به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

‌نکونام: در این تاریخ برابر استقلال بازی نمی‌کنیم

‌نکونام: در این تاریخ برابر استقلال بازی نمی‌کنیم


خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اعتراض باشگاه به زمان برگزاری بازی با استقلال که 27 دی ماه اعلام شده است، گفت: به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده ام که قطعا تحت هیچ شرایطی در این تاریخ برابر استقلال بازی نمی‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش در یک دیدار تدارکاتی برابر امیدهای این باشگاه، اظهار کرد: تمرینات فولاد از روز یکشنبه برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز شده است. امروز نیز اولین مسابقه دوستانه تیم انجام شد که دیدار خوبی بود تا بتوانیم زودتر به شرایط بازی برگردیم.

وی بیان کرد: در صدد جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم هستیم اما هیچ تیمی، بازیکن با کیفیت خود را به ما نمی‌دهد. یارگیری سخت است و تاکنون نیز هیچ بازیکنی جذب نکرده‌ایم و شرایط برای‌مان سخت است. باید به هوادارن هم بگویم که تلاش می‌کنیم، بازیکنان باکیفیتی را بگیریم که بتوانند به فولاد کمک کنند و بتوانیم در نیم‌فصل دوم، کار را پرقدرت‌تر آغاز کنیم. اما همان طور که گفتم، این مشکل را داریم که تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را به ما نمی‌دهند و حتی ما راضی شدیم، رضایت‌نامه بازیکن را بخریم اما مبالغ سنگینی را می‌خواهند و این شرایط را برای ما سخت کرده است. امیدوارم شرایط به صورتی فراهم شود که حداقل بتوانیم چهار بازیکن جذب کنیم زیرا نیاز مبرم به بازیکن داریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اعتراض باشگاه به زمان برگزاری بازی با استقلال که 27 دی ماه اعلام شده است، گفت: زمانی که با ذوب آهن بازی داشتیم، قبول کردیم این دیدار دو روز به تعویق بیفتد تا یکی از بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن به این تیم اضافه شود و بتواند بازی کند. در حال حاضر ما دو ملی‌پوش داریم که همراه تیم نیستند و به آقای آذری، مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرده ام که قطعا تحت هیچ شرایطی در این تاریخ برابر استقلال بازی نمی‌کنیم. حتی اگر بازی را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کنند هم مشکلی نداریم. ما هم باید در همان تاریخی که همه تیم‌ها بازی می‌کنند، بازی کنیم.

وی ادامه داد: وقتی با ذوب آهن بازی کردیم، دوستان وقت فدراسیون به ما قول دادند که سه بازی ما را جا به جا کنند اما نه ساعت و نه دقیقه، هیچکدام از بازی‌های ما تغییر نکرد. در واقع هیچ تعاملی وجود نداشته است و ما هم قطعا در این تاریخ با استقلال تهران بازی نمی‌کنیم. استقلال، نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است و دوست داریم که آن‌ها هم موفق باشند. خود باشگاه استقلال نیز به تاریخ اعلام شده، اعتراض دارند.

نکونام خاطر نشان کرد: من باید از باشگاه فولاد دفاع کنم و قطعا هواداران از منِ مربی و مجموعه باشگاه توقع دارند که از حق تیم دفاع کنیم که ما هم این کار را انجام می‌دهیم و قطعا هر زمانی که تمام تیم‌ها بازی کنند، فولاد هم بازی می‌کند، در غیر این صورت زودتر بازی نخواهیم کرد. زیرا دو بازیکن ملی‌پوش داریم که در اختیار ما نیستند. ضمن این که با توجه به تعطیلات کریسمس به بازیکنان و مربیان خارجی‌مان استراحت دادیم و نمیوتوانیم به آن‌ها بگوییم، وسط تعطیلات به تمرینات برگردید. تمام این‌ها شرایط را سخت می‌کنند. از زمانی که کی‌روش رفته است، برنامه سازمان لیگ نیز همه جوره به هم ریخته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا اردویی خواهید داشت؟ گفت: فعلا که نتوانستیم بازیکن بگیریم، اما اگر بازیکن بگیریم قطعا اردو هم داریم. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم اردوی‌مان در داخل کشور باشد. البته باشگاه شرایط را برای رفتن به اردو فراهم کرده است و از آقای محمدی مدیر کارخانه فولاد و آقای آذری مدیرعامل باشگاه و همچنین اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به جز انس بنی‌یاسین و سیف‌اللهی، نفرات دیگری هم از تیم جدا خواهند شد؟ عنوان کرد: اگر بتوانیم بازیکن بگیریم، قطعا بازیکنانی از جمع ما جدا می‌شوند. همین الان هم با کمبود بازیکن مواجه هستیم و در دیدار تدارکاتی امروز، از پنج بازیکن جوانان و امیدهای باشگاه استفاده کردیم. در بازی پایانی نیم‌فصل اول نیز از هشت بازیکن آکادمی باشگاه استفاده کردیم و در بازی با پارس چنوبی جم، فقط دو بازیکنان‌مان خارج از استان بودند و سایر نفرات، بومی خوزستان بودند. بازیکن نیاز به تجربه دارد و باید کم‌کم این نفرات را به بازی اضافه کرد.

نکونام در پاسخ به این سوال که هواداران، انتظار همان فولادی را دارند که مقابل صنعت نفت بازی کرد، اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. آن‌ها در تمام مسابقات از فولاد حمایت داشته اند. شرایط بدون هواداران برای ما سخت است. اما باید به این نکته اشاره کنم که ما باید نسبت به هدفی که داریم، برنامه‌ریزی کنیم و کارمان را انجام دهیم. اگر بخواهیم بی‌گدار به آب بزنیم، شرایط برای ما سخت می‌شود. برای هر بازی یک استراتژی داریم. از هواداران هم می‌خواهم حتی اگر تیم و بازیکنان بد هم بازی می‌کنند، از آن‌ها حمایت کنند. این جوانان در نهایت به تیم ملی امید می‌روند. مثل مجتبی نجاریان و عارف آغسی که افتخار ما هستند.فولاد امسال کلین‌شیت های متفاوتی داشته و خط دفاعی‌اش نیز خوب بوده است و حاصل تمام این موفقیت‌ها، این جوانان هستند. من موافق پیشرفت بازیکنان هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
والا اشتباه میکنید . استقلال تیمش بهم ریخته راحت میشه شکستش داد
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
اینقدر که مدیرعامل و سرمربی فولاد نگران استقلال هستن خود استقلالیا اینقد بفکر تیمشون نیستن. البته استقلال فعلا مدیرعامل و سرمربی نداره شاید این اقایون میخوان خودشونو پیش هوادارای استقلال عزیز کنن .
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
آقای نکونام نگران نباشید، به لطف دلالانی که سنواتی است دارند حسابی جولان می دهند ومیدان دلالیسم با همت برخی ها برای آنان مهیا هست ، بازیکن هست، اونهم تادلتون بخواهد بی کیفیت...
شما نگران نباشید
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
اقای نکونام ظاهرا فکر کردی امسال اولین ساله که آغاسی و نجاریان در لیگ بازی میکنند!!! آغاسی از زمان تراکتورسازی در تیم ملی امید بازی میکرد . نجاریان هم از سال 95 در تیم بزرگسالان فولاد بازی میکرد و تیم ملی دانش آموزی و تیم ملی جوانان بود امسال سنش به تیم ملی امید رسیده. میلاد بدرقه و صابر حردانی ومرادیان وهدایتیان و کی شمس و ... از سالهای قبل در تیم فولاد بودن گفتم که در جریان باشی.
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
مهم هدف است.... نکونام همان هدف اذری را دنبال میکند اما با توجیه دیگر... اذری میگوید استقلال نماینده کشوراست ودرتاریخ27 بازی نکند چون یکم وهشتم بازی خارجی دارد خسته میشود وشاید مصدوم بدهد مضافا تیمش الان تیم نیست... نکونام میداند بین یکم وهشتم امکان ندارد برای استقلال بازی بگذارند پس هدف اذری را با گفتمان دیگر بیان میکند... اصطلاحا به این حرفها میگویند ...پوپولیستی... مثلا هیتلر میگفت جنگ جنهانی بخاطر حفظ صلح در اینده ی جهان است... امریکا هم میگفت بخاطر حفظ صلح جهانی بمب اتم روی ژاپن می ریزم... هدف یکی ست ومعلوم اما ...حرفای دروغ توجیه دیگر... پوپولیستی...خدایا فولاد را بدست دلسوزان خوزستانی برسان ...مثل دهکردی... آمین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
هنوز مسابقات شروع نشده استاد نکونام شروع کرد بهانه آوردن!!
بابا نیم فصل اول شاهکارتو دیدیم
هنوز میخای فرافکنی کنی و فرار رو به جلو بکنی!
دست بردار از کارات اینجا خوزستانه مردم از تو خیلی بیشتر میفهمن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
آقای سرمربی وقتی جنابعالی کیفیت فنی لازم رونداری چطور میخوای بازیکن با کیفیت به تیم فولاد بیاری؟ آیا منظورت از بازیکن باکیفیت امثال آبشک، قاسمی نژادو... هست؟
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
صد درصد با نکونام موافقم و امیدوارم همین کار رو انجام بدید به شما ایمان داریم موفق باشید
rastin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
بازیکن نمیخواد بخری فرزاد جعفری سینا مریدی عباس بوعذار هستن یعنی بازیکن باکیفیت تر از اینا میخای بخری
منوچهر بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
بازی دراین تاریخ بیشتر به ضرر استقلاله!؟
منافع کدام باشگاه مهمتره ؟
استقلال تهران یا فولاد خوزستان ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها