به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعلیق باشگاه نفت آبادان از نقل و انتقالات

تعلیق باشگاه نفت آبادان از نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به امتناع شش باشگاه لیگ برتری از اجرای حکم قطعی کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت، در نقل‌وانتقالات معلق شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به امتناع شش باشگاه لیگ برتری از اجرای حکم قطعی کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت، در نقل‌وانتقالات معلق شدند.

کمیته انضباطی با ارسال نامه‌هایی جداگانه به باشگاه‌ها اعلام کرد:

"درباره گزارش ابزاری علیه باشگاه‌های پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس مبنی بر امتناع و استنکاف از اجرای حکم قطعی (کمیته انضباطی/ کمیته تعیین وضعیت) موضوع ماده 89 مقررات انضباطی مصوب 1397 با توجه به محتویات پرونده و به منظور اجرای عدالت، تخلف انتسابی در خور صدور قرار دستور موقت تشخیص داده شد. بر همین اساس به استناد ماده 100 از مقررات انضباطی باشگاه موصوف تا اطلاع ثانوی و حداکثر تا 30 روز از تاریخ صدور این قرار از ثبت قراردادهای خود با بازیکنان جدید در سازمان لیگ مربوطه بدون موافقت کتبی این کمیته محروم می‌شود.

دستور موقت صادره بلافاصله قابل اجرا بوده و ظرف مدت دو روز از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
اخه کمیته بی انضباطی صنعت نفت را که زنگنه بیخدا نابود کرد الهی خدا خونه زنگنه را خراب کنه اینا پول دارن که بازیکن بگیرن شما هم دلتون خوشه ها پولا را زنگنه و دارودسته اش خوردن حروم لقمه های کثیف
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها