به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

نصیریان: چند بازیکن از تیم نفت جدا می‌شوند

نصیریان: چند بازیکن از تیم نفت جدا می‌شوند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تارتار تا چند روز آینده فهرست بازیکنان مدنظر خود را اعلام می‌کند و وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران نصیریان‌دوست در گفت‌وگو با میزان در خصوص توافق مجدد با مهدی تارتار برای سرمربیگری او در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: تارتار خواسته بزرگ و خاصی نداشت. در این مدت سکوت کردیم تا به شایعات دامن زده نشود. با صورتجلسه‌ای که در نشست با تارتار تنظیم شد توافق نهایی حاصل و او در نفت ماندنی شد. تغییری در قرارداد تارتار انجام نشده و همان قرارداد قبلی به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای نیم فصل دوم، گفت: وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شویم. تیم نیاز به تقویت دارد. احتمالا تارتار به زودی فهرست مازاد خود را به ما اعلام می‌کند. قطعا نفراتی از تیم ما جدا می‌شوند و بازیکنانی را هم جذب می‌کنیم. اردویی را در تهران آغاز کردیم و به شهر دیگری نمی‌رویم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با تاکید بر لزوم جذب بازیکن در برخی خطوط این تیم تصریح کرد: در خط دفاع و حمله به بازیکن نیاز داریم و حتما یک هافبک میانی خوب جذب می‌کنیم. در روز‌های آینده تارتار فهرست خود را به ما اعلام می‌کند و یارگیری را آغاز می‌کنیم. برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات باید تیم خود را تقویت کنیم و ضعف‌ها را برطرف کنیم.

نصیریان‌دوست در پایان با اشاره به سکوت عجیب باشگاه نفت مسجدسلیمان در این مدت خاطرنشان کرد: من به دنبال راه‌حلی برای برگرداندن سرمربی تیم بودم. مردم، هواداران، سرمربی و بازیکنان همه از من توقع دارند. در این مدت سکوت کردم چون هیچ چیز قطعی نبود. حالا که تکلیف تیم مشخص شد در مورد تیم صحبت کردم. چون در حال حاضر می‌توانم خبر قطعی به آنها بدهم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
مرسی اقای نصیریان دوست... لطفا..لطفا..لطفا.. درحدامکان بازیکنها برای سال اینده نگه دار... تیمهای ضعیف مالی درایران... هرلحظه ممکنه ازنقل وانتقال محروم شوند. لذا مدیریت باید فهیم باشد... ضمنا به نفع تیم است که هرسال بازیکنان عوض نشوند... قراردادهای بیش ازیکسال اهمیت ویژه ای دارد...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها