به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات پدر بازیکن اردنی تیم فولاد خوزستان

توضیحات پدر بازیکن خارجی تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- پدر «انس بنی یاسین» بازیکن اردنی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مشکلات پیش آمده برای این بازیکن شفاف سازی کرد و گفت: ممکن است انس قراردادش را با فولاد فسخ کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، انس بنی یاسین مدافع اردنی که این فصل به فولاد خوزستان پیوست، در حالی که بعد از دریافت پولش از فولاد قصد داشت ایران را ترک کند به خاطر همراه داشتن بیش از حد مجاز ارز، ممنوع الخروج شد.

در این بین بعضی از رسانه های اردنی خبر از بازداشت این بازیکن دادند و حتی شاهزاده «علی بن حسین» رئیس فدراسیون فوتبال اردن مدعی شد ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهند که بنی یاسین به کشورش برگردد و باشگاهی که در آن بازی می‌کند پولش را پرداخت نمی‌کند.

این در حالی است که «ولید بنی یاسین» پدر انس تمام این مسائل را تکذیب و تاکید کرد که مشکل پسرش فقط در فرودگاه بوده و ممکن است با تاخیر به اردن برگردد.

ولید بنی یاسین در این ارتباط به شبکه «المملکه» گفت: پسرم صحیح و سالم است و همه چیز خوب پیش می‌رود. انس در هتل است و مشکلی با باشگاهی که در آن بازی می کرد (فولاد خوزستان) ندارد و ارتباط خوبی با این باشگاه دارد.

بنی یاسین

پدر بازیکن فولاد خوزستان ادامه داد: انس قصد داشت پولی بیش از حد مجاز به اردن بیاورد. او ممکن است بازگشتش به اردن را به تعویق اندازد و ممکن است قراردادش را با فولاد فسخ کند.

مسئولان وزارت خارجه اردن هم اعلام کرده‌اند که سفیر اردن در ایران با انس بنی یاسین دیدار کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ferydon
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
خوش به حالشون...واقعا... چقدر نگران شهروند خودشون هستند... البته بیش از 95درصد کشورها اینگونه اند....خوشبحالشون...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها