به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: تصمیم نهایی را بعد از جلسه می‌گیرم

تارتار: تصمیم نهایی را بعد از جلسه می‌گیرم

خوزستان اسپورت- سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار است طی امروز و فردا با مسئولان باشگاه نشستی داشته باشم و تصمیم نهایی را بعد از جلسه می‌گیرم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، مذاکرات مهدی تارتار با مسئولان استانی و مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده و قرار بود تا پایان هفته قبل این مربی نظر نهایی خود را درباره برگشتن یا برنگشتن خود به آنها اعلام کند.

مهدی تارتار در مورد تصمیم نهایی‌اش در مورد بازگشت به تیم نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: هنوز توافقی حاصل نشده است. من پیش از این خواسته‌هایم را گفته بودم و قرار بود با قول‌هایی که دادند به آن جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: قرار است طی امروز و فردا با مسئولان باشگاه نشستی داشته باشم و در مورد اتفاقات هفته‌های اخیر مذاکره کنیم. نتیجه این جلسه در تصمیم من تاثیر گذار خواهد بود. از این رو تصمیم نهایی را بعد از جلسه می‌گیرم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
ببخشید. من به مدیران نفت مسجدسلیمان دسترسی ندارم و شماره ای از آنها ندارم. لطفاً به این آقایان محجوب خواب زده بگویید تا کی میخواهند صبر کنند و ناز این آقا را بکشند. زمان دارد میگذرد.
فریدون
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
تاتار اگر برای یک ونیم فصل بیاید خوب است اگرنه بودن ونبودنش فرقی نمیکند،،،،،، زیرا نفت مسجدسلیمان با تاتار یا بدون تاتار در لیگ ماندنی ست واین ماندن حاصل زحمات تاتار است،،،،، مضافا خبر غیررسمی حکایت دارد که تاتار منتظر وضعیت خود در ذوب آهن است،،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
تارتار وقتی برمیگرده که مطمئن بشه ذوب آهن و ماشین سازی او را انتخاب نکنن و فعلا ذوب دایی را جذب کرد و مانده ماشین که درصورت انتخاب نشدن برای ماشین سازی قطعا برمیگرده . والله داریم بخاطر التماس به او خودمونو کوچیک میکنیم . اگه برگرده هم دیگه مثل قبل نمیتونه موثر باشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها