به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاشازاده: بازی می‌توانست خیلی جذاب‌تر باشد

پاشازاده: بازی می‌توانست خیلی جذاب‌تر باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر عنوان کرد اجازه نداده‌اند بازی تیمش مقابل پرسپولیس جذاب‌تر باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی پاشازاده پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که سربلند بودیم. شب گذشته (یکشنبه) هم گفتم که دست و پا بسته نیستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. شرایط پرسپولیس نباید با یک تیم دسته دومی یکسان باشد. بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست خیلی جذاب‌تر باشد که اجازه ندادند.

وی با انتقاد از قضاوت موعود بنیادی‌فر گفت: اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، می‌توانستیم به تساوی یک - یک برسیم و سرنوشت بازی تغییر کند. با این حال داور اعتقاد داشت هیچ اتفاقی رخ نداده است. از بچه‌ها راضی هستم که تلاش خود را کردند. ما در نیمه دوم به یکی از بازیکنان امید خود هم بازی دادیم. به شهرمان افتخار می‌کنیم و از آبادان ممنونم که میزبانی ما را قبول کرد. با این حال می‌توانستیم در خانه خود خیلی بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: ما در این مسابقه نمایش خوبی داشتیم. در برخی دقایق و تا قبل از گل اول، شانس‌های ما بهتر از پرسپولیس بود. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند یا در استفاده از فرصت‌های خود دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. با توجه به کیفیت پرسپولیس با این بازیکنان باکیفیت و نیز حضور ما در لیگ آماتور دسته دوم، فکر می‌کنم ما برنده بازی ما بودیم.

پاشازاده درباره صحبت یکی از خبرنگاران راجع به کم‌تجربگی بازیکنان شهرداری ماهشهر و عدم توانایی آنها برای رقابت با بازیکنان لیگ برتری خاطرنشان کرد: این را قبول دارم. از بازیکنان سال گذشته، دو یا سه نفر در شهرداری ماندند و این تیمی است که در عرض سه ماه جمع کردم. هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم و چند بازیکن ما مصدوم بودند. به همین خاطر مجبور شدم آنها را تعویض کنم. شانس‌های ما خوب بود، اما داشته ما همین بود. ما کار می‌کنیم و بهتر از این می‌شویم. همیشه تیم‌های من در نیم‌فصل دوم، بهتر عمل کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که می‌تواند شهرداری ماهشهر را به لیگ دسته اول بیاورد و رکوردش در صعود تیم‌های مختلف به لیگ یک را تداوم بخشد یا خیر، بیان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. نمی‌گویم حتماً به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم، اما هدف ما همین است. امیدوارم این رکوردم بالاتر برود.

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره عدم اعلام پنالتی به سود این تیم گفت: من فیلم آن صحنه را دیدم. توپ از پای بازیکن جدا و برخورد انجام شد. شکی در این موضوع ندارم و فکر می‌کنم داور اشتباه کرد، اما نمی‌خواهم این شکست را گردن او بیندازم.

پس از اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر غیبت داوران پشت دروازه در این مسابقه، مدیر رسانه‌ای شهرداری ماهشهر گفت که از وجود داوران پشت دروازه در بازی‌های جام حذفی استفاده نمی‌شود.

پاشازاده درباره صحبت خبرنگاری که گفت سازمان لیگ تلاش می‌کند با عدم استفاده از داوران پشت دروازه در بازی‌های جام حذفی صرفه‌جویی کند، اظهار داشت: کل کشور درگیر کمبود بودجه است و از هر جا که بتوانند، می‌زنند! من می‌گویم داور آن پنالتی را ندید، اما دیگر برای من تمام شد و اعتراضم چیزی را برنمی‌گرداند. فقط به داور چهارم می‌گویم تو را به خدا بهتر! وقتی من مسئول جایی هستم، باید لحنم را درست کنم. مفهوم بنشین، بفرما و بتمرگ یکی است! این یک کار روانشناسی است که بازی را کنترل کنید.

وی با بیان اینکه فشار روی مربیان و داوران وجود دارد، تصریح کرد: داور چهارم از من تشکر کرد که همکاری می‌کنم. من هم گفتم تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم. اگر بازی یک - یک شده بود و ما در پنالتی پیروز می‌شدیم، برای من و تیمم خیلی خوب می‌شد. برخی تصمیمات داوران، زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، اما آنها هم انسان هستند. شاید کمیته داوران، داوران را و باشگاه، من را جریمه کند. این موارد جزو شغل ماست و باید کارشناسی شود، اما چیزی برای من عوض نمی‌شود و همه‌چیز برایم تمام‌شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
همیشه گفته ام پاشازاده اینده درخشانی دارد... انصافا سبک وبرنامه دارد... شاید یک فصل درلیگ برتر نیاز به تجربه داشته باشد اما قطعا درفصلهای بعد خیلی موفق عمل میکند درحد بهترینها... امسال اگر کمی حمایت بشود شک نکنید ماهشهر یکی ازگزینه های صعود به لیگ است...مدیریت ماهشهر درایت کنند وبا پاشازاده غیر از امسال 2فصل دیگر قراردادش تمدید کنند ...البته مشروط که لازمه همه قراردادهای بلندمدت است.... باورکنید دراینصورت ماهشهر گزینه لیگ برتری خواهد شد...عزیزان مربیان صاحب سبک وبرنامه بخصوص جوان وپرانرژی. وتشنه لیگ برتری انگشت شمارند... تمدید کنید تابرای برنامه ریزی درازمدت دستش بازباشد... بازهم میگویم البته مشروط....به امیدصعودتیم خوب ماهشهر به لیگ یک وسپس لیگ برتر... میشود اگر بفهمیم چه میخواهیم وچگونه بخواهیم... میشود...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها