به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

فرحانی: به آل‌کثیر توصیه می‌کنم از تیم جدا نشود

فرحانی: به آل‌کثیر توصیه می‌کنم از تیم جدا نشود

خوزستان اسپورت- مربی دروازه‌بانانان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به عنوان یک برادر بزرگتر به عیسی می‌گویم در جایی که برایت شرایط خوب بوده به دنبال جابجایی نباش.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کاظم فرحانی در خصوص شرایط این تیم با پایان نیم‌فصل اول اظهار داشت: در طول تاریخ لیگ برتر سابقه نداشت که نفت آبادان با پایان نیم‌فصل 30 امتیاز داشته باشد که خدا را شکر امسال این اتفاق افتاده و باید بگویم که این روند خوب تیم به دلیل برنامه‌ریزی تاکتیکی مناسب از سوی کادر فنی است.

وی افزود: آنهایی که بازی‌های نفت را پیگیری می‌کنند حتماً متوجه شده‌اند که در هر مسابقه با برنامه متفاوت بازی کرده‌ایم. ما تنها بازی بدمان مقابل استقلال بود که دلیل آن به شرایط بد تیم‌مان قبل از مسابقه برمی‌گشت. از نظر مالی بازیکنان تحت فشار بودند و حتی خود اسکوچیچ هم وقتی روحیه تیم را می‌دید ناامید شده بود.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل دوم گفت: با جلسه‌ای که قبل از بازی با سپاهان با اسکوچیچ داشتیم او از باشگاه خواست که با تأمین منابع مالی دو، سه بازیکن به جمع‌مان اضافه شود. درست است که توانسته‌ایم امتیازات خوبی کسب کنیم اما برای نیم‌فصل دوم باید تقویت شویم. اگر کسی از شرایط مالی ما در نیم‌فصل اول باخبر شود به حالمان گریه می‌کند با این حال محور کار ما در تیم تلاش کردن بود و البته مسؤولین باشگاه هم مدام در تلاش هستند تا موانع مالی برطرف شود که باید از تلاش‌های آقای عیسی‌زاده به همراه هیأت مدیره و همچنین زمانی رئیس منطقه آزاد تشکر کنیم.

فرحانی در خصوص اینکه بعضی از بازیکنان تیم از جمله آل‌کثیر با پیشنهاداتی روبرو هستند گفت: طبیعی است که بازیکنان خوب مشتری پیدا می‌کنند که آل کثیر یکی از آنها است اما من به عنوان یک برادر بزرگتر به عیسی می‌گویم در جایی که برایت شرایط خوب بوده به دنبال جابجایی نباش. او در هیچ تیمی در این سال‌ها مدعی آقای گلی نبوده ولی امسال با نفت آبادان مدعی آقای گلی است.

وی همچنین در مورد میلاد جهانی که روز گذشته مقابل سپاهان بازی خوبی از خود نشان داد گفت: میلاد پسر بسیار خوبی است او همواره می‌گوید که مدیون باشگاه نفت است و برای این تیم هم صادقانه بازی می‌کند. هواداران هم به خاطر همین او را دوست دارند.

مربی گلرهای نفت آبادان در خصوص هواداران این تیم تصریح کرد: واقعاً باید دست هواداران را بوسید، باور کنید روز گذشته استرسی که هواداران به تیم سپاهان وارد کردند باعث شد تا آنها نتوانند تیم همیشگی باشند، تماشاگران نفت همان‌هایی هستند که در آبادان نه امکانات و نه فضای سبزی برای تفریح دارند و تمام دلخوشی‌شان این است که یک هفته در میان در آبادان بازی برگزار شود و برای حمایت سنگ تمام بگذارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
ارزوی موفقیت دارم برای عیسی ولی مطمعن باشید عیسی بخاطر حمایت خوب هواداران و کار فنی به اوج خود رسید و چون تقریبا کل بازیها داره بازی میکند موفق شد تو صنعت بمونه و فقط به صنعت فکر نکنه که موفق میشود انشالله
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
لطفا تمرینات به روز انجام بدید که از لحاظ دروازبانی ضعف داریم نیاید گل علکی بخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
اگه بتونیم یک دروازه بان پیدا کنیم خوب میشه چون ضعف داریم بعد به عیسی آل کثیر میگم تو در صنعت هماهنگی وسبک بازیت به این تیم میاد اگه بری فقط برای پول میری که اونم ارزش چندانی نداره این تیما فقط میخان صنعت را تضعیف کنن چون رقیب جدیشونه جای ثابتی نداری با داشتن بازیکنای آماده مثل ترابی علیپور و۰۰۰ جایی برای تو نیست تازه تو در مسائل درون تیمی اینجور تیمها نیستی اینها فقط به رفیقهای خودشون پاس میدن وبا بی محلی اینقد کوچیکت میکنن که میخای فرار کنی خودشون فراریت میدن که پولتو بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
آقای آل کثیر اگه به بازیکنای موفق خوزستانی مثل خضیراوی و افشین و تهامی و ...... که فریب خوردن و با غرور به دو تیم قرمز و آبی رفتن نگاه کنی میبینی که چگونه باندهای درون این دو تیم اونها رو نابود کردن متوجه میشی که بهتره گول این درخواستها رو نخوری و تا پایان فصل در این تیم بمونی و موفقیت هاتو کاملتر کنی و اگه دوست داشتی برای فصل دیگه به پیشنهادات جواب منطقی بدی . یادت باسه هماهنگیت با بازیکنای صنعت و تاکتیک خوب کادر عنی باعث شده که تو در موقعیتهای خوب گلزنی قرار بگیری درحالی که اگه برا نیم فصل دوم بخوای به هرتیم دیگه ای بری تا بخواهی هماهنگ بشی و جا بیفتی تازه اگه باندهای درون تیمی با همکاری نکردن با تو درواقع خنثات کنن فصل تموم شده پس توصیه های دلسوزانت در باشگاه و هوادارها را گوش کن و فریب نخور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
آقای فرحانی عزیز ما میدونیم‌که تو آدم دلسوزی هستی و دلت با نفت آبادانه ولی علم دروازبانیت بروز نیست خواهشمندیم بخاطر نفت آبادان کنار برو‌تا یه مربی دروازبانهای خوب واسه تیم بگیرند و اینقدر ضعف در درون دروازه نداشته باشیم.با تشکر
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
سلام.
آقای فرحانی اگر دروازبان ها اشتباه نداشتن حالا تیم در شرایط بهتری بود .دریس با توپهای زمینی مشگل زیادی دارد وبا قد بلندی که دارد باید تمام توپهای در شش قدم را جمع کند .گلی که از نفت مسجدسلیمان خورد .یکی از آنان بود جسارت ندارد .گلهای ساده میخورد گل فولاد و پرسپولیس هر دو از زیر دستان او در دروازه قرار گرفته. با او در جمع کردن توپ ها کار کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها