به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

رأی استیناف پرونده محمد بلبلی صادر شد

رأی استیناف پرونده محمد بلبلی صادر شد

خوزستان اسپورت- کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، محرومیت محمد بلبلی و جریمه باشگاه فولاد خوزستان را کاهش داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف رأی خود را درباره تجدیدنظرخواهی باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان، نسبت به رأی کمیته وضعیت درباره محمد بلبلی به شرح زیر صادر کرد:

«به لحاظ نقض قرارداد از سوی محمد بلبلی در دوره حفاظت شده تحت قرارداد با باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود، حکم بر محرومیت بازیکن به مدت شش ماه از شرکت در بازی‌های رسمی و محکومیت باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت سه میلیارد ریال بابت غرامت در حق باشگاه سپیدرود و رد دعوی باشگاه‌های سپیدرود و فولاد خوزستان به خواسته مطالبه غرامت از باشگاه استقلال تهران صادر شده است.

نظر به محتویات پرونده اولاً بازیکن یاد شده بدون فسخ قرارداد خود با باشگاه سپیدرود و در دوره استخدام خود و به درخواست مسئولین و دست‌اندرکاران باشگاه فولاد وارد مذاکره شده که النهایه منتهی به انعقاد قرارداد در تاریخ 1398/3/7 می‌گردد و با ثبت فسخ قرارداد خود با باشگاه سپیدرود در تاریخ 98/3/23 در سازمان لیگ در تاریخ 98/3/27، به استخدام باشگاه استقلال تهران درآمده و در این راستا، باشگاه اخیراً اقدام به پرداخت یک میلیارد ریال به باشگاه سپیدرود به منظور کسب رضایت آن می‌کند.

ثانیاً در مانحن‌فیه، فسخ قرارداد از سوی بازیکن در دوره استخدام خود با باشگاه سپیدرود صورت نپذیرفته تا با تلقی غیرموجه بودن، قائل به پرداخت غرامت از ناحیه باشگاه فولاد خوزستان به شرح بندهای 2 و 3 ماده 18 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب سال 1396 شویم.

ثالثاً بازیکن صرفاً یک مورد نقض قرارداد به شرح بند چهار ماده 18 مقـررات مذکور داشته است. لذا مشمول تشدید مجازات محرومیت نیست.

رابعاً غرامت برعهده بازیکن ناقض قرارداد است. ضمن آنکه باشگاه فولاد خوزستان در اجرای بند 11 ماده 18 علاوه بر پرداخت غرامت، متحمل مجازات ورزشی نیز خواهد شد. لذا با توجــه به مراتب مذکور و مستنداً به بندهای 7-6-5-4 و 11 ماده 18 مقررات نقل‌وانتقالات و ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن اصلاح دادنامه تجدیدنظر خواسته در خصوص محرومیت آقای محمد بلبلی از شش ماه به چهار ماه و تقلیل محکومیت باشگاه فولاد خوزستان به 500 میلیون ریال، حکم بر تأیید سایر قسمت‌ها صادر و اعلام می‌شود.

این رأی قطعی است و در خصوص رسیدگی به الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت به باشگاه سپیدرود و اعمال مجازات باشگاه فولاد خوزستان، پرونده به کمیته وضعیت بازیکنان اعاده می‌شود.»

با توضیحاتی که در رأی کمیته استیناف آمده است، به طور خلاصه می‌توان گفت که محرومیت محمد بلبلی از شش ماه به چهار ماه کاهش یافته و با توجه به اینکه باشگاه استقلال غرامت رضایتنامه وی به باشگاه سپیدرود رشت پرداخت کرده، این بازیکن می‌تواند برای استقلال تهران به میدان برود. در خصوص باشگاه فولاد خوزستان نیز جریمه مالی این باشگاه از سه میلیارد ریال به پانصد میلیون ریال کاهش یافته است، اما چون باشگاه فولاد قبل از فسخ قرارداد بلبلی با سپیدرود رشت، اقدام به امضای قرارداد با این بازیکن کرده بود، پرونده به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعاده می‌شود و احتمال دارد که این کمیته علاوه بر جریمه پانصد میلیون ریالی، مجازات دیگری نیز شامل باشگاه فولاد خوزستان کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه فولاد خوزستان با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی از این پرونده دردسرساز خلاص می‌شود، یا علاوه بر پرداخت این جریمه نقدی، متحمل مجازات دیگری خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
هر بلایی سرباشگاه فولاد بیاد حقش. چون جولانگاه عده ای غیرحرفه ای وبیسواد است. بااینکه از نظر سخت افزاری و امکانات حرف اول را میزند.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
این هم از قطعیت دادنامه شاه قرارداد منعقده ی مورد اختلاف در زمان احدی از مدیران نااهل در فولاد...
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
این هم آخر وعاقبت بازیکن های شمالی که نکونام کشته مرده اوناست. سالها دل طلب جام جم ازما میکرد آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد حکایت باشگاه فولادهست با این آکادمی قدرتمند که رد بازیکناش توی تمام تیم های لیگ برتری هست سرمربیان مغز جلبکیش بازیکنان آکادمی خودمون رو رد میکنن تا امثال بلبلی رو بیارن که نیومده رفت وخسارت مالی روی دست فولاد گذاشت واعتبار باشگاه فولاد رو زیر سوال برد هرچند نباید ازنقش ضعیف مدیریت و دایره حقوقی باشگاه که اگه به راستی وجود داشته باشه چشم پوشی کرد. آقای آذری که ادعاتون گوش فلک رو کر کرده که من حق رشد شکاری رو از تیم روسی گرفتم براستی چرا حق فولاد رو در ماجرای بلبلی نگرفتی؟ بااینکه اون یک شکایت از تیم خارجی بود وقضیه بلبلی یک مسئله داخلی وراحت تر میشدحق فولاد رو گرفت
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
لعنت بیکران بر رضایی خبیث که قرارداد رو یک سال عقب زد
حالا فولاد ۳ میلیارد ریال باید بده!! ۳ میلیارد ۱۰ بازیکن ناب خوزستانی رو میشد از محلات اورد...
آذری هم فقط بلوفه کسی که از نمازی منصوریان و نکونام حمایت کنه و بگه در فوتبال امروز بومی معنی نداره هیچی نیست
اهواز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
نکونام و رضایی باید جریمه را بپردازند .وزارت فاسد ورزش و فدراسیون فاسد فوتبال منشا فساد،دلالی ،شرط بندی و تبانی در فوتبال ایران هستند،فدراسیون هیچوقت علیه تیمهای سرخابی تحت حمایتش رای نمی دهد.
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
در ذهنتان تجسم کنید که یک نفر هیچگاه به شهر نیامده باشد اما در بیابان کمی رانندگی را یاد گرفته ووانت می راند بدون اطلاع داشتن ازقوانین راهنمایی ورانندگی... چندی بعد با وانت اش درخیابان شلوغ شهر رانندگی میکند... بدیهی ست خروجی میشود تصادف و کشتن ادمها و..و.. واقعیت اینست که اغلب مدیران ما اینگونه اند... وانکه چنین نیست دیگر مدیران ناشی با او تصادف میکنند... به همین دلیل پر میشوند از جهالت... پر میشوند از ندانستن ابتدایی ترین ها... و خروجی ....
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
مدتی است برخی افراد که فقط ادعا میکنن هوادار فولاد هستن هر مدیری که بیاد هر مربی که بیاد علیه اش شعار میدن ازش انتقاد میکنن چرا؟ واقعا چرا ؟ اسکوچیچ مربی بدی است چرا زمانی که مربی فولاد بود علیه او شعار دادن انتقاد کردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
جناب عالی که خودت رو هوادار معرفی کردی. یا اونموقع هوادار فولاد نبودی یا حافظه خوبی نداری. اسکوچیچ سال اول تو فولاد بخاطر نتایج خوب تشویق شد و لقب کینگ از هواداران گرفت فولاد پنجم شد. اما سال دومش نتایج افتضاح و فولاد ته جدول بین رده های دوازدهم تا چهاردهم بود که آخر فصل دوازدهم شد . طبیعیه وقتی فولاد دوازدهم جدول باشه هوادارها انتقاد میکنن . و امسال تیم بی پولی مثل نفت مسجدسلیمان با کمترین هزینه بالاتر از فولاده پس طبیعیه هواداران فولاد ناراضی باشن از عملکرد تیمی که بهترین امکانات رو داره حداقل بدون شک همه میدونن بودجه و امکانات فولاد از نفت مسجدسلیمان ونفت آبادان بیشتره ولی تو جدول زیر این دو تیم هستیم. امسال ما بدترین تیم خوزستانیم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
دوست عزیزی که از هواداران انتقاد می کنی قضیه را برعکس متوجه شدی ،مدتی است برخی افراد که ادعا می کنند مربی و مدیر هستند با رابطه وارد فولاد می شوند بعد از مدت کوتاهی مشخص می شود که نه مربی هستند و نه مدیر بلکه به فولاد آمده اند تا به نان و نوایی برسند .هواداران فولاد تنها کسانی هستند که نفعی از فولاد نمی بردند ولی نسبت به فولاد تعصب دارند چیزی که مدیران و مربیان کج فهم و بیسواد ندارند..
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
آقای فریدون عزیز خیلی خیلی خیلی گلی !!!! درود برشما وامثال باشعور مثل شما!!!!!! در جواب هواداری که ازنظرات انتقاد میکند. زمانی که اسکوچیچ مربی فولاد بود .سال اول زمان استاد بزرگ دهکردی مربی فولاد بود عالی نتیجه گرفت وزیباهم بازی می کرد!!! سال دوم مربی گری اسکوچیچ در زمان مدیریت اژدری زاده و دارودسته اژدری زاده بود .!! آنقدر چوب لای چرخش گذاشتند انقدربا مشکل تراشی کاربر ای این مربی سخت کردند .تاجایی که به لیدرهای تیم دستور دادند هربازی علیه این مربی شعار بدهند.!و دادند درنهایت رتبه سال دوم مربیگری اسکوچیچ نتیجه کارهای مغرضانه اژدری زادها بود! اگرهواداران اصیل وفهیم فراموش نکرده باشند چه بلاهایی سراین مربی وتیم فولاد آوردند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
البته اسکوچیچ سال دوم خودش هم مقصر بود ستاره های فولادنوین رو خط زد تا بجاشون فشنگچی و خانزاده و ... رو بیاره با همدستی دلالانش. البته اژدری خائن که از روز اول ماموریت داشت فولادو نابود کنه
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
دلالها و خانزاده وفشنگچی توسط خود اژدری زاده وارد تیم فولاد شدند! از زمان اژدری زاده تا الان تمام وکمال تیم فولاد اداره می کنند ومی خورند!!!!!!!
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
حکم کمیته انضباطی جز فساد اداری معنایی ندارد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
متاسفانه عرض کنم که هوادارای فولاد واقعا ساده هستن،مدیریت کلان صنایع فولاد،اصفهانی تهرانی و یزدی هست، و هیچ تعصبی ندارن،اصلا دنبال تیم داری نیستن، اونا فقط بواسطه درصد درامد برای هزینه در ورزش وادار به این کارشدند، و هدفشون نگه داشتن فولاد در حد وسط جدوله و تیم متوسط تا خرج سالیانه تا 15میلیارد بیشتر نشود، والا اگر قرار بر هزینه بود،سیف الله دهکردی تیم رو ترک نمیکرد، اینا تیم متوسط میخان،تیم خوب هزینه داره و اونا نمیخان،آذری و رضایی مهره هدف نیستن،مدیریت کلان فولاد درراس ضعف فولاده، یکم درکتون رو بالا ببرید لطفا،منظورم درک فوتبالی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
رضايي بيسواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
0
بنظرم اين آه جوانان اهوازي و خوزستاني كه باشگاه فولاد را گرفته . آخه اين همه بازيكن خوب ما داريم ديگه چي مرگتونه كه ميريد بازيكن اجنبي از ديگر نقاط كشور ميگيريد؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها