به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش باشگاه ملی حفاری به شایعه تبانی

واکنش باشگاه ملی حفاری به شایعه تبانی

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه ملی حفاری به تبانی مطرح شده توسط یکی از بازیکنان این تیم، از سوی یکی از تیم های لیگ برتری‌ واکنش نشان داد.

حسین کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فیلم و تصاویری که از اشتباهات فرید نمازی، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری مقابل آذرخش بندرعباس در فضای مجازی منتشر شده و این بازیکن را متهم به تبانی کرده است، اظهار کرد: فرید، قدیمی ترین و باتعصب ترین بازیکن ملی حفاری و به نوعی رهبر تیم محسوب می شود. او در حال حاضر کارمند وزارت نفت و شاغل است و خدا را شکر نسبت به سایر بازیکنان حقوق ماهیانه دارد و از نظر مالی با مشکل مواجه نیست.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران، 11 سال است که در لیگ فوتسال حضور دارد و خدا را شکر همه می دانند که باشگاه مبلغ تمام قراردادهای بازیکن های بومی و غیربومی را به صورت تمام و کمال پرداخت می کند.

سرپرست باشگاه ملی حفاری گفت: ملی حفاری، یک شرکت بزرگ بین المللی است و برای خود نیز حراست و بازرسی دارد و اگر موردی پیش بیاید، بررسی و رسیدگی می کند. در راس شرکت نیز آقای موسوی قرار دارد که بسیار نسبت به این مسائل حساس و پیگیر هستند. از همه مهمتر، شان باشگاه ملی حفاری و جایگاه آن به صورتی است که همه به این مهم واقف بوده و برای اعتلای نام ملی حفاری تلاش می کنیم.

وی عنوان کرد: دوستانی که این اخبار و صحبت ها را درباره باشگاه ملی حفاری و بازیکن آن مطرح می‌کنند، اگر مدرکی دال بر صحت و انجام تبانی دارند، ارائه دهند و ما نیز با گرمی استقبال خواهیم کرد. ضمنا با خاطیان این ماجرا برخورد می‌کنیم و اگر نتوانند موضوع مطرح شده را اثبات کنند، از طریق قانون شکایت خواهیم کرد و به صورت جدی موضوع را دنبال می‌کنیم.

کاظمی درخصوص مصاحبه نکردن بازیکنان و سرمربی تیم پس از انتشار این ویدئو نیز گفت: این تصمیم صرفا جهت برقراری آرامش و تمرکز برای بازی مهم روز پنجشنبه مقابل سوهان محمد سیما گرفته شده است. زیرا نمی‌خواهیم تیم با ریشه و با سابقه ملی حفاری وارد حاشیه شده و از مسیر اصلی خود دور شود.

وی تاکید کرد: در آینده خیلی نزدیک شاهد روزهای خوب فوتسال ملی حفاری با کمک بازیکنان، کادرفنی، هواداران محترم و فهیم تیم و مدیریت باشگاه آقای محمدنیا و مدیران ارشد شرکت خواهیم بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ferydon
|
Japan
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
جابجایی کادرفنی درفصل گذشته اشتباه محض بود اما دیر متوجه شدید وهمان کادر قبلی را یکماه پیش مجددا اوردید منظورم اقای علاسوند است... اما ایشان بخاطر دوری ازتیم وبازیکنانی که کادرقبلی اورده بودند به مشکل خورد... اینشالله درمرحله پلی اف جبران شود...حفاری باید حداقل خودرا به مقام ششم برساند .... تا درمرحله پلی اف باتیم اسان تری بازی کند...مقام هفتم وهشتم یعنی بازی با مس سنگون یا گیتی پسند که خیلی سخت میشود...انهم 2بار مهمان وفقط یکبار میزبان...به امید پیروزی درمسابقات بعدی....حقیقتا نگران تیم اهورا بهبهان هستیم...لبه پرتگاه سقوط وبازیهای مانده سخت...فقط غیرت خوزستانی نجاتشان میدهد.... فقط غیرت... غیرت...غیرت...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها