به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

جدایی یک بازیکن خارجی از تیم فولاد خوزستان

یک بازیکن خارجی از فولاد جدا می‌شود
تصویری از حضور کریستین اوساگونا در تمرین فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان باید نام یکی از بازیکنان خارجی‌اش را از لیست حذف کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هر تیم لیگ برتری فوتبال ایران می‌تواند اسامی 4 بازیکن خارجی را در فهرست بازیکنانش ثبت کند، به شرطی که یکی از این بازیکنان اهل قاره آسیا باشد و حداکثر 3 بازیکن غیرآسیایی باشند.

این قانون باعث می‌شود که تیم فولاد خوزستان در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی از بین 4 بازیکن غیرآسیایی به نام‌های موسی کولیبالی، لوسیانو پریرا، کریستین آساگونا و آیاندا پاتوسی، نام یک بازیکن را حذف کند.

لوسیانو پریرا از فصل گذشته به فولاد خوزستان برگشت و موسی کولیبالی در ابتدای فصل به فولاد پیوست. کریستین آساگونا مهاجم سابق ذوب آهن نیز هفته گذشته با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در تمرینات فولاد خوزستان حضور یافت و آیاندا پاتوسی هم بصورت بازیکن قرضی به فولاد انتقال یافته و قرار است در این هفته وارد ایران شود تا پس از انجام تست‌های پزشکی در تمرینات فولاد خوزستان شرکت کند.

با توجه به شرایط موجود انتظار می‌رود که لوسیانو پریرا و آیاندا پاتوسی در فولاد ماندنی شوند، اما از بین کریستین اوساگونا و موسی کولیبالی شاهد خروج یک نفر باشیم.

احتمال اول اینست که موسی کولیبالی بصورت قرضی به یک تیم لیگ برتری منتقل می‌شود و در پایان فصل به فولاد خوزستان برگردد. احتمال دوم نیز اینست که فولادی‌ها قید ثبت رسمی قرارداد کریستین اوساگونا را بزنند و این مهاجم اهل نیجریه که مورد توجه یک تیم تهرانی هم قرار گرفته است، وداع زودهنگامی با فولاد خوزستان داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در یک تا دو روز آینده تصمیم نهایی از سوی کادر فنی فولاد خوزستان اتخاذ می‌شود و یکی از 4 بازیکن خارجی از تیم سرخ‌پوش جنوبی جدا خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
خبرگزاری مهر نوشته پرسپولیس اومده دنبال اوساگوآنا ؟ پرسپولیس چندتا بازیکن میتونه بگیره دنبال همه بازیکنا افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
این بازیکن به اصطلاح ملی پوش اقای سینا زامهران که فولاد گرفته چرا تو تیم امیدها حتی یک دقیقه بازیش نمیدن واقعا چرا بازیکنای بومی و آکادمی فولاد رو بهشون میدون نمیدید امثال زامهران اگر خوب بودن یحیی گلمحمدی ردش نمیکرد یا اقلا تیم امیدهای ایران بازیش میداد امروز بازی ایران و کره جنوبی داره پخش میشه از شبکه سوم و چندروز پیش بازی ایران و ازبکستان هیچ اثری از زامهران نبود
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
به نظرم کولیبالی رو قرضی بدن نفت مسجدسلیمان باتوجه به اینکه طیبی ازاین تیم جداشده، فولاد دفاع های زیادی داره که میتونن جای کولیبالی رو پرکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
کولیبالی رو بدید قرضی مسجد سلیمان. در پست مهاجم خیلی کمبود داریم
واقعا شیمبا در پست مهاجم تنها هستش .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها