به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

اعتراض استقلال به تاریخ بازی با فولاد خوزستان

اعتراض استقلال به تاریخ بازی با فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال تهران هم به مانند باشگاه فولاد خوزستان به تاریخ اعلام شده برای رویارویی دو تیم در هفته هفدهم لیگ برتر معترض شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بعد از اینکه باشگاه فولاد خوزستان به برگزاری بازی هفته هفدهم تیمش مقابل استقلال در تاریخ 27 دی ماه رسماً  اعتراض کرد و خواستار به تعویق افتادن زمان برگزاری این بازی شد، باشگاه استقلال نیز به برگزاری این بازی در تاریخ اعلام شده، معترض شد.

گویا استقلالی‌ها هم اعتراض‌شان را در این باره به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند و خوستار برگزاری این بازی در زمانی دیگر شده‌اند. تیم فوتبال استقلال باید در تاریخ اول بهمن ماه در نخستین بازی‌اش در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده بازی الفیصلی اردن - الکویت کویت برود و برای همین تمایلی ندارد چهار روز پیش از برگزاری این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز با فولاد در اهواز روبه‌رو شود.

علاوه بر این استقلالی‌ها در نظر دارند پیش از دیدار آسیایی‌شان یک اردوی خارج از کشور با دو بازی تدارکاتی داشته باشند و طبیعتاً تمایلی به رویارویی با فولاد خوزستان در تاریخ اعلام شده، ندارند.

برگزاری دیدار فولاد خوزستان - استقلال و شاهین شهرداری بوشهر - شهر خودروی مشهد در تاریخ 27 دی ماه در حالی است که سایر بازی‌های این هفته هشت روز بعد و در تاریخ پنجم بهمن برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
حق با اقای اذری بود که میگفت بازی در این تاریخ بضرر استقلاله! چقد تلاش کرد بازی عقب بیفته تا استقلال ضرر نکنه!
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
خوزستان اسپرت سلام...
مدیر پایگاه
سلام
بله، این خبر صحیح است.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
خیلی جالبه که آذری زودتر اعتراض کرد یعنی بیشتر از خود استقلالی‌ها دلش براش استقلال میسوزه. یعنی کاسه داغتر از ...
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
2پیشنهاد به اذری.... اقای اذری ازانجا که مخالف شدید بازی استقلال وفولاد درتاریخ 27 دیماه هستید...چون استقلال دراین تاریخ ضرر میکند وبیانیه داده اند... اما سازمان لیگ بخاطر فشردگی زمان راهی جز این تاریخ ندارد...لذا 2پیشنهاد محرمانه به شما مدیرعامل فولاد داشتم....پیشنهاداول تیم فولاد حضور پیدا نکند تا بازی 3 به هیچ به نفع استقلال شود.... پیشنهاد دوم در جلسه ای محرمانه از نکونام بخواهید درهمان نیمه اول بازی حداقل 2گل بخورید تا استقلال نیمه دوم بازی را سرد کند وخسته نشود ... مضافا این بازی تدارکاتی خوبی برای استقلال میشود..... اقای اذری عزیز...مدیرعامل کاربلد محترم فولاد.... شما بهترمیدانید ...این راز.... فقط بین من وتو ونکونام و هواداران استقلال سکرت میماند.... هواداران فولاد هرگز نباید بفهمند... به امید پیروزی شما مدیرعامل کاربلد واستقلال...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها