به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

کعبی: باید به تیم صنعت نفت نگاه ویژه‌ای داشت

کعبی: باید به تیم صنعت نفت نگاه ویژه‌ای داشت

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: قرار گرفتن در رده چهارم جدول دور از انتظار نبود و از این پس حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: تیم ما از ابتدا مسابقات را خوب شروع کرد و در ادامه بر هماهنگی بازیکنان اضافه شد. در همه بازی‌ها پرقدرت ظاهر شدیم و به جز دو بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سایر مسابقات تیم برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: گاهی اشتباهات داوری و گاهی بی‌دقتی خودمان کار را سخت کرد. با این حال به گفته کارشناسان نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول نشان از توانایی تیم ما و برتری نسبت به سایر رقبا دارد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به مشکلات مالی این باشگاه اشاره و تصریح کرد: هفته‌های سختی را سپری کردیم. فشار مسابقات و تمرینات از یک طرف و مشکلات مالی از سوی دیگر روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود. به خاطر مردم آبادان و هواداران خونگرم این شهر در میدان مسابقه همه چیز را فراموش می‌کردیم. شاید اگر این مشکلات مالی وجود نداشت روحیه تیم بهتر بود و جایگاه بالاتری داشتیم.

کعبی با تاکید به حمایت از تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان قصد جدایی داشتند. پیشنهادات خوبی برای تک تک بازیکنان وجود داشت، ولی همه به عشق همین هواداران مانده‌اند. مسئولان باید بدانند که بازیکنان کار بزرگی انجام دادند. می‌دانیم مشکلات بزرگی در خوزستان وجود دارد. با این حال لازم است به تیم صنعت نفت نگاه ویژه‌ای داشت چراکه این تیم امید زیادی به هوادارانی که اغلب جوانان همین شهر هستند، می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
درود به شرف کعبی و بقیه بازیکنای صنعت نفت البته بجز آل کثیر . او با گذاشتن قلب قرمز و پادویی و عشوه گری برای تیم لنگ منفور ما هوادارا شد او باید بماند ولی فقط روی نیمکت باید چسبیده شود . تاحالا هیچ بازیکن صنعت نفت در تاریخ این تیم جرات نکرده بود اینگونه برای دو تیم لنگ و یا کیسه دلبری کنه حتی فونیکه سی که دوبرابر آل کثیر گل زده بود و علی رغم داشتن پیشنهاد از دو تیم تهرانی ولی هیچگاه ابراز علاقه به اون دو تیم نکرد یعنی یک هم استانی از یک بازیکن اجنبی هم کمتره که فقط بخاطر رفتن به تیم لنگ اینگونه دل هوادارارو بشکونه. مگه پرسپولیس، بارسلونا و یا .... بود که اینگونه ابراز علاقه کرد . خلاصه او با اینکارش شد منفور هوادارای صنعت نفت .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
دوستان راه بازگشتی رو هم باز بگذارید تا صنعت بتونه از حداکثر توان بازیکنان از جمله آل کثیر استفاده کنه.اشتباه بزرگی مرتکب شده ولی انشااله با زدن گلهای زیاد دل هواداران رو شاد و خودش رو به عنوان آقای گلی لیگ برسونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
ما باید با تمام قدرت در مسابقات نیم فصل ظاهر بشیم مدیریت هم تلاش کنه اگه بشه دو سه بازیکن اضافه کنه که خیلی خوب میشه در مورد آل کثیر هم نباید زیاد تند روی کنیم اشتباه کرده وبخشش از هواداران بزرگه صنعته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
موضوع بخشش نیست موضوع اینه اگه برخی خط قرمزهای آبادان و صنعت نفت و هوادارا شکسته بشه و برخورد نشه بمرور لوث خواهند شد و هر بازیکنی هم بخودش اجازه میده اینگونه آنهارو نادیده بگیره . آل کثیر تا رسما از هوادارا عذرخواهی نکنه قطعا در ورزشگاه هو خواهد شد .
محمد اورکی
|
Germany
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
باسلام .آل کثیر سالها در فوتبال ایران بازی کرده چرا در صنعت نفت آمد مورد توجه قرار گرفت در پیکان و نفت یک بازیکن معمولی بود
آقای گل شد چون پنالتی ها تیم را به او میدادند پس در آقای گل شدن او کسانی دیگر نقش دارند .بازیکنان باید دلشان باتیمی باشد که در آن بازی میکنند خیلی بازیکنان بودند که از این تیم رفتند اما هنوز دلشان با تیم است آقایان عرب و کرار وفوکسی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها