گنجاپور


رئیس هیئت فوتبال در منزل شادروان گنجاپور

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
روحش شاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها