به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
تعداد نظرات: ۴۳ نظر

صنعت‌نفت 2 – فولاد 2؛ دربی جنوب برنده نداشت

صنعت‌نفت 2 – فولاد 2؛ دربی جنوب برنده نداشت

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 29 آذرماه 98 – ساعت 16:40
صنعت نفت آبادان 2 – فولاد خوزستان 2
گل‌ها: عبدالله ناصری (39)، عیسی آل‌کثیر (58) برای صنعت نفت – محمد قاسمی‌نژاد (53)، لوسیانو پریرا (3+90- پنالتی) برای فولاد
داور: علی اصغر مؤمنی
کمک داوران: فرهاد مروجی و حمید سبحانی
اخطار: محمد دریس، مسلم مجدمی، عبدالله ناصری (صنعت نفت) – محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد (فولاد)
تماشاگر: 10 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: محمد دریس، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده (59- طالب ریکانی)، میلاد جهانی (74- مهدی مؤمنی) و  عیسی آل‌کثیر (3+90- سیدفاخر تهامی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

فولاد خوزستان: شهاب گردان، وحید حیدریه، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان (86- صابر حردانی)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد هدایتیان (68- امیرحسین باقرپور و 4+90- میثم دورقی)، محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

خلاصه بازی
دربی خوزستان در شرایطی برگزار می‌شد که نتیجه تساوی هواداران را خشنود نمی‌کرد و هر دو تیم در اندیشه کسب سه امتیاز بودند. صنعت نفت برای ماندن در مربع بالای جدول نیاز به پیروزی در این بازی خانگی داشت و فولاد خوزستان هم در صورت برنده شدن می‌توانست بالاتر از صنعت نفت قرار بگیرد و همین موضوع اهمیت امتیازات این بازی را افزایش می‌داد.

نیمه اول بازی صنعت نفت و فولاد در یک هوای مطبوع پاییزی با دوندگی زیادی از سوی بازیکنان دو تیم همراه بود و طرفین سعی می‌کردند با در دست گرفتن نبض میانه میدان اقدام به تغذیه مهاجمان و رسیدن به دروازه تیم مقابل شوند. این تلاش در دقیقه 39 برای صنعت نفت به نتیجه نشست و عبدالله ناصری با ورود به محوطه جریمه فولاد خوزستان زمینه‌ساز گل تیمش شد تا میزبان را پیش بیندازد. فولادی‌ها هم پس از دریافت این گل جدی‌ترین موقعیت خود را روی دروازه نفتی‌ها ایجاد کردند که شوت محکم حسن بیت‌سعید به تیر افقی دروازه برخورد کرد و پرچک کمک داور نیز به نشانه آفساید بالا رفت تا این موقعیت خوب از دست برود و 45 دقیقه اول این بازی با همان تک گل به سود طلایی پوشان آبادانی به پایان برسد.

در نیمه دوم، بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و دقایق ابتدایی این نیمه با حوادث مهمی همراه گردید. سرخ‌پوشان فولادی با گذشت هشت دقیقه از این نیمه توسط محمد قاسمی‌نژاد به گل مساوی رسیدند، اما این گل فقط پنج دقیقه دوام داشت و عیسی آل‌کثیر در پی اشتباه فاحش شهاب گردان دروازه‌ی فولاد خوزستان را گشود تا زردپوشان با نتیجه 2-1 پیش بیفتند.

فولادی‌ها باز هم برای جبران گل خورده پیش کشیدند و صنعتی‌ها نیز چشم به ضدحملات داشتند. در دقیقه 74 ضربه سر حسن بیت‌سعید با اختلاف اندکی از کنار دروازه صنعت نفت عبور کرد، در دقیقه 76 ضربه لوسیانو پریرا با واکنش محمد دریس روانه کرنر شد و در دقیقه 88 شهاب گردان با خروج مناسب مانع از ضربه زدن مهدی مؤمنی شد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، نفوذ امیرحسین باقرپور به محوطه جریمه نفت آبادان یک ضربه پنالتی را برای فولاد خوزستان به همراه داشت که ضربه پنالتی را لوسیانو پریرا در دقیقه 93 تبدیل به گل مساوی کرد تا این بازی پرهیجان و دیدنی با نتیجه 2-2 مساوی به پایان برسد.

شرح گل‌ها
1-0 (صنعت نفت): عبدالله ناصری پس از ورود به محوطه جریمه فولاد خوزستان و عبور از حسن بیت‌سعید ضربه‌ای محکم به توپ نواخت که در میانه راه توپ به بدن عارف آقاسی برخورد کرد و به درون دروازه غلطید تا صنعت نفت از میهمان پیش بیفتد.

1-1 (فولاد): مجتبی نجاریان توپ را به محوطه جریمه نفت آبادان فرستاد، سیدمحمد قریشی توپ را به شکل ناقص دفع کرد و در برگشت شوت زمینی محمد قاسمی‌نژاد از کنار دستان محمد دریس وارد دروازه زردپوشان شد تا کار به تساوی کشیده شود.

2-1 (صنعت نفت): پاس رو به عقب موسی کولیبالی به شهاب گردان رسید، گردان با تأخیر به توپ ضربه زد و عیسی آل‌کثیر با قطع توپ در میان بهت و ناباوری فولادی‌ها دروازه این تیم را گشود تا دوباره میزبان پیش بیفتد.

2-2 (فولاد): داور مسابقه خطای پنالتی محمد دریس دروازه‌بان صنعت نفت را اعلام کرد و لوسیانو پریرا با ضربه‌ای به گوشه بالای سمت راست دروازه نفت آبادان گل مساوی را برای فولاد خوزستان به ثمر رساند تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

در حاشیه
* هواداران تیم صنعت نفت آبادان استقبال خوبی از این دیدار به عمل آوردند و بیش از 10 هزار تماشاگر در استادیوم تختی حضور یافتند.
* تعدادی از هواداران فولاد خوزستان نیز با حضور در استادیوم تختی آبادان تیم محبوب‌شان را همراهی کردند.
* قبل از آغاز این مسابقه، طرفداران صنعت نفت با در دست داشتن پلاکاردهایی به تیم فولاد خوزستان خوشامد گفتند و اقدام تشویق کادر فنی و بازیکنان فولاد کردند.
* محمد اهل‌شاخه مدافع میانی صنعت نفت آبادان و ایوب والی مدافع میانی فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.
* پیش از آغاز بازی دو تیم به احترام مرحوم رضا گنجاپور پیشکسوت رسانه‌ای خوزستان یک دقیقه سکوت کردند.
* نبود جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه تختی آبادان در این بازی هم باعث بروز مشکلاتی بین خبرنگاران مکتوب و گزارشگران صدا و سیما شد.
* لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان در غیاب ایوب والی بازوبند کاپیتانی سرخ‌پوشان را در دست داشت.
* پس از تعویض طالب ریکانی و حضور این بازیکن در میدان، بازوبند کاپیتانی صنعت نفت به این بازیکن داده شد.
* فولاد خوزستان در دقیقه 67 توسط لوسیانو پریرا به گل رسید، اما قبل از آن پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود و این گل مردود اعلام شد.
* در اواسط نیمه دوم کادر فنی فولاد خوزستان به قضاوت بازی معترض شدند و داور میدان به سمت نیمکت فولادی‌ها رفت و به مربیان این تیم تذکر داد.
* در شرایطی که بیش از 10 هزار تماشاگر در استادیوم تختی آبادان حضور داشتند، بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را 5500 نفر اعلام کرد.
* به دلیل اختلال در سامانه بلیت فروشی باشگاه نفت آبادان، تماشای این مسابقه برای هواداران دو تیم رایگان اعلام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
داوری افتضاح،خدا خیرت نده که مشکل داری با نفت
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
خسته نباشید به بازیکنان 2 تیم بازی خوبی ارایه کردن . صنعت میتونست برنده بازی باشه . تعویضهای خوبی نداشتیم. مساوی بضرر 2 تیم شد. صنعت رده چهارم از دست داد. مساوی بدرد فولاد هم نخورد. انشاءالله در نیم فصل دوم شاهد سربلندی صنعت نفت و فولاد و نفت مسجدسلیمان باشیم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
به نظرم نتیجه مساوی عادلانه بود . برای دو تیم خوب خوزستانی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
بازی قشنگی بود خط دفاعی دو تیم ضعف داره اگه مهاجمین دقت میکردن بازی 4-4 میشد
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
آقای آذری که میگی تیم گردن کلفت میبندم!! شما اول جلوی عشقت نکونام رو بگیر که فرزاد جعفری سینامریدی بوعذار دورقی رو فراری داد بعد شعار بده لعنت به آبشک و نکونام
همین عیسی آل کثیر که نکو نخواستش ۸ گل زده فولاد کل فصل ۱۲گل
آذری بخواد باز هم از نکونام حمایت کنه لطف کنه بره این جا جاش نیست
فولاد نکونام بعد از ۵ ماه تمرین هنوز نتوسته ۴ پاس پیاپی در زمین حرف بده! خلق موقعیت صفر
صنعت با یه بازی کمتر و نصف خرج فولاد ۳ امتیاز بیشتر فولاد!! اینه نتیجه اعتماد به بازیکن درجه ۱ بومی
۱۷ بازی گذشت فولاد از هر نظر ۰
انس بنی یاسین حداقل با ۲۰ میلیارد ریال اومد تا بره نیمکت و آقاسی گل بخودی بزنه! بهتر نبود یه بازیساز میخریدیم؟
اخراج نکونام و جذب مربی بزرگ خارجی از نان شب واجر تره تو تله ویسی نیفتید
آذری حیا کن نکونام رو رها کن
لطفا کامل چاپ شه
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
باز تعویضهای اشتباه دراگان بازی را واگذار کرد اقای اسکوچیچ مومنی را که میاری جای جهانی خودت شمردی پاش چندبار به توپ خورد ببین هنوز در تعویض نادانی من هنوز روی حرفم هستم دراگان مربی نیست
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
آقایان حامی نکو
بیدار شید فرزاد جعفری بوعذار مریدی دورقی رو نکو فراری داد
بیدار شید بیدار
فولاد تنها تیمیه که ۱۶ بازی کرده وگرنه بازی ها برابر بشه نهم میشه
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
من نمیدونم چرا تیم فولاد بعداینکه گل بخوره بفکر حمله میفته چرا بوعذار بازی نمیده
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
پنالتی اصلا نبود بازیکنهای فولاد رفتن دنبال توپ که بازی رو ادامه بدند داور چرا نامردی کرد
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
بازی خیلی قشنگ بود فولاد اگر همین طهوری بازی کن قطعن سهمیه آسیا میگیره بازی نجاریان عالی بود
محمدمراد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
فولاد بدشانس بود ونشان داد عجب تیمی شده و نیم فصل دوم حرف زیادی برای گفتن دارد نجاریان حرف نداشت باقر پور باید زودتر می‌آمد متاسفانه فوتبال شیمبا و بیت سعید تمام شده
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
صنعت نفت امروز بدترین بازی فصل خودشو انجام داد ولی در بدترین روزش هم می تونست برنده باشه اما اشتباه فاحش داور با اون پنالتی و تعویضهای عجولانه سرمربی باعث شد بازی رو نبریم اشکالی نداره همینکه در بدترین روزمون هم تا یکقدمی پیروزی پیش میریم نشون میدن کیفیت تیم بی پول صنعت نفت از تیمهای پولداری مثل فولاد خیلی بالاتره
رضا
|
Germany
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
این اقای صرخه کلا مخالفه، فولاد این بازی حرف نداشت بازیش،بعدم دورقی بازی کرد،مریدی از نظر من با 19سال هواداری،بدرد لای جرزم نمیخوره،جعفریم حتما بی انظباطی کرده،جاش نجاریان عالیه،هدایتیان عالی بود، این بازی فولاد حرف نداشت،. اشتباهات و اتفاقات باعث مساویش شد،،درسته بد بازی کرده،اما ابن بازیش فوق العاده بود،
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
حیف حیف حیف که بازی مساوی شد... یک امتیاز بدرد هیچکدام نخورد.... فولاد که درگل زنی فوق العاده مشکل داره دراین بازی 4گل زد 2گل به خود 2گل به نفت... واقعا غیبت والی خیلی تاثیرگذار بود... نفت میتونه سهمیه بگیره.... اگر مسولین استان کمی غیرت کنند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اصلا پنالتی نبود بازهم داوری بضرر آبادان سوت زد خاک بر سر فدراسیون اصفهانی و کمیته داوران پولکی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
مطمین بودم صنعت وقت اضافه گل میخوره مث روز روشن بود.متاسفم برا این بازی .
افتضاح بودیم مخصوصا دقیقه 90
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
امروز واقعا سه امتیاز حق فولاد بود اگه یک تمام کننده خوب داشت فولاد می تونست با اخلاف این بازی را ببره و گلهای که فولاد خورد روی دو اشتباه دروازبان و دفاع بود؛ به امید اخراج نکونام و گرفتن یک بازیساز و مهاجم تمام کنندخود در نیم فصل.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
یه روز روح الله سیف اللهی بازی نکرد فولاد بهتر از روزهای قبلش بود! هرچند خط دفاعمون افتضاح بود اما تو بخش تهاجمی خوب بازی کردیم خدا پدر داور رو بیامرزه پنالتی گرفت اگه می باختیم وارد بحران می شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
فولاد این بازی عالی بود رو اشتباه بچه گانه گل دوم خوردیم انصافا حق فولاد برد بود
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
فولاد خیلی خوب بازی کرد اگه اینطور ادامه بده خیلی امیدوار کنندست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
بازی هجومی ازدوتیم خوزستانی دیدیم شانس فولاد برای گلزنی بیشترازصنعت بود که بابی دقتی بازیکنان فولاد به هدررفت .اگرکولیبالی پاس عقب به گلر نمیداد آن اشتباه فاحش گردان انجام نمی گرفت وفولاد مستحق پیروزی بود.
محمدمراد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
تماشایی ترین بازی هفته شناخته شد همه چیز خوبه جوانان با وجود نکونام فرصت بیشتری خواهند یافت هدایتیان نجاریان باقرپور آقاسی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
دریس مرده شورتو ببرم بااین گلرت
مصطفی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
خداوکیلی فولاد حقش برد بود اون دوتا گلی هم که خورد به نوعی خودش به خودش گل زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
قابل توجه نونخورهای باشگاه عزیزمون . طبق مطلب دیروزی که سایت ورزش سه نوشته بود تیم فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر فقط یکبار در آبادان باخته بود که آنهم سال 1391 بود . پس سعی نکنید از این مساوی یک شاهکار بزرگ بسازید . فولاد بجز همون بازی سال 91 همیشه در آبادان یا برده یا مساوی کرده. با احترام به تیم بزرگ صنعت نفت مخاطب من نونخورهای باشگاه عزیزمون هستن که شروع کردن به تیبلیغات . بابا نترسید نکونام اخراج نمیشه شما هم نون میخورید از سفره فولاد :):):):)
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
فکر کنم پنالتی نبود. دریس توپ رو زد. البته روی گل اول مقصر بود. دریس بخاطر قد خیلی بلندش روی شوتهای زمینی ضعف داره. مقابل پرسپوایس هم روی یه شوت زمینی کل خورد.
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
امروز فولاد عالی بود حقمون برد بود با اختلاف واقعا دو امتیاز مفت از دست رفت
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
صنعت از نداشتن حداقل دو دفاع دیگه رنج میبره تا جاییکه سلمانی رو که وینگره گذاشته دفاع چپ.همه حملات نیمه دوم فولاد هم از سمت سلمانی بود که بالاخره جواب داد. همچنین یه هافبک طراح و یه مهاجم دیگه هم لازم داره. نمیدونم خوزستان و خوزستانی چه خطایی مرتکب شدن که مسئولین به داد تیم صنعت نمیرسن. توجنگ که شهید ومعلول و آوارگی و بمب و توپ و تانک و هواپیما و موشک و هول و هراس و بی پناهی و مفقود و ...... هر بلای آسمونی دیگه ای رو که حساب کنی به سرشون اومده.بعد از جنگ هم گردو غبار و ریزگرد و اخیرا هم سیل و فاضلاب شهری ۱۰۰ سال پیش که با سیل رفته تو خونه و زندگی مردم!! تیمهای صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان الآن به پول نیاز دارن فردا خیلی دیره. حضرات آقایان رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر نفت، استاندار خوزستان، فرماندار آبادان ( که خط قرمزش صنعت نفت بود)، شهردار و امام جمعه و نمایندگان مجلس .. حداقل یک نفر و فقط یک نفر از کسانی که نام بردم پاسخگو باشن پول هم بخوره تو سر من! فقط دلیل عدم پرداخت پول به صنعت رو توضیح بدن تا قانع بشیم. همین. که اگر نه من در " لال بودن " خودم !!! یقین دارم!!! پووووووووووول!!
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
هواداران تیم نکونام نگران نباشند ..!!آقای آذری قول دادند در نیم فصل دوم تیم قدرتمندی روانه مسابقات بکند با اخراج بازیکنانی کم کار وبی کیفیت بومی همچون برادران حردانی. ودورقی. بوعزار.سینامریدی.ایوب والی وبیت سعید!!!!!! و اوردن فوق ستارگانی شمالی ازتیم های سپیدرود وملوان !!تیمی کاملا قوی تهاجمی می سازد!!!! نگران نباشید
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
ضمن احترام به تیم خوب فولاد من دوباره حرفم رو تکرار میکنم امروزبدترین بازی سال صنعت بود ولی در بدترین روزمون هم باید برنده میشدیم که داور نذاشت
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
هر دوتیم خوب بودند، و خدا وکیلی گل دوم که نفت خورد پنالتی نبود، بچه ها داشتن بازی رو ادامه می دادند.
به امید اوج گرفتن فولاد وتیم های خورستان
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
ولی خودمونیم چه اتوبوسی پارک کرده بود اسکوچیچ)))
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اقایان چرانمیخواهید قبول کنید ما بخاطراینکه دراگان درتعویض بازیکنان تخصص نداره ضربه میخوریم امیدوارم به صنعت پول ندهن تااین مربی ک میگه به فوتبال ایران اشنام میره وماراحت بشیم
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
آقای مهدی لعاجی احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
مریدی سطح فوتبالش خیلی بالاست.حیفه بخدا شنیدم میخواد بره سپاهان یا استقلال
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اقایونی که میگن فولاد خوب بازی کرد اگه دقت میکردید فولاد وقتی گل خورد رو به فوتبال هجومی اورد مثل بازی با تراکتور بعد اینکه گل خورد هجومی بازی کرد طبیعی هم هست چونکه تیم حریف میخواد از3امتیاز خود دفاع کنه و تو لاک دفاعی میره فولاد اگه زود گل نمیخورد تا اخر بازی دفاعی بازی میکرد بازی بعدی معلوم میشه
خدا وکیلی چرا کسی که حرف حق میزنه باهاش مخالفت میکنید
من با عادل صرخه موافق هستم کسی که اینطوری حرف میزنه دلش برا تیم میسوزه
اقا محمد مراد مشکل شما با بیت سعید و شیمبا و بازیکنان بومی چی هست چرا بازیکنان شمالی مخالف نمیکنی ابشک و سیف الهی و قاسمی نژاد و حیدریه فقط یک گل و بدون پاس گل واین یک بعداز 16 هفته اما در عوض ایوب چهارتا گل بیت سعید دو گل عبدالله زاده 2 گل باقر پور 1گل شیمبا 2گل بعلاوه چند پاس گل که شیمبا و بیت سعید که دادند چطور میگی افت کردند پریرا و بیت سعید تا دفاع عقب اومده و به تیم کمک کردند مخصوصا پریرا چند قطع توپ کرد
محمد مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اقا یوسف سلام
اتقاقا من ارزوم اینه همه تیم بچه های خوزستان باشن ولی مگر همین اقای نکونام عبدالله زاده نبرد نساجی اینکه گفتم بیت سعید وشیمبا فوتبالشان تمام شده الان فکر کنم شیمبا 36 ساله باشه و بیت سعید علیرغم تلاش زیادش از اول فصل تل حالا یک گل بیشتر نزده ولی امروز خودت دیدی نجاریان هداتیان و عبدالله زاده و باقرپور چقدر روبه جلو بازی می کردند بهرحال هیچ کس قرار نیست تا ابد فوتبال بازی کند وتیم در خط حمله واقعا نیاز به تغیر دارد در رابطه مریدی دلش جای دیگریست نباید اینقدر نازش را می کشیدند
رضا
|
Germany
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
من موندم،این بازیکن نما ،چه گلی ب سر فولاد زده،شما ی بازیش دربیارید،بازب کرده،بزار بره،دیر رفت،راه باز جاده دراز،بومی تلاشگر بازی میکنه، هدایتیان، نجاریان، عوضش بی انضباطا و تنبلا جایی تو ترکیب ندارن، حردانی هم خیلی خوب نی که 90دقیقه بزارش،بعدم هی وانستید کنار ،بگین لنگش کن،تیم مربی داذه،خوب یا بد،مربی تیم محبوب ماست،حالا با انتقادات بی جا ب کجا میرسیم،انتقاد صحیح ،مثل تهاجمی بازی نکردن معقوله،ولی چیدن ترکیب ب هوادار مربوط نی،اسم بردن ازبازیکن ب هوادار مربوط نی،
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
اقامحمد مراد سلام وقتی تیم بازی ساز نداره بیت سعید چیکار کنه یا شیمبا . گل وقتی بهش اب ندی بعد مدتی پژمرده میشه الان هم تو تیم هیچکی نیست (بازیساز) مهاجما تغذیه نمیکنه بعد مهاجم چیکار بکنه امروز بیت سعید سه توپ گیرش اومد اون هم بدون هاهنکی بهش پاس بده یکی تو تیرک . یکی با ضربه سر با اختلاف کم یکی هم شوت از کنار دروازه رد شد بخت باهاش یار نبود ولی بهتر از ابشک و قاسمی نژاد و سیف الهی نیست همین ابشک تو بازی 3بازی اخری 3کارت زرد الکی گرفت و الان 4کارته شد که خدارو شکر محروم شد
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
آقای رضا
مجبور نیستی نظراتم رو بخونی
من حرفم یکیه فولاد با نکونام فوق فوقش هشتمه
این که گل بخوری و حمله کنی هنر نیست
هنر اینه وقتی بازی مساویه یا جلویی هم حمله کنی
rastin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
این آقایونی که میگن این بدترین بازی فصل صنعت نفت بود بازی که با استقلال بی نهایت گل خوردید اون بدترین بازیتون بود نه این
پاسخ ها
bahman
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
برادر عزیز بازی با استقلال که بازیکنهای صنعت بخاطر اختلاف با باشگاه در زمین راه میرفتن. منظورم تبانی با استقلال نیس . با مدیران صنعت لج کردن چون اسکوچیچ روز قبل از بازی در کنفرانس گفت پولم را گرفتم . بازیکنها روی دنده لج افتادند. بعداز بازی آل کثیر بین خبرنگاران در آزادی گفت وقتی به سرمربی پول میدن ولی پول مارو نمیدن همین میشه که دیدید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
بعضی بازیکنان صنعت تا حالا جلوی این همه هوادار بازی نکرده بودن جو زده بودن صنعت به خودش باخت حالا باید حتما سپاهان را ببریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها