به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شکست نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتسال

شکست نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتسال

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتسال کشور باز هم مغلوب حریفان شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران روز شنبه برگزار شد و دو نماینده خوزستان همانند هفته گذشته مقابل حریفان پذیرای شکست شدند.

تیم ملی حفاری اهواز که چند هفته قبل شاهد تغییر کادر فنی و بازگشت کیاوش علاسوند به عنوان سرمربی بود، امروز شکست دیگری را متحمل شد و در یک بازی خانگی نتیجه را 2 بر یک به تیم انتهای جدولی آذرخش بندرعباس واگذار کرد. احمد ملاعلی برای تیم حفاری و امیر خون‌جهان و امین نصرالله‌زاده برای تیم میهمان گلزنی کردند.

تیم اهورا بهبهان نیز در ادامه ناکامی‌های چند هفته اخیر در یک بازی سخت خارج از خانه برابر تیم بالای جدولی شهروند ساری قرار گرفت و با حساب 5 بر 2 به میزبان شمالی باخت. مراد ناظری (2 گل)، طاها مرتضوی، بهنام فعال و پژمان بهادی‌وند برای شهروند ساری و فخرالدین موسوی (2 گل) برای تیم اهورا بهبهان به ثمر رساندند.

لیگ برتر فوتسال با شرکت 14 تیم پیگیری خواهد شد که هشت تیم بالای جدول به مرحله پلی‌اف راه پیدا می‌کنند و دو تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

شکست نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتسال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
حفاری دیگه شورش را در آورده،،،تعجب میکنم چرا مربی اخراج نمیشه،،،فقط دربازی با ورامین 9گل خورد،،،کمترین گل زده را هم دارد،،،، حداقل مربی اخراجی قبلی رابیارین،،،،اومقام کمتر از چهارمی نداشت خوزستانی هم بود ،،،آقای علاسوند،،، دستیار ناظم الشریعه بود بعداز رفتن ناظم به تیم ملی دو سه سال سرمربی حفاری شد او را اخراج کردند این آقا را آوردند،،،،،، اهورا هم نیم فصل عالی بود ولی حالا لبه تیغ. گزینه سقوط،،،از 3بازی باقیمانده حتما باید 4امتیاز بگیرد تا سقوط نکند،،،،اهورا غیرت خوزستانی ات را نشان بده،،،نیم فصل اول یکی از 5تیم برتربودی،،، به امید غیرت،،،،
مدیر پایگاه
با سلام
در متن خبر اشاره شده کیاوش علاسوند از چند هفته قبل بعنوان سرمربی به تیم حفاری اهواز بازگشته است.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها