به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

رجبی: شاهد یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بودیم

رجبی: شاهد یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بودیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از بازی امروز تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به‌عنوان یکی از زیباترین بازی‌های لیگ یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حمیدرضا رجبی بعد از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با عذرخواهی از غیبت مربیان فولاد در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت: من دلیلش را نمی‌دانم، اما از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این امر دیگر تکرار نشود.

وی درباره تساوی پرگل فولاد برابر شاگردان اسکوچیچ گفت: امروز شاهد یکی از زیباترین بازی‌های لیگ برتر بودیم. مسابقه بسیار جذابی بود. صنعت نفت امسال تیم بسیار پرقدرتی است، در خانه خود شکست نخورده، در اکثر دیدارها سوار بر بازی است و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند، اما امروز فولاد واقعی را دیدیم.

مربی فولاد با تمجید از شاگردان نکونام تصریح کرد: ما خیلی تیم تهاجمی بودیم و موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. روند بازی به گونه‌ای بود که هر لحظه می‌توانستیم به گل برسیم. ما بیش از 5-4 فرصت صد درصد گلزنی داشتیم و البته می‌دانستیم صنعت نفت چگونه بازی می‌کند. آنها در ضدحملات خطرناک بودند و تیم قدرتمندی در ضربات ایستگاهی محسوب می‌شوند.

«صنعت نفت در این مسابقه نتوانست خیلی موقعیت گلزنی خلق کند و تحت تأثیر بازی ما بود.»، رجبی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:  خوشحالم از اینکه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. با وجود اینکه یک گل تصادفی خوردیم، از شهاب گردان تشکر می‌کنم که در این فصل یکی از بهترین دروازه‌بانان بوده و در هر بازی خیلی خوب دروازه‌بانی کرده است. اشتباه برای هر کسی پیش می‌آید که این اتفاق امروز برای او رخ داد.

وی درباره اعلام پنالتی به سود فولاد در دقایق پایانی بیان کرد: به نظرم این پنالتی کاملاً درست بود و روی باقرپور خطا شد. پیش از آن پای آبشک را روی خط محوطه جریمه زدند که داور، خطای بیرون از محوطه گرفت. داوران قشر زحمتکشی هستند و حقوق کمی می‌گیرند، اما فشار زیادی روی آنهاست.

مربی فولاد با ابراز رضایت نسبی از عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: ما این فصل خیلی از داوری صدمه دیدیم، اما به داوران احترام گذاشتیم. سه شکست ما به خاطر اشتباه سهوی داوران بود، اما دست‌شان را می‌بوسیم که تلاش می‌کنند. با این حال شاید توقعات از داوران بیشتر باشد. آنها باید بیشتر کار کنند و کم‌اشتباه‌تر باشند.

رجبی در مورد جست و خیزهای جواد نکونام کنار زمین تصریح کرد: او در صحنه‌های جزئی، انرژی زیادی کنار زمین دارد. مربیان زیادی هستند که روی نیمکت می‌نشینند و صحبتی نمی‌کنند،‌ اما پریدنش به خاطر بازیکنان خودمان بود و می‌خواست به آنها انرژی بدهد. نکونام می‌خواست بازیکنان را تحریک کند که بهتر بازی کنند.

وی درباره اینکه نکونام در یک صحنه به بازیکن فولاد گفت که چرا بازی جوانمردانه را رعایت کرد، خاطرنشان کرد: باید به نکونام بگوییم انرژی خود را کنترل کند! انرژی او کنار زمین زیاد است و تحرک زیادی دارد. او گاهی از محوطه مربیان خارج می‌شود.

مربی فولاد درباره صحبت خبرنگاری مبنی بر آمادگی نکونام برای بازگشت به میادین فوتبال اظهار داشت: نکونام قبل از بازی به بچه‌ها می‌گفت کاش می‌توانستم بازی و خیلی چیزها را به شما ثابت کنم. ان‌شاءالله او در حرفه‌اش موفق باشد.

رجبی درباره فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: ما به دنبال تقویت تیم هستیم. در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، بازیکنان آزاد زیادی نیستند و نمی‌توانیم هر بازیکنی را که می‌خواهیم،‌ جذب کنیم. با این حال به دنبال تقویت تیم هستیم.

وی درباره بازی هجومی فولاد مقابل صنعت نفت تصریح کرد: ما امسال تغییرات زیادی در تیم داشتیم و فقط شش هفت بازیکن از سال گذشته در فولاد بودند. امسال یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ خط دفاعی هستیم. ما ابتدا روی ساختار دفاعی تیم کار کردیم که فولاد ابتدا گل نخورد و سپس به گل برسیم. هر چه بازی‌ها ادامه یافت، تیم ما در بازی هجومی بهتر شد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم مانند این مسابقه باشیم.

مربی فولاد با بیان اینکه کنترل بازی در اختیار این تیم بود، خاطرنشان کرد: دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم و با ریسک بازی کردیم. شاید صنعت نفت از روی ضدحملات به گل می‌رسید، اما خوشحالم توانستیم هجومی بازی کنیم و می‌خواهیم همین‌گونه باشیم. به شرطی که بازیکنانی بگیریم که فاز هجومی بالایی داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
امروز بدترین بازی سال تیم صنعت بود بازیکنامون بی انگیزه و پراز اشتباه بازی کردن اما در بدترین روزمون هم میتونستیم بازیو ببریم که داور نذاشت
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
تو ج بده چرا بوعذار جعفری مریدی و دورقی رو فراری دادید؟
یعنی اونا در حد آبشک نیستن؟
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اقای رجبی دراشتباهی اگه بازیکن روبه جلو رفته بود توپش درست بود ولی مسیرتوپ وقتی عوض شد وبه سمت چپ دروازه رفت این خطا نیست حال کردی داور بنفعتون گرفت کلا داورا کثیف هستن ونون حلال نمیخورن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
به هیچ وجه پنالتی نبود هدیه ای بود از طرف داور به سرخابی ها و سپاهان و هدفشون فقط دور کردن صنعت از بالا جدول هست چون میترسن برزیل ایران رو دور برد بیفته و با برد بدهی ها رو فراموش کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
نکونام دیگه توجیهی برای نتایجش که ناشی ازضعف فنیشه نداره برای همین دیگه تو کنفرانس های خبری شرکت نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
نكونام امروز خوب بازي كردن ولي بيا حرف بزن فرار نكن شهامت داشته باش مثل اسكوچيچ بگو بد بوديم اگه بد بودي امروز ك خوب بود بازم فرار ميكني
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
به داور گفته بودن که نباید صنعت به صدر نشین ها نزدیک بشه داور هم چاره ای جزء گرفتن پنالتی نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
وقتی جدول پخش برنامه های سیمای ورزش را نگاه کردم دیدم که این شبکه ترجیح داده بود که بازی بی روح و ضعیف و غیر حساس دو تیم پایین جدولی یعنی ذوب و سایپا را پخش مستقیم کنه ولی از پخش چنین بازی مهم و پرهیجان و حساس را پخش نکنه . والله موندم که چرا همه کشور با خوزستان و تیمهای اون کج هستن . چرا نباید چنین بازی زیبا و مهمی حداقل از شبکه ورزش پخش مستقیم بشه و مسئولین دو باشگاه هم که لالمونی گرفتن و لااقل در یکی از مصاحبه هاشون به این صدیت سیما به ورزش خوزستان اعتراض نمیکنن. بخدا بعضی وقتها وقتی در بسیاری از سطوح مختلف اجتماعی اینهمه تبعیض مسئولین نسبت به خوزستان میبینم شک میکنم که این استان را جزو ایران بدونن .همه درآمد کشور از این استانه ولی اکثر مسئولین هم با این استان کج هستن . خدایا حس غریب بودن در کشور خودت خیلی غم انگیزه .
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
آقای ناسناس.
شبکه ورزش بازی سایپا و نکونام فولاد رو پخش کرد فولاد 0 شوت زد دیگه به چه امیدی پخش کنه
بهروز
|
Germany
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
لطفا میشه بگید .نظر من چه مشکلی داشت.چرا نظر من رو منعکس نکردید.ظاهرا طرفداری از فولاد از نظر شما مشکل داره.
مدیر پایگاه
سلام
نظری با ایمیل شما در سیستم سایت ثبت نشده است. در صورت امکان مجددا ارسال بفرمایید.

کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
سلام صنعت و فولاد از خاک خوزستان هستن شما عزیزان باید همه فکری به حال دشمنان تیمهای خوزستانی کنید داورها هم میتوانند طرف دار تیم باشند نمیدونم چرا هرداوری خوزستان میاد انگار با تیمهای خوزستان پدرکشی دارند کاش دلورا خارجی میاوردن تا حد اقل طرفدار تیم های گردن کلف نباشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها