به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

تیم‌های خوزستانی لیگ برتر فوتسال جریمه شدند

تیم‌های خوزستانی لیگ برتر فوتسال جریمه شدند

خوزستان اسپورت- دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور با جرایمی از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتسال صادر کرد و تیم‌های حفاری اهواز و اهورا بهبهان با جرایمی از سوی این کمیته به شرح زیر مواجه شدند.

"دیدار تیم‌های فوتسال اهورای بهبهان و مقاومت البرز از سری رقابت‌های لیگ برتر برگزار و محمدرضا عطارپری، مربی تیم اهورای بهبهان به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی درباره محرومیت قابل تجدیدنظر و جریمه نقدی قطعی است).

مسابقه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز برگزار شد و از سوی عباس خالدی و فارس ضیا غم، پرشک و مربی تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. هرکدام از نفرات فوق جداگانه به توبیخ کتبی محکوم شدند.

 فرید نمازی و احمد ملاعلی، بازیکنان تیم ملی حفاری اهواز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، هر کدام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی به طور جداگانه محکوم شدند.

تیم ملی حفاری اهواز نیز به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری و خروج تیم از زمین مسابقه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد."

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها