به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پرونده متفاوت بازیکنان سرباز فولاد خوزستان

سعید صالحی
عبدالله‌زاده نمی‌تواند برای فولاد بازی کند

احمد عبدالله‌زاده تنها بازیکن سرباز تیم فولاد خوزستان است که نمی تواند این تیم را در ادامه فصل همراهی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با صدور مجوز بازی بازیکنان سرباز فولاد خوزستان در بازی دور رفت مقابل الهلال سعودی، این امیدواری برای هواداران فولاد ایجاد شده که نماینده فوتبال خوزستان بتواند با مساعدت سازمان وظیفه عمومی کشور، در ادامه فصل جاری مسابقات از  بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، سروش سعیدی، بختیار رحمانی، شهاب کرمی و احمد عبدالله‌زاده در مقابل حریفان آسیایی و احتمالاً داخلی استفاده کند.

از بین پنج بازیکن فولاد خوزستان که از آغاز دور برگشت لیگ چهاردهم از همراهی سرخ پوشان محروم شدند، احمد عبدالله‌زاده شرایطی متفاوت با دیگر بازیکنان مذکور دارد و قادر به همراهی تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران نخواهد بود.

بدلیل قرار نگرفتن نام احمد عبدالله‌زاده در فهرست آسیایی فولاد خوزستان، این هافبک خوب خوزستانی در صورت دریافت مجوز از سازمان وظیفه عمومی هم نمی تواند تیم فولاد را همراهی کند، همان گونه که برای بازی دور رفت مقابل الهلال مجوز بازی او از سوی نظام وظیفه صادر شد ولی نام او در فهرست تیم فولاد برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نداشت.

در عین حال، با توجه به اعزام عبدالله‌زاده به خدمت سربازی و حضور او در نیروی زمینی ارتش، طبق قوانین جاری فوتبال ایران، این بازیکن در صورت رفع محرومیت بازی در لیگ برتر ایران نیز فقط می تواند برای تیمهای نظامی بازی کند و قادر به همراهی فولاد نخواهد بود.

این در حالیست که سایر بازیکنان فولاد خوزستان با مشکلی نظیر مشکل عبدالله‌زاده مواجه نیستند. نام سروش رفیعی، سروش سعیدی، بختیار رحمانی و شهاب کرمی در فهرست آسیایی فولاد قرار دارد و مجوز بازی هر کدام از این بازیکنان از سوی سازمان وظیفه عمومی کشور صادر شود، می تواند با پیراهن فولاد به میدان برود.

این بازیکنان همچنین بدلیل اینکه هنوز به خدمت سربازی اعزام نشده اند، در صورت رفع محرومیت می توانند در لیگ برتر ایران نیز به میدان بروند.

هواداران فولاد امیدوارند که مسئولان سازمان وظیفه عمومی کشور با درخواست مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر استفاده از این بازیکنان موافقت کنند تا فولاد با قدرت بیشتری در ابتدای سال 94 به کروان بازی ها بازگردد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
2
یعنی عبدالله زاده اشتباه کرد خودشو معرفی کرد.
فولادي سرت سلامت
|
Singapore
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
1
واقعا !!!!
يعني اميدي هست ؟ اگه خدا بخواد وهمه برگردن چي ميشه
شوق وشادي و سرور در كل خوزستان دوباره نمايان خواهد شد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
1
واقعا!!!
اگه بشه چي ميشه ،مثل پارسال دوباره ترس تمام وجود تيمهايي كه بافولاد بازي دارنو ميگيره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها