به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

هافبک نفت با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست

هافبک نفت با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست

خوزستان اسپورت- وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: میثم نقی‌زاده بازیکن قانونی باشگاه گل‌گهر است و در صورت امضای قرارداد با باشگاه دیگر محروم خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا شاه منصوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: میثم نقی‌زاده بازیکنی است که هنگام مراجعه به باشگاه گل‌گهر با فسخ قرارداد از نفت مسجدسلیمان نزد ما آمد و باشگاه نیز بر حسب نیاز مجید جلالی بعد از استعلام لازم از سازمان لیگ، کمیته نقل و انتقالات و کمیته وضعیت و همچنین احراز این موضوع که فسخ قرارداد این بازیکن قانونی است با نقی‌زاده قرارداد امضا کرد و این بازیکن به لحاظ قانونی بازیکن گل‌گهر محسوب می‌شود و باید در تمرینات تیم حاضر شود.

وی افزود: این بازیکن چون با باشگاه گل‌گهر قرارداد امضا کرده اگر با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند، در این زمینه طرح دعوی خواهیم کرد و از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم. مطمئنا در صورت این اتفاق بازیکن نامبرده با محرومیت از سوی فدراسیون مواجه خواهد شد.

براساس توضیحات وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان، میثم نقی‌زاده پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش با تیم نفت مسجدسلیمان، اقدام به امضای قرارداد با تیم گل‌گهر سیرجان کرده است. اکنون باید دید که قوانین سازمان لیگ در این خصوص چه می‌گوید و تکلیف این پرونده به کجا خواهد کشید.

این در حالیست که گفته می‌شود یک تیم خوزستانی نیز با میثم نقی‌زاده مذاکراتی انجام داده و خواستار جذب این هافبک دفاعی شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
سروش رفیعی با فولاد تموم کرد
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
کسانی که دارین از آذری انتقاد میکنید،مگه آذری تیمو بست؟
نیم فصل هر چی بش میگید بگید
در ضمن نفت آبادان فولاد یا نفت mis هر چه سریعتر سروش رفیعی رو بگیرن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها