به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

پیروزی بهبهان و شکست حفاری در لیگ فوتسال

لیگ فوتسال؛ پیروزی بهبهان و شکست حفاری

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان رفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر امروز به انجام رسید که با پیروزی تیم اهورا بهبهان و شکست تیم ملی حفاری اهواز همراه گردید.

تیم اهورا بهبهان در یک بازی خانگی مقابل فرش آرا مهشد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت. حجت مسیحی دو گل برای اهورا به ثمر رساند و تک گل تیم میهمان را معین افشار ثبت کرد. تیم اهورا بهبهان با پیروزی در این بازی توانست با 24 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بالاتر از تیم آذرخش در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جای بگیرد و به این ترتیب سهمیه خوزستان در لیگ برتر فوتسال را حفظ کرد.

اما تیم ملی حفاری اهواز در یک بازی بیرون از خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب ارژن شیراز شد. علی عرب‌زاده گل‌های تیم ارژن شیراز و شهاب طالبی تک گل حفاری را به ثمر رساندند. حفاری اهواز گرچه امروز ششمین باخت متوالی را پذیرفت، اما با توجه به شکست سایر تیم‌های تعقیب کننده، این تیم توانست در رده هشتم جدول جای بگیرد و به مرحله پلی‌اف صعود کند.

بدین ترتیب، تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند، فرش‌آرا، شهروند ساری، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز به عنوان هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

در انتهای جدول نیز تیم‌های شاهین کرمانشاه و آذرخش بندرعباس به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کردند. هر چند با توجه به ناتمام ماندن دیدار تیم‌های مس سونگون و شاهین کرمانشاه در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، برای مسجل شدن سقوط تیم کرمانشاهی به لیگ پایین‌تر باید منتظر صدور رأی کمیته انضباطی بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی را در ادامه مرور کنید.

لیگ فوتسال؛ پیروزی بهبهان و شکست حفاری

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها